LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Makina blimey/ Panamera hibride e porsche bën masazhe shiatsu

6 Qershor 2021, 15:29, Tech CNA
Makina blimey/ Panamera hibride e porsche bën masazhe shiatsu

Kjo veturë e ndritshme sportive me katër vende është ëndrra e një veglaje geek, e ngarkuar me teknologji të shkëlqyeshme për t?ju ??fryrë mendjen.

Kam kaluar një javë me Panamera 4S E-Hybrid të egër dhe të mrekullueshme për të parë nëse mund të kënaqte dëshirat e mia të teknologjisë.

Mbi të gjitha, Panamera ka drejtimin e makinës të mbuluar – shkon 0-60 milje në orë vetëm në ndrojtje prej katër sekondash, me një shpejtësi maksimale afër 185 milje në orë.

Pjesë e gëzimit të këtij modeli të veçantë është dizajni i tij hibrid, me një bateri elektrike që rrit ndjeshëm miljet tuaja për gallon.

Në fakt, makina mund të menaxhojë në veri të 100mpg me përdorimin e mirë të motorit elektrik – afërsisht katër herë sa prisni nga një Panamera vetëm me karburant.

Kjo mirësi elektrike do të thotë gjithashtu që Panamera tërhiqet në heshtje dhe (nëse dëshironi) me shpejtësi të madhe, si fantazma e ndezur e një Spartan antik që futet në betejë.

Dhe makina është e mbushur me kambana dhe bilbila që shumica e automjeteve ekologjike mund të ëndërrojnë vetëm.

Për shembull, modeli që provova kishte ulëse masazhi përpara dhe prapa.

Unë isha shumë i lumtur me një fërkim shumë të fortë Shiatsu në M11, ndërsa pasagjeri im u vendos në një masazh të lehtë të shpatullave. Thjesht përpiquni të mos bëni me kokë

Karriget mund të nxehen, natyrisht, por edhe të ftohen shpejt, gjë që është ideale për muajt e verës kur hyni në një makinë të ngrohtë me këmbë të ngjitshme.

Sistemi i altoparlantëve Burmester i Porsche është veçanërisht mbresëlënës.

Altoparlantët duken shkëlqyeshëm fizikisht, me ambiente të jashtme të lëmuara metalike që ulërasin luksin.

Dhe djali bërtasin: ka 21 altoparlantë me të njëjtin numër të ampeve të energjisë, duke ofruar një dalje totale prej 1455W.

Rezultati është një rrethim 3D i goditjes së basëve, qartësi e mprehtë në vëllim dhe tone të lezetshme në mes dhe trefish.

Muzika shpërthen me saktësi të lavdishme, por bën mrekulli edhe për podkastet – ku zërat mbahen të pastër, të lartë dhe të pasur.

Sistemi i informacionit dhe argëtimit në përgjithësi është i shkëlqyeshëm.

Ekziston një ekran i madh me prekje (të cilin gjithashtu mund ta kontrolloni me një çelës rrotullues në konsolën qendrore), që ju jep kontroll mbi metrikën e drejtimit, kontrollet e masazhit, zonat klimatike, ndriçimin në makinë, lartësinë e shasisë, mënyrat e ngasjes dhe më shumë.

Oh, dhe ka edhe një buton virtual për të shpalosur spoiler. Asnjëherë i mërzitshëm, ai një.

Për fobet me prekje, ka shumë për të kapur edhe fizikisht – duke përfshirë edhe një klikim rrote për të kaluar në modalitetet shkëlqyese Sport dhe Sport Plus (si dhe E-Power dhe Hybrid).

Porsche gjithashtu ka pajisur Panamera me Apple CarPlay.

IPhone juaj lidhet në sekonda (pa tel ose përmes portës USB), duke ju dhënë mundësinë e hyrjes në harta, muzikë, mesazhe dhe madje edhe thirrje të Zmadhimit përmes një ndërfaqe të shkëlqyeshme që është shumë e përgjegjshme.

Kjo gjithashtu ju jep juve akses në asistentin zanor Siri të Apple. Hej Siri, tregoju të gjithë miqve të mi se sa e mrekullueshme është makina

Porsche ka ngarkuar Panamera me fenerë të zgjuar që krijojnë diçka të quajtur “matricë ndriçimi”.

Do të thotë se pjesë të veçanta të përhapjes së dritës mund të fiken për të shmangur verbimin e drejtuesve të tjerë.

Sigurisht që nuk keni pse të bëni asgjë: sensorët skanojnë rrugën dhe rregullojnë ndriçimin automatikisht. Thjesht përqendrohesh në drejtimin e makinës.

Natën, ky sistem bëhet edhe më i zgjuar.

Ndriçimi standard do t’ju çojë diku afër 200 metra të shikimit.

Por ka edhe një Ndihmës për Vizionin e Natës që mund të “shoh” 100 metra më tej akoma.

Ky sistem vë në dukje njerëz ose kafshë që nuk janë madje të dukshme në dritat tuaja dhe më pas ju paralajmëron. Ai ndizet automatikisht natën, kështu që nuk keni nevojë të shtypni një buton të pakapshëm që injorohet gjatë.

Si dhe sensorë, Panamera është e pajisur me një grup kamerash bujare që e bën parkimin një erë totale – edhe në vende të vështira. Dhe nëse kamerat ndoten, ju keni një buton për të shtypur për të pastruar dhe spërkatur.

Sensorët e bipacionit do t’ju largojnë në mënyrë të qetë të mos futeni në mure, shtylla ose njerëz.

Dritat plus në flamurin e pasqyrave të krahut kur është e pasigurt për të ndryshuar korsinë, me një paralajmërim në makinë nëse jeni shumë afër (dhe vozitni shumë shpejt) për makinën para.

Më mirë akoma, ka një veçori të Asistencës së Lane – aspak e re, por shumë e mirëpritur. Ju nxit fizikisht brenda korsive tuaja, gjë që është e dobishme nëse për pak kohë shpërqendroheni nga një qift i lavdishëm i kuq që fluturon mbi M40 – ose reflektimi i mrekullueshëm i Panamerës tuaj në makinat, pellgjet dhe vitrinat e dyqaneve.

Ekziston një ekran me kokë lart që projektohet përmes xhamit që mund ta shohë vetëm shoferi.

Kjo tregon me lehtësi një bandë të matjeve dhe reagimeve të sensorëve, por më së dobishmi shpejtësia juaj aktuale dhe kufiri i shpejtësisë së rrugës. Dhe sigurisht, ju merrni kontrollin e lundrimit, të cilin unë e injorova në pjesën më të madhe. Nëse keni një Panamera, thjesht ngisni gjërat e kuqe.

Në fund të fundit është një makinë sportive./ CNA.al

Lajmet e fundit nga