LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Pse markat luksoze pranojnë kripton pavarësisht paqëndrueshmërisë së saj?

27 Nëntor 2022, 19:20, Kuriozitete CNA

Pse markat luksoze pranojnë kripton pavarësisht

Një listë në rritje e markave luksoze në mbarë botën, nga moda tek orët dhe madje edhe sektori i mikpritjes, kanë filluar të pranojnë kriptovaluta të shumta – si bitcoin, ethereum, tether dhe dogecoin – për të tërhequr gjeneratën e fundit të shpenzuesve të mëdhenj. 

Jahtet Gucci, Balenciaga, Hublot, Jacob & Co, Soneva dhe Camper & Nicholsons kanë njohur të gjithë një ose më shumë nga monedhat kryesore dixhitale – pavarësisht nga luhatjet masive në vlerësimet që tregu ka pësuar vitin e fundit.
Në mbarë botën, kapitalizimi i kriptomonedhës ra në mënyrë astronomike, në rreth 1 trilion dollarë në shtator, nga 2.7 trilion dollarë në nëntor të vitit të kaluar, sipas statistikave nga CoinMarketCap.

Bitcoin, kriptomonedha më dominuese, pësoi ndryshime të mëdha në vlerësimin e saj, nga rreth 11,000 dollarë për një bitcoin në shtator 2020, në 51,000 dollarë në shtator 2021 dhe më pas zbriti përsëri në 18,700 dollarë në shtator të këtij viti. Por pse natyra shumë e paqëndrueshme e ekonomisë dixhitale në zhvillim nuk po i pengon markat luksoze të pranojnë pagesa në kriptovaluta?

"Teknikisht ata nuk vijnë në kontakt me kriptovalutat, por marrin përfitimet e kriptomonedhave dhe aksesin në dhjetëra miliona mbajtës të kriptomonedhave," shpjegon Merrick Theobald, nënkryetar i marketingut në Bitpay, porta e pagesave të kriptomonedhave dhe zgjidhja e përdorur. nga shumë marka luksoze, duke përfshirë Hublot, Gucci dhe SuperYachtsMonaco.

 "Tregtarët kurrë nuk duhet të prekin kriptomonedhën, ta mbajnë atë ose ta mbajnë nën kujdestarinë e saj, apo edhe të kenë një portofol kriptomonedhë të çfarëdo lloji."

Tregtarët kurrë nuk duhet të prekin kriptomonedhën, ta mbajnë atë ose ta mbajnë nën kujdestarinë e saj, apo edhe të kenë një portofol kriptomonedhë të çfarëdo llojiMerrick Theobald"- thotë nënkryetar i marketingut, Bitpay.

Në vend që të pranojnë kriptomonedha direkt nga klienti, markat zgjedhin portat e pagesave të kriptomonedhave si Bitpay ose Lunu, të cilat pranojnë monedhën dixhitale nga paguesi në emër të markës dhe ia kthejnë atë pagesë markës në monedha fiat - dollarë amerikanë, euro ose Dollarë të Hong Kongut - në vend të një kriptomonedhe.

Shitësi me pakicë luksoze në internet Farfetch njoftoi disponueshmërinë e opsioneve të pagesës së kriptomonedhave për të gjitha blerjet në SHBA, MB dhe Evropë, duke filluar nga fundi i vitit 2022, me më shumë vende për t'u ndjekur në kohë. 

"Farfetch ose marka nuk do të marrë asnjë kriptomonedhë," thotë Martin Avetisyan, shefi i rritjes në Farfetch, i cili përdor portën e pagesave Lunu për transaksionet e kriptomonedhave në internet dhe në dyqan.

Për transaksionet online në tregun e Farfetch, klientët do të mund të zgjedhin opsionin "paguaj me kripto" në arkë. Pasi klienti konfirmon detajet e porosisë së tij dhe klikon "vendos porosinë", ata ridrejtohen në faqen e ofruesit të pagesave, ku u kërkohet të zgjedhin kriptomonedhën e preferuar dhe të konfirmojnë shumën përfundimtare. Klienti më pas do të jetë në gjendje të skanojë kodin QR të shfaqur në ekran dhe të dërgojë kriptomonedhën e zgjedhur nga portofoli i tij kripto.

