LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

7 këshilla për të reduktuar ënjtjen në pjesë të ndryshme të trupit

3 Janar 2022, 13:47, Lifestyle CNA
7 këshilla për të reduktuar ënjtjen në pjesë

Ënjtja mund të bëhet një problem serioz. Një fytyrë e fryrë, duart dhe këmbët tregojnë gjendjen tuaj jo të mirë shëndetësore. Sigurisht, është rasti kur duhet të konsultoheni me mjekun tuaj dhe të bëni gjëra themelore, si përshembull të konsumoni më pak kripë , por ka disa këshilla shtesë që mund t’ju ndihmojnë.

Specialistët thonë se nuk keni nevojë të konsumoni sheqer për të mbajtur sheqerin në gjak në nivele normale. Glukoza e tepërt e bën fytyrën dhe sytë tuaj të duken të fryrë. Në fakt, trupi ynë është krijuar që të ketë vetëm 1  lugë çaji sheqer në ditë .

Simptomat , të tilla si  stomaku i fryrë dhe krahët dhe këmbët e fryra, janë të zakonshme për sindromën premenstruale. Ekspertët nuk rekomandojnë të anashkaloni ushtrimet para menstruacioneve. Duhet ta bëni rregullisht, përveç rasteve kur nuk ndiheni mirë ose jeni të sëmurë.

Nëse ndiheni rehat, mund të aplikoni një fashë ose të bëni një  mbështjellës kompresimi gjatë natës për duart dhe këmbët tuaja. Ndihmon në zvogëlimin e ënjtjes dhe parandalimin e përkeqësimit të saj, kështu që  filloni nga fundi dhe më pas shkoni lart . Mos fashoni nëse keni një infeksion në bark, këmbë ose dorë.

Uji i ngrohtë përmirëson qarkullimin e gjakut dhe përshpejton tretjen. Zmadhon enët e gjakut dhe bën që më shumë oksigjen tëarrijë në të gjitha pjesët e trupit tuaj. Si rezultat, ju nuk do të keni fryrje. Por mos pini ujë shumë të ngrohtë. Ekspertët thonë se mund të ketë efekt të kundërt dhe të bëjë që kyçet tuaja të fryhen.

Limonët janë agjentë të fuqishëm anti-inflamatorë. Ato mund të ndihmojnë trupin tuaj të riparojë çdo ind të dëmtuar dhe të zvogëlojë ënjtjen. Ato janë veçanërisht të mira për sëmundjet inflamatore si artriti dhe, në përgjithësi, janë një metodë shumë efektive për të luftuar ënjtjen. Mundohuni të pini ujë me limon çdo ditë dhe vazhdoni ta bëni atë në mënyrë sistematike.

Ekziston rreziku i ënjtjes për shkak të  nxehtësisë dhe lagështisë. Sigurohuni që temperatura e shtëpisë tuaj të jetë në rregull dhe të mos dëmtojë trupin tuaj. Ënjtje ndodh kur furnizimi me gjak në lëkurë rritet dhe ju mund të ndiheni të dehidratuar dhe të fryrë në të njëjtën kohë.

Sipas studiuesve, çdo dhomë në shtëpinë tuaj ka një temperaturë ideale :

Dhoma e ndenjes: 68°F – 71,6°F

Dhoma e gjumit: 61°F – 66°F

Dhoma e zyrës: 68°F – 71,6°F

Dhoma e gjumit për fëmijë: 61°F – 71,6°F

Hyrja: 59°F – 64,5°F

Korridori: 59°F – 64,5°F

Banjo: 71,6°F – 75°F

Kuzhina: 64,5°F – 68°F

Kontrolloni nëse thembra e këpucëve tuaja janë të dizajnuara për të reduktuar ënjtjen.

Nëse vishni këpucë të sheshta që ofrojnë pak mbështetje për harkun e këmbës tuaj, atëherë mund të keni inflamacion të fascisë shputore . Ajo çon në ënjtje të këmbëve. Hiqni qafe këpucët e sheshta dhe zgjidhni diçka që mbështet harkun dhe thembrën tuaj.

Lajmet e fundit nga