Connect with Us

Tradhëtia e radhës/ Zbulohet fakti i dytë që Basha u ul në tryezë me Ramën

Politikë

Tradhëtia e radhës/ Zbulohet fakti i dytë që Basha u ul në tryezë me Ramën

Publikuar

-

Në një mënyrë të papritur dhe pa shumë komente paraprake, gati dy javë më parë, Lulzim Basha u tërhoq nga gjithçka dhe shkoi u ul në tryezë me Edi Ramën.

Gjeti një justifikim për të ulur përfaqësuesit e tij në tryezën për Reformën Zgjedhore.

Me disa argumenta qesharake, Lulzim Basha “lëpiu” atë që pështyu për një vit të tërë. Një vit protesta, dhunë dhe bojkoti. Një vit i cili ishte me bilancin më katastrofik për kreun e Republikës së re, të njeriut që dogji mandatet e deputetëve dhe i la Edi Ramës një mazhorancë kushtetuese, të cilën nuk ia kishin dhënë shqiptarët, por ia fali Luli.

basha

I fali 61 bashki në tavolinë Edi Ramës dhe më pas në shtator filloi negociatat me këtë të fundit.

Tërmeti i 26 nëntorit i shtyu paksa takimet publike, të cilat u rifilluan menjëherë në janar.

Kreu i Republikës së re shkoi dhe u ul në tavolinë, pikërisht menjëherë pas mbylljes së gjyqit të tij me procedurë.

Ashtu siç kishte ndodhur dhe shumë vite më parë, gjykata mbylli me procedurë hetimet për financimet për lobim në SHBA, të cilat ishin me fonde që vinin nga kompani off shore, me pronarë rusë.

Në fakt në Departamentin e Drejtësisë ndodhen të gjitha dokumentet. Ndodhet deklarata e lobistit amerikan Nick Muzin, për një milion e 25 mijë dollarë të paguara, për të cilat janë paraqitur të gjitha kontratat,  ku përfshihet edhe Binniata Trade, ku 650 mijë dollarë në fakt nuk dihet se cili është burimi i tyre.

Dokumentet ndodhen në Departamentin e Drejtësisë në SHBA, por Lulzim Basha me ndihmën e Edi Ramës mbylli hetimet me procedurë, duke e shpëtuar nga një akuzë dhe një dënim mjaft i rëndë ai dhe dy personazhe të tjerë të Republikës së re.

Ky është fakti i parë i uljes në tryezë, e cila erdhi menjëherë pas mbylljes së asaj dosje të cilën Luli e kishte si çekan mbi kokë.

Dje, mediat zbuluan një detaj tjetër.

LEXO EDHE:  Sot seanca gjyqësore/ Saimir Tahiri sërish tek Krimet e Rënda

Në fund të dhjetorit, një kompani private pranë Lulzim Bashës ka fituar me prokurim të drejtpërdrejtë. Pra, i është dhuruar nga Edi Rama një shumë prej rreth 15 milion euro, gjoja për shkak të fatkeqësisë natyrore.

Por, e vërteta është se e njëjta procedurë, e njëjta shumë parash, ishte shpallur si tender në tetor të 2019.

Pra, ishte një procedurë tenderimi për të cilën shteti kishte marrë masat, dihej se ishte e nevojshme, por u anullua më pas për t’u dhënë me prokurim të drejtpërdrejtë. Pra, për të mos bërë një garë, të cilën mund të mos e fitonte “Victoria Invest”, firma pranë Lulzim Bashës, një subjekt e cila ka fituar një nga lotet e Unazës së re, për të cilën Lulzim Basha nuk foli kurrë. Është po e njëjta firmë e cila ka pasur në pronësi mercedezin e Lulzim Bashës. Një makinë e shtrenjtë që i jepej nga ky biznesmen, pronari i “Victoria Invest” dhe Luli nuk e deklaronte kurrë. Ky është fakti i dytë.

Ndoshta në ditët në vijim do të kemi të tjera detaje pse Rama dhe Basha patën një tryezë të suksesshme. Cila ka qënë oferta e kryeministrit, i cili pasi i ka mbyllur gjyqin, na e nderon kreun e opozitës dhe bizneset pranë tij me disa prokurime të drejtpërdrejta.

Tashmë dihet gjyqi, dihen edhe 15 milion eurot e dhëna me prokurim të drejtpërdrejtë nga qeveria biznesit pranë Lulzim Bashës.