Për shkak se vlerësimet e kriptomonedhave po ndryshojnë vazhdimisht – ndonjëherë në mënyrë drastike – edhe kurset e këmbimit mund të ndryshojnë shumë. Shumica e ofruesve të portës së pagesave të njohura bashkëpunojnë me shkëmbime të shumta për të ofruar normën më të mirë të konvertimit në momentin e blerjes.

 “Klienti do të duhet të bëjë porosinë e tij brenda 25 minutave për të konfirmuar kursin aktual të këmbimit të kriptomonedhës”, thotë Avetisyan, nga sistemi që përdor Farfetch.

Ashtu si shumica e transaksioneve monetare, lëvizjet e kriptomonedhave përfshijnë gjithashtu një tarifë transaksioni - e njohur si tarifa e gazit - në blockchain. 

“Tarifat e gazit paguhen nga konsumatorët fundorë”, thotë Avetisyan.

“Gjithmonë do të ketë një tarifë për minierën ose gazin, të cilën ne nuk mund ta kontrollojmë, sepse ajo ndryshon çdo ditë, çdo orë. Sa i përket tarifës që i ngarkohet tregtarit, Bitpay tarifon vetëm 1 për qind,” shton Theobald.

Soneva Resorts njoftoi në gusht se do të fillojë të pranojë bitcoin dhe ethereum përmes platformave të pagesave të kriptomonedhave për rezervimet e vendpushimeve të saj luksoze në Maldive dhe Tajlandë. 

Monedhat dixhitale do të pranohen edhe për shitjet e vilave luksoze në Maldive përmes Soneva Villa Ownership, e cila sipas markës është skema e parë në vend që ofron pasuri të paluajtshme për blerësit e huaj me të gjitha kontrollet dhe pajtueshmërinë e duhur në vend.

Marka të tjera të mikpritjes luksoze që kanë njoftuar pranimin e tyre të kriptomonedhave përfshijnë Palazzo Versace Dubai, grupin e hoteleve luksoze amerikane Kessler Collection dhe The Chedi Andermatt.

Në botën e jahteve, një jaht Benetti 40 metra, Oryx, u ble nga një blerës që paguante në bitcoin në fillim të këtij viti. Jahti ka pesë kabina elegante, si dhe dy suita luksoze VIP dhe, megjithëse agjenti SuperYachtsMonaco nuk e bëri të ditur shumën përfundimtare të shitjes, anija u rendit për 9.7 milionë dollarë amerikanë.

Hublot, një nga adoptuesit e hershëm të pagesave me kriptomonedhë në botën e orëve luksoze, lançoi një orë me edicion të kufizuar në vitin 2018 që mund të blihej duke përdorur vetëm bitcoin. Tani, duke filluar nga kjo verë, marka zvicerane po pranon kriptovaluta të tjera për të gjitha shitjet e orëve, duke përdorur portat e pagesave të kriptomonedhave. 

“Të gjitha orët janë të disponueshme për blerje deri në 30,000 dollarë kriptomonedhë. Kjo është shumë interesante për ne pasi shohim se pagesa me kriptomonedhë është e rëndësishme për klientelën tonë. Nuk mund të komunikojmë asnjë shifër, megjithatë kemi vërejtur se ka pasur një rritje të pagesave me kriptomonedhë me klientë të caktuar,” thotë Ricardo Guadalupe, CEO i Hublot.

Millennials dhe Gen Z janë përdoruesit kryesorë të kriptomonedhave për të blerë artikuj luksozMerrick Theobald, nënkryetar i marketingut, Bitpay


“Millennials dhe Gen Z janë përdoruesit kryesorë të kriptomonedhave për të blerë sende luksoze. Ne po shohim më shumë nga ata që bëjnë ose kanë më shumë se 100,000 dollarë amerikanë, ose ndoshta janë nga industria e teknologjisë, duke përdorur kriptovaluta,” zbulon Theobald i BitPay./CNA.al

Lajmet e fundit nga