Kush e dh*eu Festivalin në RTSH?!

29 Dhjetor 2021, 11:25, Kulturë CNA

60-vjetor, pra gjashtë dekada histori e muzikës së lehtë shqiptare, por edhe asaj moderne. Festivali që ka bërë epokë, revolucion.

Festivali ku i këndohej partisë dhe aksioneve, ku zëra të rrallë si Vaçe Zela, Gaqo Çako, Parashqevi Simaku, Luan Zhegu, Aleksander Gjoka, e shumë e shumë të tjerë, ishin shpresa e vetme, me volumin dhe ëmbëlsinë e tyre, për shqiptarët.

Festivali që në vitet ?90, më pas u kthye në një rrëmujë e paditur e rrymave muzikore, e më tej në 30 vite tranzicion i rezistoi kohës dhe sot në shumë vite na ka dhënë një përfaqësim mjaft dinjitoz në Eurovizion. Që nga Aurela Gaçe, Anxhela Peristeri, Eugent Buçpepa, e shumë emra të tjerë, që kanë mbajtur flamurin shqiptar në Eurovizion, nëpërmjet këtij festivali.

Ndoshta komplet edicionin.

Së pari, për një juri e cila lë shumë për të dëshiruar. Brenda saj personazhe, emra të pavlerë, që nuk përfaqësojnë asgjë. Të shpikur blogerë, me zero nivel kulturor. Maksimumi i tyre mund të bëjnë meme apo mesazhe dhe do të vendosin për performancën e këngëtarëve në RTSH.

Mesazhin e këngës, muzikën, interpretimin, etj. Gjëra që as i dinë, e as i kuptojnë.

Për më tepër, as mundet t?i analizojnë, sepse ndoshta iu duken si filma vizatimorë. Apo gëzojnë shumë kur shikojnë se dikush doli në skenë. Sepse nuk kanë gjakftohtësinë dhe eksperiencën e dikujt që duhet të vërë ?vulën? për një çmim, I cili nuk është thjeshtë një trofe festivali, por është flamuri shqiptar në Eurovizion.

E përtej kësaj jurie, dikush e dh*eu më mirë.

Nuk mjaftoi juria, si hap i parë. Por, ishte hapi i dytë.

E çuan festivalin e Radio Televizionit Shqiptar, në vulgun de asaj që transmeton media. Një emision si ?Big Brother?, ku pretendohet se ka VIP-a, kur në fakt shumë prej tyre thuajse të panjohur, ku gjuha që dëgjon dhe dhuna është shfaqur hapur. Ku tradhëtitë, injoranca, mungesa e kulturës, banalitetet, por edhe reagimet kanë qënë të shpeshta, por edhe të lodhshme. Edhe pse shqiptarët në mazhorancë mund ta shohin, sepse ndoshta kiu pëlqen ai realitet me pseudo VIP-a, nga bota e shoë-t, apo këngëtarë tallavaje, që duhet të japin mesazh apo të tregojnë sesa të mëdhenj dhe sa të mençur janë.

Shkuan atje, u futën në festival.

Të paktën festivali i RTSH-së, ka pasur diçka klasike. Ka pasur disa norma, disa mure dhe dje ndoshta për reklamë, kërkoi të strehohej ?nën sqetullën? e ?Big Brother?, të një televizioni privat.

Pikërisht festivali me drejtues Ardit Gjebrean, njeriu i cili është në konflikt të hapur interesi me festivalin e RTSH-së, pasi prodhon vetë një festival, siç është Kënga Magjike. Asgjë për të kontestuar drejtimin nga Arditi dhe performancën e tij. Por, është në konflikt të pastër interesi dhe nuk mund të jetë atje.

Asgjë për t?i thënë “Big Brother”-it, dhe VIP-ave të tij, por nuk është i standartit të festivalit dhe nuk e ka vendin aty.

Asgjë për t?i thënë anëtarëve të jurisë. Përgjegjësit janë ata që i bënë që e dh*en festivalin duke vënë emra që smund të përfaqësojnë kurrësesi dhe të përzgjedhin elitën e muzikës shqiptare për të shkuar në Eurovizion.

Prandaj, thjeshtë dhe vetëm nga festivali i RTSH-së, u kthye në dritaren e “Big Brother” me një juri skandaloze, e drejtuar dhe menaxhuar nga dikush në konflikt të hapur interesi.

Ah se mos e harrojmë, FESTIVALIN E FITON Alban Ramosaj, pp se fitoik Triksa e BB fitoi Donaldin. Fest ’60 si amalgamë antivlerash/CNA.al

Juria skandaloze e festivalit të 60-të në RTSH

“Big Brother” zbarkon në Festivalin e Këngës/ Aktivistja ?shuplakë? Gjebreas: Shkrumbove vlerat

Lajmet e fundit nga