LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Fact/ Why do you get headaches when the weather changes?

2022-09-02 12:03:00, Kuriozitete CNA
Fact/ Why do you get headaches when the weather changes?
Illustrative photo

If you didn't know until now, if your head hurts from the change in temperature, then you probably have metoropathy disorder.

The symptoms are actually different in different people and it depends on the specific meterological situation. Some individuals experience: headache, muscle and joint pain, mood changes, sudden increase in blood pressure, etc.

Njerëzit që kanë stres të vazhdueshëm për shkak të stilit të jetesës, apo situatave ku ndodhen janë më të ndjeshëm ndaj ndryshimeve të motit, sepse enët e tyre të gjakut janë në një gjendje spazme të vazhdueshme për shkak të hormoneve të stresit, kështu që është shumë më e vështirë për ta të zgjerohen ose ngushtohen kur ndryshon moti.

Por çfarë mund t’ju ndihmojë nëse keni dhimbje koke si pasojë e motit:

Dush

Uji i alternuar i temperaturave të ndryshme stimulon tkurrjen dhe zgjerimin e enëve të gjakut.

Aktivitet fizik intensiv

Vrapi, noti ose ecja e shpejtë duhet të jetë një nga aktivitetet që bëni çdo ditë. E gjithë kjo rrit rrahjet e zemrës dhe rrjedhjen e gjakut, gjë që bën që enët e gjakut të zgjerohen. Rrjedha e gjakut zvogëlohet në fund të stërvitjes dhe enët e gjakut ngushtohen.

Fact/ Why do you get headaches when the weather changes?

Masazh

Dhimbja e shpinës dhe ngurtësimi i qafës janë të zakonshme tek njerëzit që rrinë ulur pjesën më të madhe të ditës. Masazhi i rregullt i shpinës dhe qafës mund t’ju lehtësojë dhimbjen dhe tensionin. Përveç kësaj, masazhi përmirëson qarkullimin e gjakut në tru.

Dilni në ajër të pastër

Kaloni sa më shumë kohë jashtë, mundësisht në natyrë. Në fundjavë, përpiquni të shkoni në një pyll, një park të madh ose një mal, në mënyrë që të merrni pak ajër të pastër.

Kujdes dietën tuaj

Ushqimet e pasura me magnez rekomandohen për këdo që vuan nga dhimbja e kokës. Përfshini arra, brokoli, fasule dhe perime jeshile në dietën tuaj. Përveç kësaj, do të përfitoni edhe nga ushqimet e pasura me vitamina B, si vezët, qumështi, salmoni, farat,  midhjet.

Bëni një pushim të mirë

Rest is necessary for the body to function well. Try not to bring stress home and spend your free time relaxing, with the people you love and who fill you with positive energy. Spend more time outside in the fresh air and less time in front of the TV.

Try to go to bed by 11 o'clock at night and sleep at least 7 hours./ CNA.al

Lajmet e fundit nga