LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon krijuesit në "Facebook"

21 Shtator 2022, 15:42, Tech CNA

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon

Krijuesit janë fokusi i madh i Metës tani, dhe konkretisht, duke ofruar më shumë mënyra për krijuesit për të ndërtuar audiencën e tyre (dhe mbështetjen) si në "Facebook" ashtu edhe në "Instagram".

Këtu hyjnë përditësimet më të fundit të faqes në "Facebook". Sot, Meta ka njoftuar një sërë elementësh të rinj të fokusuar te krijuesi, duke përfshirë njoftime të reja miratimi për të mbështetur krijuesit e tjerë, shabllone të rinj për të ndihmuar në njohjen e fansave kryesorë, postime të kufizuara për abonentët dhe më shumë.

Së pari, për miratimet – me veçorinë e re të Përkrahjes së Krijuesit, njerëzit që menaxhojnë një Faqe Krijuesi tani mund të rekomandojnë që fansat e tyre të ndjekin edhe një krijues tjetër, nëpërmjet njoftimit të drejtpërdrejtë.

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon

E cila mund të bezdiset shpejt, por mund të jetë gjithashtu një mënyrë për të nxjerrë në pah krijuesit dhe përmbajtjet e lidhura me të cilat audienca juaj mund të mos ketë qenë në dijeni përndryshe, duke ju ndihmuar gjithashtu të krijoni lidhje në zonën tuaj.

Në të njëjtën linjë, Meta po teston gjithashtu sinjalizimet e reja të Krijuesit në rritje për t’i ndihmuar njerëzit të zbulojnë zëra të rinj për të cilët mund të jenë të interesuar.

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon

Theksimi i krijuesve në rritje është një element kyç në shtytjen më të gjerë të rekomandimeve të Meta-s , i cili e ka parë atë të nxjerrë më shumë përmbajtje nga profilet që nuk i ndiqni në burimet tuaja FB dhe IG. Kjo duket si një mënyrë tjetër, më pak ndërhyrëse për të lehtësuar të njëjtën gjë – megjithëse Meta ka vënë në dukje gjithashtu se do të dyfishojë sasinë e rekomandimeve në burimet e përdoruesve deri në fund të vitit (i cili po vjen shpejt).

Në frontin e ndërtimit të audiencës, "Facebook" po shton gjithashtu shabllone të reja postimesh dhe "Story", duke ofruar një mënyrë tjetër për të treguar vlerësimin për fansat tuaj.

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon

Ato mund të duken mjaft të përgjithshme, por njohja individuale mund të luajë një rol të madh në maksimizimin e lidhjes dhe ndërtimin e komunitetit, përtej thjesht ‘ndjekësve’, në aplikacion.

"Facebook" po teston gjithashtu opsione të reja për të ndarë postime ekskluzive me fansat dhe abonentët kryesorë, duke shtuar më shumë vlerë për audiencën tuaj.

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon

"Facebook"-u është testuar i ngjashëm në të kaluarën me faqen e markës ‘Top Fans’, por ky proces i ri është më drejtpërdrejt i lidhur me krijuesit dhe rrit angazhimin me komunitetin tuaj të fansave. Është gjithashtu disi e ngjashme me veglat në zhvillim të "Twitter" për përzgjedhjen e audiencës Super Follow, të cilat mund të përdoren gjithashtu për të krijuar lidhje më të drejtpërdrejta me fansat në aplikacion.

Më në fund, "Facebook" po teston gjithashtu një opsion të ri të përzgjedhësit të kompozitorit në shiritin e navigimit për ta bërë më të lehtë krijimin e përmbajtjes së re në aplikacion.

"Meta" sjell opsione të reja/ Gjithçka që ndihmon

Siç u përmend, krijuesit janë bërë një fokus kryesor për Meta, me "Instagram"-in gjithashtu që kërkon të nxjerrë në pah më shumë përmbajtje të krijuesve, me shpresën se duke përforcuar më shumë zëra në zhvillim, kjo do t’i përshtatë më mirë me secilin aplikacion dhe do t’i mbajë ata të ndajnë përmbajtje ekskluzive me audiencën e tyre.

Sa më shumë krijues mund të hyjë Meta, aq më shumë përfiton ekosistemi i saj i përmbajtjes, megjithëse mbetet për t’u parë nëse hapja e dyerve për më shumë krijues çon në të vërtetë në më shumë kohë të shpenzuar në aplikacion, siç ka të ngjarë të fitojnë veçanërisht shumë krijues më të vegjël. nuk mund të mbajë një ritëm adekuat të postimeve për të ruajtur angazhimin.

Ekziston gjithashtu një argument i fortë për t’u bërë se vetëm një numër i kufizuar krijuesish do të shohin ndonjëherë sukses , pavarësisht se sa stimuj dhe mjete do të vendosni për të inkurajuar një aktivitet të tillë. Teorikisht, më shumë krijues duhet të jenë të barabartë me më shumë angazhim, dhe në fund të fundit, më shumë para për platformat, por në fund mund të mos funksionojë kështu.

Ne do të shohim se si do të shkojë shtytja e Metës, pasi ajo vazhdon të kërkojë më shumë mënyra për të nxjerrë në pah yjet në zhvillim në burimet e përdoruesve./CNA.al Burimi: "Social Media Today". 

Lajmet e fundit nga