LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

The truth behind sex scenes in movies

2022-10-15 14:45:00, Kuriozitete CNA

The truth behind sex scenes in movies

Contrary to how easy, natural and erotic they may look on screen, Hollywood sex scenes take a lot of care, hard work and preparation to create.

And since the subject matter of love scenes is so personal, those involved have a number of tricks and techniques up their sleeves to make the scenes convincing for the audience and as comfortable as possible for the actors.

Here are some of the secrets behind the sex scenes you see on TV and in movies:

Nudity and simulated sex are detailed in the actor's contract and discussed before casting.

Nëse po shihni një aktor të zhveshur në ekran, është e rëndësishme të dini se kontratat ligjore që përshkruanin detajet e nudos janë nënshkruar përpara se aktori të pranonte rolin.

SAG-AFTRA, sindikata e punëtorëve të industrisë së argëtimit, cakton një kalorës lakuriqësie si kërkesë në kontratat për role që kërkojnë "lakuriqësi, lakuriqësi të pjesshme ose akte seksuale të simuluara".

Ky dokument negociohet nga aktori, përfaqësuesit e tyre dhe ekipi i prodhimit, dhe brenda kalorësit ka përshkrime të hollësishme të asaj që aktori është i gatshëm të bëjë në ekran.

Kjo përfshin informacionin e skenës, llojin e lakuriqësisë së kërkuar, kufizimet në përdorimin e filmimit dhe çdo detaj ose kusht me të cilin bien dakord aktori dhe producenti.

Nuk është e pazakontë që një kalorës lakuriqësi të përfshijë detaje të vogla të tilla si saktësisht se cilat pjesë të trupit janë të dukshme, sa pjesë e trupit mund të shihet dhe për sa kohë shfaqet pjesa e trupit.

Megjithëse kalorësi i nudos është një kontratë, SAG-AFTRA përsërit rëndësinë e pëlqimit, duke thënë: "Mos harroni, edhe nëse keni nënshkruar një kalorës nudo, ju keni të drejtë të tërhiqni pëlqimin në çdo kohë përpara xhirimit të skenës. ."

Nëse një aktor është duke punuar në një film jashtë sindikatës, ata nuk mbrohen nga sindikata . Kjo është arsyeja pse shumë aktorë zgjedhin të mos bëjnë lakuriqësi apo seks të simuluar në asnjë prodhim jashtë sindikatës.

Disa regjisorë preferojnë që skenat e seksit të jenë koreografi në detaje.

The truth behind sex scenes in movies

Për çdo skenë, bllokimi është një hap tipik i parë. Regjisorët bëjnë një shëtitje me aktorët, duke diskutuar se kur dhe ku duhet të lëvizin gjatë skenës.

E njëjta gjë bëhet shpesh edhe gjatë skenave seksuale. Disa regjisorë, si David Fincher ("Gone Girl", "Fight Club", "Seven"), do të përshkruajnë lëvizje specifike përpara xhirimeve.

Për shembull, Neil Patrick Harris i tha revistës Out në vitin 2014 se skena e seksit në filmin "Gone Girl" ishte koreografi në një mënyrë të detajuar. 

“Duhej të provonim skenën e seksit me Davidin, si çdo pëllëmbë e saj – “Më pas vendosni gojën në d--- këtu, dhe pastaj këtë numër shtytjesh, dhe më pas derdhni”, tha ai për publikimin. "Ishte e çuditshme sepse ne po e shkatërrojmë teknikisht skenën e seksit. Ai donte që ajo të ishte pothuajse robotike, që ne të dimë saktësisht se ku jemi, nga pozicioni, ku shkon gjithçka."

Por ndonjëherë aktorët punojnë së bashku për të përcaktuar skenat e seksit.

The truth behind sex scenes in movies

Disa aktorë preferojnë që thjesht të përpunojnë detajet e skenës së seksit që po filmojnë me partnerin(ët) e tyre në ekran.

