Më të fuqishme se viagra/ Këto janë 9 ushqimet që duhet patjetër të konsumoni për një jetë të mirë seksuale

6 Gusht 2022, 19:52, Lifestyle CNA
Më të fuqishme se viagra/ Këto janë 9 ushqimet që duhet
Foto ilustruese

Shalqiri

Shalqiri përmban citrulinë, një tjetër pararendës i acidit nitrik. Ai zgjeron dhe relakson enët e gjakut, duke e bërë më të lehtë rrjedhjen e gjakut në penis.

Përmbajtja e citrulinës së shalqinit e bën atë të ngjashëm me ushqimet e tjera për shëndetin e penisit, të tilla si kastraveci, pjepri.

Spinaqi dhe zarzavate të tjera me gjethe

Spinaqi është i pasur me oksid nitrik dhe për këtë arsye, si ushqimet e tjera, ndihmon arteriet të zgjerohen dhe të mbushen me gjak.

Një studim zbuloi se spinaqi, kur u shërbye në një supë me qepë, lëng pule me përmbajtje të ulët natriumi dhe piper të zi, përmirësoi ndjeshëm nivelet e nitrateve të pjesëmarrësve duke shtuar vetëm 94 kalori shtesë në dietën e tyre.

Nitratet në spinaq dhe ushqime të tjera me gjethe jeshile, si lakra jeshile dhe rukola, shërbejnë jo vetëm si ushqime për shëndetin e penisit, por për të gjithë sistemin tuaj vaskular.

Kafe

Një tjetër ushqim që ndihmon në rritjen e penisit është kafeja. Ka më pak se pesë kalori, të paktën derisa të shtoni sheqer dhe krem, kështu që është një nga ushqimet më të lehta që ndihmojnë në mosfunksionimin erektil.

Një studim zbuloi se burrat që pinin midis 170 dhe 375 miligramë (mg) kafeinë çdo ditë, ose afërsisht 2-3 filxhanë, kishin shkallë më të ulët të mosfunksionimit erektil. Kafeina është një ushqim efektiv për penisin sepse relakson muskujt e lëmuar të penisit, duke i hapur rrugën gjakut për ta mbushur atë.

Çokollatë e zezë

Çokollata e zezë është një ushqim i mirë sepse është e mbushur me flavanole, të cilat e bëjnë më të lehtë rrjedhjen e gjakut nëpër trup. Megjithatë, për shkak se çokollata e zezë shpesh është e lartë në sheqer dhe yndyrë, ngrënia e tepërt mund t'ju bëjë të shtoni peshë.

Salmoni

Salmoni është një nga ushqimet më të mira për të ndihmuar në ngritjen, sepse është i pasur me vitaminë D. Ekspozimi ndaj rrezeve të diellit është përgjegjës për rreth 80% të vitaminës D, kështu që nëse nuk jeni në gjendje të dilni jashtë sa të dëshironi, pak salmon mund t'ju ndihmojë të merrni atë që ju nevojitet. Është treguar se vitamina D ndihmon në parandalimin e mosfunksionimit endotelial, i cili ndodh kur arteriet, enët e gjakut dhe organet tuaja nuk janë në gjendje të qarkullojnë siç duhet gjakun.

Fistikët

Fistikët janë të mbushur me arginine, e cila inkurajon prodhimin e oksidit nitrik, i cili, nga ana tjetër, ndihmon në rregullimin e rrjedhjes së gjakut në penis dhe pjesë të tjera të trupit.

Bajame, arra

Bajamet, arrat janë të pasura me lipoproteina me densitet të lartë (HDL), e njohur ndryshe si "kolesteroli i mirë". Kolesteroli i mirë thith kolesterolin e keq dhe e çon atë në mëlçi.

Kur kolesteroli i keq ngec në arteriet dhe enët e gjakut, ai bllokon rrjedhjen e gjakut në organet tuaja, përfshirë penisin. Ngrënia e arrave, bajameve i jep trupit tuaj atë që i nevojitet për të marrë kolesterolin e keq në mëlçi, ku mund të shpërbëhet dhe të hidhet si mbeturinë.

Portokallet dhe boronicat

Edhe pse portokallet dhe boronicat duket se kanë pak të përbashkëta me çokollatën e zezë, ato ndajnë një tipar të rëndësishëm: janë të mbushura me flavonoide. Kjo i bën ato një nga ushqimet më të mira për mosfunksionimin erektil.

Ushqime pikante, të nxehta

Falë kapsaicinës që gjendet në specat djegës, pak salcë djegëse ose një habanero në anë mund të ndihmojnë për të pasur ereksion. Studiuesit në Francë zbuluan se meshkujt që hanin më shumë ushqime të nxehta kishin nivele më të larta të testosteronit.

Studime të tjera kanë gjetur gjithashtu një lidhje të drejtpërdrejtë midis simptomave të ulëta të testosteronit te meshkujt dhe sa e lehtë është të arrish dhe të ruash një ereksion.

Lajmet e fundit nga