LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Mjafton vetëm një minutë/ Çfarë duhet të bëni për të hequr qafe rrudhat?

5 Qershor 2021, 10:45, Lifestyle CNA
Mjafton vetëm një minutë/ Çfarë duhet të

“Shiatsu” është një nga masazhet më të thjeshta që mund t?i bëni vetes dhe mund të sjellë përfitime të mëdha për shëndetin dhe mirëqenien e përgjithshme. Efektet e tij besohet të jenë parandaluese dhe përmirësuese, dhe nëse e bëni për të lehtësuar stresin ose dhimbjen e kyçeve ose për ta bërë lëkurën në fytyrën tuaj të duket më e re

Të gjithë e dimë që me kalimin e moshës vijnë rrudhat, dhe kjo teknikë terapeutike mund të jetë në gjendje t’i luftojë ato falas nga komoditeti i shtëpisë tuaj.

Shiatsu përkthehet si “presion i gishtit” dhe është një formë e masazhit terapeutik që përdor teknika të brumit, shtypjes, goditjes, shtrirjes dhe qetësimit, me origjinë nga vitet 1900 në Japoni. Ai  mbështetet te gishtat, gishtat e mëdhenj dhe pëllëmbët për të ushtruar presion në zonat e trupit, gjë që mund të përfitojë shëndetin dhe mirëqenien tonë në më shumë mënyra sesa një. Pavarësisht nëse është për stresin dhe ankthin, lehtësimin e dhimbjeve të muskujve dhe nyjeve, lodhje, pagjumësi, ose  gjendje të tilla si ishiatiku, artriti dhe sinusiti, masazhi i shiatsu mund të jetë vërtet i dobishëm.

Rrudhat në cepat e syve

Ekspozimi ndaj rrezeve ultraviolet dhe plakja janë 2 fajtorët kryesorë, por lajmi i mirë është se ne mund të bëjmë diçka për to falë shiatsu-s . Së pari, ajo që duhet të bëni  është të vendosni gishtat tuaj tregues në cepat e jashtëm të syve tuaj dhe të ngrohni pak zonën.

Lëvizja: Shtypni me gishta cepin e syrit , pastaj lëshojeni. Ju gjithashtu mund të tërheqni muskujt tuaj drejt tempujve pa hequr gishtat nga zona.

Koha dhe përsëritjet : Përsëriteni këtë 3 herë për 3 sekonda në të dy anët.

Rrudhat poshtë syve

Lëkura nën sy është shumë e hollë, që do të thotë se është më e lehtë që ajo të lirohet dhe të rrudhet, dhe plaket më shpejt se pjesa tjetër e lëkurës në trupat tanë. Fatmirësisht, shiatsu mund të na ndihmojë të rinovojmë këtë zonë dhe ta bëjmë lëkurën të duket më e ngushtë dhe shumë më e re. Ajo që duhet të bësh është të vendosësh gishtat e indeksit, të mesit dhe të unazës në kockë pikërisht nën secilin sy, dhe lëvizja është e thjeshtë:

Lëvizja : Shtypni lehtë 3 pikat.

Koha dhe përsëritjet : Mbani gishtat aty për 10 sekonda, pastaj lëshojini. Përsëriteni ushtrimin dy herë./ CNA.al

Lajmet e fundit nga