Duke folur për The Hollywood Reporter në gusht 2020, Kate Winslet tha se ajo koreografizoi skenat e saj seksuale me aktoren Saoirse Ronan për filmin e tyre "Ammonite", me regji të Francis Lee ("Vendi i Zotit"). 

"Unë mendoj se Saoirse dhe unë, thjesht ndiheshim vërtet të sigurt. Françesku ishte natyrisht shumë nervoz. Dhe unë thjesht i thashë atij, 'Dëgjo, le ta zgjidhim'," tha ajo. "Dhe ne e bëmë. "Ne do të fillojmë këtu. Ne do ta bëjmë këtë me puthjet, gjoksin, ju shkoni atje poshtë, pastaj bëni këtë, pastaj ngjituni këtu".

Ajo tha se ajo dhe Ronan "shënuan ritmet e skenës" për t'u siguruar që po ndiqte narrativën e filmit, gjithashtu, dhe se procesi i planifikimit e ndihmoi atë të ndihej më pak e vetëdijshme. 

Në disa raste, koordinatorët e intimitetit janë gati për të ndihmuar me skenat intime.

The truth behind sex scenes in movies

Koordinatorja e intimitetit Ita O'Brien, e cila foli me Libby Torres të Insajderit në Prill 2020 , tha se puna e saj po bëhet më e zakonshme dhe thelbësore për t'u bërë në xhirime.

O'Brien, e cila ka punuar në "Njerëz normalë" të Hulu-së, tha se ajo bën kërkime dhe ndihmon "të koreografit të përmbajtjes intime në mënyrë që aktorët të jenë të lirë t'i shërbejnë vërtet karakterit dhe t'i shërbejnë tregimit". Në disa raste, do të thotë të përcaktosh se ku dhe si personazhet bëjnë seks në një mënyrë që i përshtatet narrativës së filmit ose shfaqjes. 

Ajo tha se ndihmon gjithashtu në krijimin e një mjedisi ku aktorët lejohen të shprehin kufijtë e tyre fizikë dhe të thonë "jo" pa u përballur me pasoja. 

Megjithatë, ka raste kur regjisorët preferojnë përmirësimin gjatë skenave seksuale.

The truth behind sex scenes in movies

Për regjisorë të tjerë, si Jean-Marc Vallée ("Dallas Buyers Club", "Wild", "Big Little Lies") koreografia mund të ngatërrojë ritmin natyral të një skene seksi.

Siç tha regjisori për The New York Times në vitin 2015, ai nuk preferon të koreografit dhe të bllokojë skenat e seksit para kohe.

Kur u pyet nga New York Times për preferencën e tij midis koreografisë dhe bllokimit gjatë skenave seksuale, ai theksoi tonin mbi çdo gjë tjetër. 

"Nuk ka asnjë koreografi specifike, por ka një mënyrë për të vendosur një ton. Ekuipazh i kufizuar, është thjesht drita e disponueshme ku mund të lëvizim 360 gradë me kamerën - ky është qëllimi dhe le të shohim se ku shkon nga atje." shpjegoi ai për botimin. 

"[Në "Wild"] nuk ishte planifikuar në mënyrë specifike që ky djalë të merrte Reese [Witherspoon], ta kthente në shpinë dhe ta merrte nga pas, por ndodhi vetëm kur ne po xhironim. Dhe [në "Dallas Buyers Club"] me Matthew [McConaughey], në një moment ai pati një treshe, me dy vajza në këtë shtëpi rimorkio me shokun e tij që e shikonte, dhe ai ishte në zjarr," shpjegoi Vallée. 

Nëse një aktor është apo jo i gatshëm të lejojë përmirësime gjatë xhirimeve të skenave seksuale, është diçka që mund të negociohet në kalorësit e tyre të lakuriqësisë SAG-AFTRA.

Aktorët zakonisht veshin arna dhe mbulesa modesti gjatë xhirimit të këtyre skenave.

The truth behind sex scenes in movies

A keni parë ndonjëherë personazhe në grahmat e pasionit dhe keni pyetur veten se sa të zhveshur janë në të vërtetë aktorët?