Të tjerat do t’i mësojmë në ditët në vijim, pasi Lulzim Basha nuk është nga ata që shitet kaq lirë. Të tjera “xhevahire” do të shohim në vijim, ashtu siç pamë në 2017 ku gjithçka nuk shkoi dhe nuk përfundoi vetëm me 16 milion eurot e pallatit të vjehrrit dhe kunatit të Lulzim Bashës, si pazar në tryezën politike mes kryeministrit dhe kreut të Republikës së re./ CNA.al

Rama jep 15 milion euro pa tender, për firmën pranë Lulzim Bashës

Basha mbylli protestat për lobimin rus në SHBA

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Politikë

Rikthehet stacioni te Ish-Treni?/ Hekurudha Tiranë-Durrës pritet të fillojë punimet

Publikuar

-

Nga

Projektet për zgjerimin e hekurudhave në vend, me Durrës – Rrogozhinë – Pogradec – Lin – Maqedoni dhe linjën që do të lidhte Shqipërinë me Greqinë, që parashikon nisjen e dy trenave në ditë

Hekurudha Tiranë-Rinas-Durrës pritet që të fillojë punimet në muajin qershor të këtij viti, teksa brenda muajit mars parashikohet që të përfundojë procedura e tenderimit.
Lajmi u bë i ditur nga z. Thimio Plaku, drejtor i Politikave dhe Strategjive të Zhvillimit të Transportit dhe Infrastrukturës, në Ministrinë e Infrastrukturës dhe Energjisë, gjatë një tryeze të rrumbullakët me temë “Procesi i Berlinit: forcimi i ndërlidhjes dhe bashkëpunimit rajonal”, të organizuar nga Instituti për Bashkëpunim dhe Zhvillim, me mbështetjen e Ambasadës së Holandës në Tiranë.

Projekti i rehabilitimit të hekurudhës Tiranë-Durrës dhe ndërtimit të zgjatimit të ri në Rinas është pjesë e Axhendës së Konektivitetit, që synon lidhjen mes rajonit e më gjerë me Europën, dhe në kuadër të Nismës së Berlinit, projektet që kualifikohen mund të tërheqin grante dhe financime nga donatorët.
Kostoja totale e këtij projekti është 92 milionë euro, 40% e të cilës është kredi nga Banka Europiane për Rindërtim dhe Zhvillim, 42% janë grante dhe 18% është kontribut kombëtar. Qëllimi i saj është rehabilitimi i 34.5 km hekurudhore midis Tiranës dhe portit kryesor të Durrësit (34.5 km) si dhe ndërtimi i 7.4 km rrugë të reja hekurudhore midis Tiranës dhe aeroportit ndërkombëtar Rinas. Aktualisht procesi i prokurimit ndërkombëtar me dy faza është duke u zhvilluar. Afati i synuar për mbylljen e tij është muaji mars.

Plaku tha se ka një zhvillim në këtë projekt. Fillimisht ai parashikohej të mbaronte në terminalin e transportit publik (ku është sot terminali i autobusëve). Por, për shkak të humbjes së pasagjerëve me largimin e stacionit të trenit, është vendosur që të zgjaten edhe disa kilometra hekurudhë, në mënyrë që vetëm terminali i pasagjerëve të jetë afër ish-stacionit të vjetër të trenit, rreth 200 metra larg parkimit të sotshëm. “Ka filluar dizajni i detajuar për zgjatjen e hekurudhës nga Terminali i Transportit Publik në Stacionin Qendror të Tiranës, me një gjatësi prej 4 kilometrash”, tha Plaku.
Në fazën e mëtejshme pritet dhe elektrifikimi i hekurudhës nga Tirana në Rinas.

Si do të zhvillohen hekurudhat
Plaku tha se qeveria po punon për të shtrirë rrjetin e hekurudhave në vend, në linjë me prioritetet që Bashkimi Europian i ka dhënë zgjerimit të tyre.
“Kemi një sërë projektesh në rrjetin hekurudhor. Bashkimi Europian, për rrugët jep deri në 20% grante, ndërsa për hekurudhat deri në 50%, pasi promovon ndërtimin e rrjeteve hekurudhore”.
Po punohet për projektin e detajuar të hekurudhës Vlorë-Hani i Hotit, i cili pritet të përfundojë në nëntor 2020. Ky projekt mundësohet nga një grant 4.5 milionë euro i akorduar nga WBIF (Korniza e Investimeve në Ballkanin Perëndimor). Pas përfundimit të tij do të aplikohet te WBIF për një grant prej rreth 50% të investimit (140 milionë euro).

LEXO EDHE:  Erion Veliaj show me sulmet ndaj Ilir Metës/ Zbulohet mesazhi për Ramën

LEXO EDHE:  Erion Veliaj show me sulmet ndaj Ilir Metës/ Zbulohet mesazhi për Ramën

Hekurudha Durrës – Rrogozhinë – Pogradec – Lin – Maqedoni, (Pan European Corridor VIII) është pjesë e rrjetit të 6 vendeve të Ballkanit Perëndimor dhe po punohet për ta kualifikuar si rrjet bazë deri në vitin 2023, me perspektivën për një zgjatim indikativ të Korridorit Orient/East Med TEN-T Corridor. Ka përfunduar studimi i fizibilitetit për rindërtimin e këtij korridori rrugor si dhe për dizajn paraprak të rrugës Durrës – Rrogozhinë. Më pas do të aplikohet te WBIF për një grant prej 50% të investimit (64 milionë euro). Ky projekt ka dalë me rezultate të mira sa i përket trafikut të pasagjerëve. Plaku thotë se problem në këtë projekt është pjesa e Maqedonisë, e cila është tepër e shtrenjtë, në rreth 600 milionë euro si dhe gjetja e një gjuhe të përbashkët për pikën e daljes nga Shqipëria, që fillimisht ishte planifikuar në Lin, por ka pasur shqetësime për ndikimin në mjedis.

