LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Si të rregulloni një marrëdhënie të lodhshme emocionalisht

2022-10-09 22:05:00, Kuriozitete CNA
Si të rregulloni një marrëdhënie të lodhshme
Foto ilustruese

Marrëdhëniet janë të vështira dhe të dy partnerët duhet të investojnë kohë dhe përpjekje për t'i bërë ato të funksionojnë, veçanërisht kur gjërat kanë filluar të ndihen të lodhshme emocionalisht.

Nëse nuk ndiheni të mbështetur emocionalisht nga partneri juaj, kjo mund të çojë në probleme të shëndetit mendor dhe mund të ndikojë në pjesë të tjera të jetës suaj, si humbja e fokusit në punë ose largimi nga familja dhe miqtë.

Psikologia Patricia O'Gorman thotë se "marrëdhëniet nuk janë gjithmonë të lehta, por ato nuk duhet të shterojnë energjinë tuaj".

Nëse një marrëdhënie ju ka shkaktuar dëme mendore dhe fizike për një kohë, është momenti të filloni të gjeni mënyra për ta rregulluar atë.

Më poshtë ne po ju rendisim tetë mënyrat për të rregulluar një marrëdhënie të lodhshme emocionalisht.

1. Vlerësoni dhe pranoni problemin

Shumë njerëz i injorojnë problemet duke menduar se ato do të largohen vetë. Megjithatë, kjo është e rrallë, pasi të njëjtat çështje do të vazhdojnë të shfaqen derisa të trajtohen.

Është e rëndësishme të dini se ku qëndroni në marrëdhënien tuaj. Jepini vetes kohë dhe hapësirë ??për të menduar me kujdes se cili është problemi dhe pse e gjeni veten të shteruar emocionalisht në marrëdhënie. Pasi të keni një pamje të qartë të "pse", "si" bëhet shumë më e qartë.

2. Komunikoni me partnerin tuaj

Pasi ta keni kuptuar problemin, është koha t'ia shprehni me fjalë partnerit tuaj. Ndërsa ju mund të keni qenë duke luftuar për një kohë të gjatë, partneri juaj mund të mos dijë për atë që po kaloni. Ata nuk e dinë se çfarë po ndodh brenda kokës tuaj dhe anasjelltas.

Komunikimi efektiv do t'ju ndihmojë të dyve të fitoni njohuri për ndjenjat dhe perspektivat e njëri-tjetrit.  Për të shmangur të qenit shumë akuzues, është më mirë të përqendroheni tek vetë problemi.

3. Sigurohuni që të plotësohen nevojat tuaja themelore

Një pjesë e rëndësishme e komunikimit me partnerin tuaj është të siguroheni që nevojat tuaja janë përmbushur . Provoni të bëni një ushtrim ku secili prej jush shkon në hapësira të veçanta dhe vjen me lista individuale të nevojave bazë që dëshironi nga partneri juaj në mënyrë që të ndiheni të përmbushur në marrëdhënie.

Për shembull, njëri prej jush mund të vendosë në listën tuaj "Kam nevojë të ndiej më shumë dashuri fizike, si një përqafim ose puthje, kur ju them se kam pasur një ditë të vështirë" ose "Kur ju them se jam vërtet i lodhur, unë do ta vlerësoja vërtet nëse do të më ndihmoni me ndonjë punë”.

Këto janë vetëm shembuj, sigurisht. Por e juaja mund të përfshijë dëshira për më shumë dashuri, siguri, kompromis, besim, inkurajim, apo edhe nevojë për më shumë kohë vetëm ose kohë për të dalë vetëm me miqtë.

4. Duajeni dhe kujdesuni për veten

Të harrosh veten dhe prioritetet e tua në një marrëdhënie është e zakonshme. Ndërsa kujdeseni për nevojat e partnerit tuaj, ju mund t'i keni anashkaluar nevojat tuaja.

Para se të kujdeseni për dikë tjetër, duhet të kujdeseni për veten tuaj. Në procesin e ri-mësimit se si ta doni veten, do të jeni në gjendje të vendosni kufij në marrëdhënien tuaj dhe t'i tregoni partnerit tuaj se si duhet t'ju trajtojë.

Kur një marrëdhënie po shkon drejt fundit, ju duhet ta vendosni veten në krye të listës. Sigurohuni që po hani siç duhet, po flini mjaftueshëm dhe po bëni pak stërvitje.

5. Gjeni kohë për të bërë atë që doni

Të gjithë kanë nevojë të relaksohen herë pas here. Kaloni kohë duke bërë aktivitetet që ju pëlqejnë si meditimi, shëtitjet, filmat ose gatimi. Do t'ju japë një pushim nga emocionet tuaja të rënda dhe do t'ju sjellë gëzim.

6. Kontaktoni miqtë ose familjen

Edhe pse mund të mos jetë e lehtë, është gjithmonë një ide e mirë të ndash problemet dhe ndjenjat me njerëzit e afërt. Të luftosh vetëm është ndoshta lloji më i keq i luftës, veçanërisht kur askush nuk di për të.

Biseda me dikë mund të konsiderohet e dobishme, pasi të dashurit tuaj janë një nga të paktët njerëz që janë aty për t'ju mbështetur pa gjykuar.

Mund të gjeni një zgjidhje ose ndihmë prej tyre. Nëse ata nuk janë në gjendje të ndihmojnë, ata ende mund të shërbejnë si dëgjues të mirë. Ndarja e problemeve tuaja nuk ka të bëjë gjithmonë me gjetjen e zgjidhjeve. Thjesht duke i lënë jashtë do t'ju bëjë të ndiheni më mirë.

7. Kaloni pak kohë larg partnerit

Të ndash pak kohë nuk do të thotë domosdoshmërisht që duhet të ndahesh. Thjesht do të thotë që ju duhet të rizbuloni veten. Vendosni kufij të qartë për këtë kohë, në mënyrë që të dy të jeni të qartë se çfarë rregullash keni në lidhje me komunikimin dhe shikimin me njëri-tjetrin.

Mund të jetë më mirë të bëni një "pauzë të pastër" gjatë pushimit tuaj, ku asnjëri prej jush nuk flet ose takohet me tjetrin. Ikja nga ato emocione negative dhe sjellje toksike do të ndihet si një frymëmarrje e lirshme. Merrni këtë kohë për të reflektuar me të vërtetë për atë që dëshironi në marrëdhënien tuaj.

Being away from each other will help you grow and evolve as individuals. You may find that you feel like a better version of yourself when you're not around your partner, or vice versa, so you should do your best to prepare for this eventuality.

8. Seek professional help

Maybe you realized while you were away that you really want to make things work, but you just can't do it yourself. No matter what made you want to seek the advice of a therapist, know that an expert will know how to guide you through the issues you're facing.

If you are not sure how to find a counselor who specializes in relationships and marriage, you can ask a friend or someone in your family (if you feel comfortable)./ BA – CNA.al

Lajmet e fundit nga