5 arsye pse gjumi është i rëndësishëm për humbjen e kilogramëve të tepërt

16 Janar 2022, 16:03, Lifestyle CNA
5 arsye pse gjumi është i rëndësishëm për humbjen

Sasia e gjumit që bëni është po aq e rëndësishme sa ushtrimet dhe ato që hani. Nëse nuk bëni gjumin e nevojshëm që kërkon trupi juaj, truri juaj do të kërkojë energji diku tjetër, si ushqime me kalori të lartë dhe sheqerna. Janë 2 hormone që kontrollojnë oreksin tuaj, njëri prej të cilëve njihet si hormoni i urisë (ghrelin) dhe tjetri si  hormoni i ngopjes (leptina). Këta 2 hormone janë aty për të balancuar dëshirat tuaja, por mungesa e gjumit i bën ata të çekuilibruar.

Hormonet luajnë një rol të rëndësishëm në oreksin dhe rregullimin e gjumit , prandaj kur flini më pak, prishni hormonet tuaja. Kjo, nga ana tjetër, mund t’ju bëjë të dëshironi të hani ushqime me kalori të larta, edhe nëse sapo keni ngrënë një vakt 1 orë më parë.

Ngrënia e ushqimeve të vona gjatë natës bën që metabolizmi ynë të vazhdojë të funksionojë kur duhet të jetë relaksues, duke rezultuar që marrja e kalorive të ruhet si yndyrë . Gjithashtu mund të krijojë shqetësime dhe ju mun dtë mos bëni një gjumë të mirë.

Në mënyrë që të merrni energji për stërvitje, ju duhet të pushoni plotësisht, dhe kur jeni të relaksuar, trupi juaj zhvillon hormonin e rritjes, i cili bën që muskujt në trup të rriten. Hormoni i rritjes zakonisht aktivizohet gjatë gjumit, dhe nëse ju mungon gjumi, atëherë ai shtypet, duke rezultuar në një shans më të vogël për të djegur yndyrën . Është gjithashtu mjaft e rrezikshme të stërvitemi kur jemi të lodhur, veçanërisht kur ngremë pesha. Në rast lëndimi, hormoni i rritjes ndihmon në përshpejtimin e procesit të shërimit, prandaj është e rëndësishme që të pushoni plotësisht.

Mund të mos jetë befasi nëse ndjeni dëshirën e madhe për të konsumuar  ëmbëlsira pas një dite të gjatë në punë. Pagjumësia dhe dëshirat për ushqim janë, në fakt, armiq, gjë që ndodh sepse mungesa e gjumit kontribuon në çekuilibrin e hormoneve që rregullojnë oreksin që shkakton shtim në peshë.

Gjumi për një  periudhë të shkurtër kohe, si 6-7 orë në natë, lidhet me shtimin në peshë. Më konkretisht, mund të rezultojë në një bel më të gjerë dhe më shumë yndyrë në bark. Kjo ndodh jo vetëm tek të rriturit, por edhe tek fëmijët, veçanërisht në moshën e mesme të fëmijërisë ( 6-8 vjeç)./CNA.al

Lajmet e fundit nga