Çfarë mund të ndodhë me trupin tuaj nëse flini në dysheme?

23 Dhjetor 2021, 16:25, Lifestyle CNA
Çfarë mund të ndodhë me trupin tuaj nëse flini

Të flesh në një dysheme të fortë kur ke një shtrat krejtësisht komod mund të tingëllojë si çmenduri. Por, siç rezulton, edhe pse mund të mos jetë aq e rehatshme, mund të jetë shumë e dobishme për shëndetin tuaj. Një sistem i përmirësuar imunitar , kapacitet i rritur i mushkërive dhe më pak dhimbje shpine janë vetëm disa nga përfitimet që do të përfitoni kur të filloni të flini në dysheme.

Ja disa nga përfitimet e tjera:

Kur flini në dysheme, pesha e trupit tuaj shpërndahet në mënyrë të barabartë dhe ka më pak tendosje në ije, shpinë dhe shpatulla. Kjo lejon që gjaku të qarkullojë lirshëm në të gjithë trupin gjatë natës, gjë që mund të ndihmojë në mbajtjen e organeve tuaja në gjendjen më të mirë.

Qarkullimi efikas i gjakut mund të ndihmojë që oksigjeni dhe gjaku i shëndetshëm të shpërndahen në të gjithë trupin, duke lejuar që zemra, mushkëritë dhe muskujt tuaj të punojnë siç duhet. Gjithashtu, kjo do të lejojë që qelizat e bardha të gjakut të transportohen në trup sipas nevojës, gjë që mund të ndihmojë sistemin tuaj imunitar të luftojë më lehtë sëmundjet.

Shpesh ndiejmë nevojën për t’u  përkulur, sepse mbajtja e shtyllës kurrizore drejt gjatë gjithë ditës mund të jetë e dhimbshme për disa prej nesh. Epo, gjumi në dysheme mund të ndihmojë në shtrirjen dhe drejtimin e shtyllës kurrizore dhe qafës, gjë që mund të rezultojë në përmirësim të qëndrimit.

Qëndrimi i përmirësuar jo vetëm që mund të lehtësojë tensionin e qafës dhe shpatullave, por gjithashtu zvogëlon rrezikun e migrenës dhe dhimbjeve të kokës, skoliozës dhe dhimbjeve të kyçeve. Njerëzit që mbajnë një qëndrim të mirë dhe të shëndetshëm mund të kenë nivele më të larta energjie, rritje të kapacitetit të mushkërive dhe humor më të mirë.

Fjetja në dysheme, në disa raste, lehtëson dhimbjen e gjatë. Gjumi në një sipërfaqe të fortë parandalon që trupi juaj të përdridhet në forma të çuditshme, pasi ju lejon të flini duke e mbajtur shtyllën kurrizore në një linjë.

Gjumi luan një rol të madh kur bëhet fjalë për dhimbjet e nervit shiatik , pasi njerëzit me këtë problem përjetojnë më shumë siklet dhe dhimbje në mëngjes. Kjo zakonisht ndodh sepse pozicioni në të cilin flini mund të çojë në rritje të presionit në atë zonë ose të shkaktojë shtrëngimin e nervit.

Zgjedhja për të fjetur në dysheme mund ta mbajë shtyllën kurrizore në shtrirjen e duhur, duke ndihmuar kështu në qetësimin e dhimbjes dhe madje duke e parandaluar atë.

Të fjeturit në dysheme nuk është shumë komod në mëngjes, por do të keni cilësinë e duhur të gjumit dhe do të ndiheni më të çlodhur gjatë gjithë ditës./ A.E-CNA.al

Lajmet e fundit nga