E vërteta është se kur një pjesë e trupit është jashtë kornizës ose nuk është e dukshme për shkak të pozicionit të trupit, aktorët ka shumë të ngjarë të mbajnë një copëz modestie.

"Është si një fasho e madhe që shkon nga përpara, duke mbuluar bigët e tyre dhe më pas futet në pjesën e pasme. Nuk duket shumë komode!" Michelle Ashford, krijuesja e "Masters of Sex" të Showtime tha për revistën Glamour në 2015.

Po për mbulimin e penisit? "Ata veshin një çorape. Fjalë për fjalë. Një çorape tub mbi penisin e tyre," tha Ashford për revistën.

Të brendshmet me ngjyrë nudo, grimi për të gjithë trupin dhe mbulesa të tjera përdoren gjithashtu për të mbrojtur disa pjesë të trupit nga kamera.

Kur simuloni seksin, ndërmjet aktorëve vendosen rekuizita si jastëkët dhe protezat mund të përdoren për të krijuar iluzionin e seksit.

Ndonjëherë kur një aktor nuk pranon të filmojë skena nudo, përdoren dyshe trupore dhe/ose CGI.

The truth behind sex scenes in movies

Siç është përshkruar nga SAG-AFTRA, aktorët vendosin se sa lakuriqësi dhe seks të simuluar janë të gatshëm të bëjnë. Nëse produksioni dëshiron të marrë një aktor që refuzon të bëjë nudo për çfarëdo arsye, ata shpesh përdorin dyshe.

Dhe ashtu si aktorët kryesorë, trupat e dyfishtë kanë kalorës lakuriqësie në kontratat e tyre që përshkruajnë në mënyrë eksplicite detajet e marrëveshjes së tyre të nudos me produksionin.

Dyshe të shumta trupore madje mund të përdoren për të portretizuar një personazh. Isla Fisher tha për Entertainment Weekly në 2009 se dyshe të shumta u përdorën për lakuriqësinë e personazhit të saj dhe skenat seksuale në filmin "Wedding Crashers".

Ajo tha, "Kisha një dore dyshe për skenën nën tavolinë. Kisha një dyshe të gjoksit për gjoksin në fytyrë dhe kisha një dyshe të prapanicës."

Gjërat mund të bëhen pak më të komplikuara nëse një skenë kërkon që fytyra dhe trupi i aktorit të shihen në të njëjtën kohë. Në këto raste, CGI pas prodhimit përdoret për të bashkuar fytyrën e aktorit dhe trupin nudo të dyshekut të tyre.

Kjo teknikë u përdor në finalen e sezonit të pestë të " Game of Thrones" të HBO-së, kur personazhi i Lena Headey, Cersei, bën shëtitjen e saj nudo të shlyerjes . Stand-in e saj, Rebecca Van Cleave, shërbeu si trupi nudo i Headey-t për skenën, sipas Entertainment Weekly.

“Setet e mbyllura” ofrohen shpesh për skena intime për të ndihmuar aktorët të ndihen më rehat.

The truth behind sex scenes in movies

Produksionet shpesh operojnë në atë që njihet si një "set i mbyllur" gjatë xhirimeve të skenave seksuale.

Shumica e aparateve filmike dhe televizive kanë qindra anëtarë të ekuipazhit që punojnë gjatë xhirimit të një skene. Megjithatë, gjatë xhirimeve të mbyllura, regjisori dhe aktorët veprojnë me një "ekipazh të skeletit" - numri minimal absolut i njerëzve që kërkohet për të xhiruar skenën.

Siç përshkruhet në kalorësi lakuriqësie SAG-AFTRA , aktorët mund të kërkojnë një grup të mbyllur përpara xhirimit dhe mund të shtojnë çdo kusht tjetër të veçantë për të cilin bien dakord ata dhe një producent.

Kjo mund të përfshijë çdo gjë, nga sigurimi i temperaturës së caktuar në dhomë deri tek kërkesa që njerëzit jo thelbësor të ekuipazhit të kthejnë shpinën gjatë të shtënave.

Shumë aktorë thonë se i drejtohen humorit për të lehtësuar humorin në xhirime.

