LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Humbja e kujtesës/ Kjo është dieta më e mirë për ta shmangur

17 Qershor 2021, 16:09, Lifestyle CNA
Humbja e kujtesës/ Kjo është dieta më e mirë për

Disa qeliza të trurit humbin me kalimin e moshës, por humbja e konsiderueshme e kujtesës nuk është pasojë e pashmangshme e plakjes. Në çdo kohë të jetës, nuk është e pazakontë të jesh përkohësisht harresë si rezultat i gjumit të pamjaftueshëm, vonesës së avionit ose situatave jashtëzakonisht stresuese ose sfiduese, por gabimet serioze, të vazhdueshme të kujtesës tregojnë një gjendje themelore – jo domosdoshmërisht çdo lloj çmendurie.

Në të njëjtën kohë, disa njerëz mbajnë aftësi të jashtëzakonshme për të mbajtur mend gjatë gjithë jetës së gjatë.

Inflamacioni kronik është një faktor kryesor kontribues në atë që quhet teknikisht “dëmtim minimal i njohjes”, ose MCI për shkurt – “momente të moshuar”. Në situata të tilla, ekziston një lidhje midis inflamacionit të trurit të gradës së ulët, kronike dhe eksitotoksicitetit. Një numër në rritje i shkaktarëve për një inflamacion të tillë ndodhin gjatë gjithë jetës, duke përfshirë infeksionet kronike, dëmtimet e përsëritura, mini-goditje të përsëritura, stresi, sëmundjet autoimune, vaksinimi i tepërt dhe ekspozimi ndaj një numri të substancave toksike. Njerëzit e moshuar shpesh marrin një numër ilaçesh me recetë, shumë prej të cilave dëmtojnë funksionin e trurit.

Mbi 50 vjeç? Lufton seriozisht të ushqyerit e trurit Rënia e frikshme e mendjes

Trajtimi Konvencional

Nuk ka ilaç ose trajtim tjetër mjekësor për të parandaluar humbjen e kujtesës ose për të përmirësuar kujtesën. Nëse harresa bëhet një problem, ajo duhet të trajtohet si një simptomë, në vend se një sëmundje, dhe një mjek kompetent duhet të vlerësojë shëndetin e përgjithshëm të individit, duke përfshirë ilaçe të mundshme me recetë që mund të shkaktojnë problemin. Situatat mjekësore që mund të ndikojnë në kujtesë përfshijnë dëmtime dhe çrregullime të trurit, çekuilibër të seksit ose hormoneve tiroide, goditje në tru, sëmundje të rëndë, kirurgji dhe trajtim të kancerit.

Një qasje tjetër

Ekzistojnë dy parime themelore të mbrojtjes – shmangni gjërat që dëmtojnë trurin dhe merrni më shumë nga ato që mbrojnë trurin.

Për shembull, këto janë gjëra për tu shmangur: metalet toksike si merkuri, alumini, kadmiumi, plumbi dhe mangani i tepërt; pesticide, herbicide dhe fungicide; kimikate industriale toksike; toksina të zeza dhe të tjera të mykut; dhe toksinat në ushqim. Substancat toksike dietike përfshijnë vajra inflamatore omega-6 (misër, lule lule, luledielli, badiava dhe vajra soje); sheqeri i tepërt; mish të tepërt të kuq; ushqime dhe aditivë të lartë në glutamat; dhe ujë të pijshëm të fluorizuar.

Ushtrimet e rregullta dhe të moderuara janë të rëndësishme – të paktën 30 minuta në ditë. Krijimi i miqësive të mira është shumë i rëndësishëm dhe kjo përfshin mbajtjen e lidhjeve të ngushta familjare.

A do të mbijetoni më shumë se kujtesa juaj?

Leximi, mësimi i gjërave të reja, të tilla si një gjuhë e re ose luajtja e një instrumenti muzikor, dhe thjesht eksplorimi i botës përreth jush mund të sjellë lehtësim të madh të stresit. Duhet të zhvillohet një perspektivë e duhur në lidhje me kohën për t’u çlodhur dhe kohën për të punuar. Shtë e rëndësishme të mos lejoni që qëllimet materiale të dominojnë jetën tuaj.

Sa i përket ushqimit, perimet dhe pemët janë ndër ushqimet më të fuqishme që mbrojnë trurin, veçanërisht ato me shumë lëndë ushqyese. Perime të tilla përfshijnë lakër jeshile, brokoli, lakër brukseli, lakër, lulelakër, hudhër, qepë dhe spinaq. Frutat për të zgjedhur përfshijnë luleshtrydhet, boronicat, manaferrat, mjedrat dhe manaferrat acai. Hani ato të rritura në mënyrë organike, pasi ato janë shumë më të larta se varietetet e rritura në mënyrë konvencionale.

Shtesa natyrore

Vaji i Peshkut: Në vajin e peshkut, i cili përmban yndyrna të dobishme omega-3, ekzistojnë dy përbërës kryesorë, EPA dhe DHA. Nga këto, DHA është më e përqendruar në tru dhe është thelbësore për ruajtjen e rrjedhshmërisë, fleksibilitetit dhe integritetit të lidhjeve dhe membranave të qelizave të trurit. DHA (dhe EPA) duhet të merren nga dieta, pasi trupat tanë nuk i bëjnë këto. Jo të gjitha suplementet e vajit të peshkut përmbajnë doza të larta të DHA. Një që bën është Vaji i Peshkut Norvegjez, i bërë nga Carlson, në një shtesë të lëngshme me aromë natyrore limoni ose portokalli, gjë që e bën të lehtë marrjen e një doze të lartë pa pasur nevojë për të marrë shumë pilula.

Çfarë të bëni: Merrni dy lugë çaji, dy herë në ditë. DHA e pastër është gjithashtu në dispozicion në kapsula, por është më e shtrenjtë për një dozë të krahasueshme.

Shqetësoheni për harrimin e gjërave? Provoni nxitësit e trurit të Dr. Blaylock

Magnezi: Magnezi zvogëlon eksitotoksicitetin dhe inflamacionin e trurit, përmirëson rrjedhën e gjakut në tru dhe ngre nivelet e antioksidantit tonë kryesor të brendshëm, glutathione, në qelizat e trurit. Për thithjen më të mirë, përdorni një version të ngadalshëm të malate magnezit, siç është Magnezi ë / SRT, i bërë nga Jigsaë Health. Dy caplets përmbajnë 250 mg. L-threonate hyn më mirë në tru dhe vjen në një dozë 2,000 mg për kapsulë. Provoni të përdorni të dyja.

Çfarë të bëni: Merrni dy caplets të markës Jigsaë, dy herë në ditë me vakte. Merrni dy kapsula të magnezit L-threonate dy deri në tre herë në ditë.

Niacinamide: E quajtur ndryshe vitaminë B3, niacinamide luan një rol të madh në prodhimin e energjisë nga të gjitha qelizat, përfshirë qelizat e trurit.

Çfarë të bëni: Merrni 500 mg, dy deri në tre herë në ditë me vakte.

Metilkobalamina (vitamina B12): Kjo është forma më e absorbueshme dhe e dobishme e vitaminës B12, e cila është thelbësore për prodhimin e energjisë në tru, por shpesh me mungesë të te moshuarve. Preferohet një formë nëngjuhësore.

Çfarë të bëni: Merrni 10,000 mcg në ditë të një forme nëngjuhësore./CNA.al

https://www.newsmax.com/specials/memory-loss-aging-forgetfulness-treatment/2020/10/19/id/992685/

Lajmet e fundit nga