Përmes një granti prej 1.7 milionë eurosh nga Banka Europiane e Investimeve (EIB) po hartohet dizajni paraprak dhe i detajuar i rindërtimit të hekurudhës Rrogozhinë – Pogradec. Më pas do të aplikohet për një grant për 50% të investimit (300 milionë euro).

Po kryhet një studim parafizibiliteti për lidhjen hekurudhore Shqipëri – (Kapshticë/Kristalopigi) – Greqi në kuadër të programit INTERREG CBC Shqipëri-Greqi. Projekti do të përfundojë në fillim të vitit 2021 dhe më pas do të aplikohet për studimin e fizibilitetit dhe dizajnit të detajuar.
Z.Plaku tha se distancat e shkurtra hekurudhore dhe ngarkesat e vogla po pengojnë zhvillimin, ndaj prioritet janë distancat e gjata. Me leverdi shihet sidomos lidhja hekurudhore me Greqinë, e cila nëse realizohet, mund të nisen çdo ditë dy trena pasagjerësh, duke mundësuar dhe lidhjen me gjithë Europën./Monitor

LEXO TE PLOTE

Politikë

Denoncon ish deputeti/ Qeveria lë në mëshirë të fatit Dibrën, mijëra banorë pa energji elektrike prej 24 orësh

Publikuar

-

Nga

Ish deputeti i PD, Xhemal Gjunkshi ka denoncuar mungesën e energjisë elektrike prej 24 orësh në Dibër.

Përmes një postimi në rrjetet sociale, Gjunkshi thotë se Dibra po përjeton varfërinë dhe pakujdesinë ekstreme të kësaj qeverie ndërsa shton se dibranët nuk e meritojnë një ndëshkim të tillë.

Kanë kaluar mbi 24 Orë që në Dibër, në këto netë të acarta të dimrit ka pllakosur errësira.

Kushteve të vështira të motit, temperatuarave mjaft të ulta në (-)minus disa gradë ju shtohet edhe mungesa e energjisë elektrike.

LEXO EDHE:  Sot seanca gjyqësore/ Saimir Tahiri sërish tek Krimet e Rënda

LEXO EDHE:  “Nuk dua të shaj, por...”/ Korab Lita godet Bashën

Janë me dhjetra mijëra banorë të Zonave të thella malore si Lura, Çidhna, Arrasi, Bllice, Sllovë, Kala e Dodës etj, të cilat qeveria i ka lënë në mëshirë të fatit.

Dibra po përjeton varfërinë dhe pakujdesinë ekstreme të kësaj qeverie.

Në emër të Partisë Demokratike, kërkoj ndërhyrjen dhe zgjidhjen e menjëherëshme të kësaj situate të paprecedentë.

Dibra nuk e meriton këtë ndëshkim!

Mesazhi i një qytetari ;

përshëndetje gjeneral. nënstacioni fushë -alie është jashtë funksionit,pasi eshtë djeg transformatori. 7 njësi bashkiake janë pa energji. fushë alie,lura,zall-dardhë,reç,sllovë,kala e dodës arras.”/CNA.al

LEXO TE PLOTE

Politikë

Goxhaj për OFL/ “Model tipik komunist, i kohës së Edverit”

Publikuar

-

Nga

Avokati Altin Goxhaj ishte i ftuar në studion e lajmeve në Fax News, teksa foli për Operacionin Forca e Ligjit.

Sipas Goxhaj ky është një model tipik komunist që sipas tij mund të ndiqej një mënyrë fare e thjeshtë për të luftuar paratë dhe pasuritë e vëna në mënyrë kriminale dhe të paligjshme.

“Bashkë me Armir Shkurtin bëmë një investigim në ish-Bllok mbrëmjen e kaluar. Kishte mungesa në githë zonën, kishte karrige lokalesh bosh. Kjo duket një prirje komuniste. Nëse do të kërkosh diçka është e thjeshtë, futesh në sistem dhe kontrollon gjithçka.

Të ndalosh njerëz në rrugë është një sjellje tipike komuniste që në kohën e Edverit, pra të Edi Ramës vetëm udhëheqësit duhet të kenë makina të shtrenjta. Prandaj Blloku ishte bosh, por kanë gjetur disa ‘fukarenj’. Nuk kam të drejtë të paragjykoj askënd përse ka një makinë të shtrenjtë, qeveria ka të gjitha mekanizmat e duhura për të gjetur të dhëna mbi mjetet e shtrenjta”tha Goxhaj./CNA.al

 

LEXO TE PLOTE