The truth behind sex scenes in movies

Kur punonte me Dakota Johnson në "50 Shades of Grey", aktori Jamie Dornan tha se ai përdorte humorin për t'i ndihmuar të gjithë të ndihen më rehat gjatë skenave seksuale.

Ai foli për veprimet e tij në " The Graham Norton Show" në vitin 2017, duke thënë: "Tundimi im është gjithmonë të përpiqem ta bëj Dakotën të qeshë, kështu që ndonjëherë do të bëj gjëra të tilla si, kur të jetë një moment ku duhet të bëj, ju e dini, orgazmë, unë do të jem si, [bën organin e lojës sportive 'Charge!' tingull]."

Shumë producentë dhe regjisorë e kuptojnë se shikimi i një skene seksi mund të jetë i vështirë për audiencën.

Disa regjisorë, si Adrian Lyne ("Tërheqja fatale"), duan të mbajnë të hapur mundësinë e humorit në skenat e seksit me shpresën për t'i bërë ato më të natyrshme dhe të arritshme për audiencën.

Siç tha Lyne për New York Times në vitin 2015 , "Ti përpiqesh të krijosh një situatë ku ka mundësi. Gjithmonë kam menduar se ky lloj seksi i rrëmbyer është më argëtues se ai lloj statujash i gjërave të dhomës së gjumit."

Ai tha se në "Tërheqja fatale", skena seksi e filmuar mbi lavaman nuk ishte menduar të merrej shumë seriozisht.

"E dija se [skena] kishte mundësi humoristike sepse kishte [kishte] pjata dhe gota në lavaman. Nëse nuk merrni pak humor, publiku do të qeshë me ju, sepse ata janë nervozë duke e parë atë," tha ai. publikimin. 

Edhe pse shpesh janë të shkurtra, këto skena gjithashtu mund të marrin një kohë mjaft të gjatë për t'u filmuar.

The truth behind sex scenes in movies

Edhe pse skenat e seksit mund të jenë të shkurtra në ekran, ato mund të duhen me orë të tëra për t'u filmuar, pavarësisht nëse kjo është për shkak të grimit, shënimeve të regjisorit ose ndryshimeve të ndriçimit.

Ndërsa punonte në "Love and Other Drugs", Anne Hathaway tha për Entertainment Weekly në vitin 2010, se xhirimet e skenave të seksit iu deshën pak pasi asaj iu desh të bënte përbërjen e trupit të saj mjaft shpesh. 

"...Kam zbuluar se sa herë që vishja përsëri rrobën time, ajo fshinte të gjithë përbërjen e trupit dhe kjo i shtoi 20 minuta xhirimeve," i tha ajo publikimit . 

Justin Timberlake tha gjithashtu se xhirimet e skenave seksuale për filmin "Friends With Benefits" kërkonin shumë kohë. "Është në fakt disi e bezdisshme, ju jeni atje për 12 orë, është rraskapitëse," i tha ai BBC-së në vitin 2011 . 

Aktorët në përgjithësi thonë se nuk janë aq të ndezur sa duken në ekran.

The truth behind sex scenes in movies

Si një anëtar i audiencës, mund të jetë e vështirë të shikosh një skenë seksuale të pasionuar dhe të imagjinosh që aktorët në ekran nuk po e ndiejnë vërtet nxitimin. Megjithatë, aktorët janë profesionistë që po bëjnë një punë dhe akti aktual i simulimit të seksit mund të jetë aq koreografik, i pakëndshëm dhe jopersonal saqë nuk i jep vetes një përvojë sinqerisht seksi.

Për fillestarët, të performosh në një set nuk është gjë tjetër veçse private. Edhe "setet e mbyllura" kanë gjysmë duzinë ose më shumë anëtarë të ekuipazhit që shikojnë. Dhe shpesh ka drejtime specifike që aktorët duhet të marrin, kështu që fokusi i tyre zakonisht është i orientuar drejt ndjekjes së bllokimit dhe dhënies së performancës së tyre më të mirë sesa të ndjejnë nxehtësinë e momentit.

Thënë kështu, Vallée tha në intervistën e tij të vitit 2015 se të gjithë janë njerëz, kështu që herë pas here mund të ketë disa ndjenja reale fizike .

Ai tha, "Nuk kam parë kurrë një aktor me ereksion, në të gjithë filmat dhe skenat seksi që kam bërë, por kjo nuk do të thotë se nuk kam parë një djalë të emocionuar. Është shumë teknike. , por ne jemi njerëz, dhe ata janë të zhveshur dhe prekin njëri-tjetrin."

Edhe pse kjo nuk është normë, ekziston mundësia që skenat e seksit të mund të xhirohen në takimin e parë të një aktori me aktorin e tyre.

The truth behind sex scenes in movies

Oraret e xhirimeve të filmit dhe televizionit shpesh rregullohen jashtë rregullit. Kjo mund të bazohet në kohën kur aktorë të caktuar janë të disponueshëm ose në cilat vende ka akses ekipi i prodhimit në një ditë të caktuar.

Kjo do të thotë që aktorët potencialisht mund të planifikohen të bëjnë një skenë dashurie edhe kur ata ende nuk janë takuar apo lidhur me partnerin e tyre të skenës.

Në një intervistë të vitit 2017 me revistën New York , Jenna Fischer tha se skena e saj e seksit gjatë natës së dasmës me John C. Reilly në "Walk Hard" ishte planifikuar fillimisht në fillim të orarit të prodhimit.

"Ajo skenë ishte në të vërtetë në orarin e ditës sime të tretë të xhirimeve dhe unë shkova te regjisori [Jake Kasdan] dhe i thashë, 'Mendoj se duhet ta njoh pak më shumë përpara se të shkojmë në të'," i tha ajo. publikimi. 

Për disa grupe, aktorët monitorohen për t'u siguruar që të mos shkatërrojnë asgjë.

The truth behind sex scenes in movies

Për disa shfaqje, si pjesa e periudhës së Netflix "Brigerton", aktorët duhet të jenë tepër të kujdesshëm kur xhirojnë skena seksi.

Regjisorja Julie Anne Robinson i tha Deadline në 2021 se kasti u monitorua gjatë skenave seksuale që ndodhën në shtëpitë e vërteta të fshatit anglez, në mënyrë që stafi të sigurohej që prona të mos dëmtohet. 

“Kur hyn në një shtëpi fshati, ka shumë më pak fleksibilitet nga sa mund ta imagjinosh, nuk mund të lëvizësh shtratin, nuk mund të lëvizësh pikturën, nuk mund të lëvizësh dollapin dhe duhet të jesh i qetë. delikate me mobiljet”, tha Robinson.

Ajo tha se monitorët e dhomës ishin pjesë e grupit zakonisht të mbyllur sepse donin të siguroheshin që hapësira të mbrohej. 

"Ne do të xhironim një skenë seksi dhe ata do të thoshin, 'A mund të shkosh lehtë në shtrat? Shko lehtë në shtyllën e shtratit'," tha Robinson.

Shumë aktorë kanë folur se nuk ndihen rehat duke parë skenat e tyre seksuale.

The truth behind sex scenes in movies

Edhe aktorët janë njerëz. Shumë prej tyre kanë përshkruar ndjenjat e pasigurisë për trupin ose pamjen e tyre përpara se të filmonin skenat e seksit, duke përfshirë edhe Allison Janney, e cila bëri skenën e saj të parë seksuale për "Masters of Sex" të Showtime.

Kur u intervistua nga The New York Times në lidhje me përvojën e vitit 2016, ajo tha: "Unë jam një nga ata aktorë që bien në kampin e dëshirës për të parë kurrë veten në kamera. Nuk e bëj dhe nuk do ta bëj sepse jam imja Kritiku më i keq. Mendoj se ishte gjëja më e vështirë që duhet të bëja ndonjëherë, të pretendoja se po përjetoja një orgazëm në ekran."/CNA.al Burimi: Insider

Lajmet e fundit nga