
Çfarë është Ora e Apokalipsit?
Më 25 janar mediat më të rëndësishme raportuan se një ekip...
As the world opens up to international travel again, it's time to look beyond the usual tourist trails for your next rail adventure.
From Belgrade to Tivar, Serbia and Montenegro
If you're looking for epic feats of civil engineering, head to the Balkans for one of Europe's most spectacular rail journeys. Two trains a day connect the Serbian capital, Belgrade, with the Adriatic port of Bari in Montenegro. The 296-mile, 11-hour route is a marvel of 20th-century engineering with 254 tunnels and 435 bridges, including what was, until 2001, the world's highest railway bridge.
I nisur nga diktatori Marshall Tito në fillim të viteve 1950, ndërtimi i linjës ishte aq i vështirë sa trenat nuk mund të bënin udhëtimin e plotë deri në vitin 1976.Edhe pse Serbia dhe Mali i Zi anashkalohen kryesisht nga vizitorët në Evropë, treni Beograd-Bar po bëhet gjithnjë e më i popullarizuar nga turistët ndërkombëtarë që përdorin lejet e udhëtimit Interrail ose Eurail.Pamja më e mirë është në Mal të Zi, midis Bijelo Polje dhe Barit, ku do të gjeni viaduktin Mala Rijeka 660 metra të lartë.
Zürich në Innsbruck, Zvicër dhe Austri
Disa lloje trenash qarkullojnë midis Zvicrës dhe Austrisë, të gjithë po aq të rehatshëm, por ky është më i miri: treni EuroCity Transalpin një herë në ditë nga Zyrihu në Graz, i cili përfshin një makinë panoramike të mrekullueshme zvicerane për pasagjerët e Klasit të Parë. Pjesa e parë e udhëtimit, nga Zyrih në Innsbruck, është ajo që dëshironi.
Ky udhëtim, i cili zgjat 3.5 orë, ndjek një nga rrugët më të vjetra tregtare të Evropës, Arlberg Pass. Ndryshe nga shumë hekurudha të tjera kryesore Alpine, linja e Arlberg nuk është anashkaluar dhe as nuk ka plane për ta bërë këtë. Ajo mbetet kryesisht e pamodernizuar dhe kjo është pjesë e hijeshisë së saj.
Çuditërisht, seksioni malor prej 84 miljesh ka qenë gjithmonë i vështirë për t'u mbajtur i pastër nga ortekët, rrëshqitjet e gurëve, rrëshqitjet e baltës dhe përmbytjet të cilat paraqesin një kërcënim të vazhdueshëm. Përpara elektrifikimit në vitin 1924, stafi dhe pasagjerët gjithashtu duhej të duronin efektet mbytëse të lokomotivave me avull që punonin rrafsh përmes tuneleve të shumta.
Pika kryesore e udhëtimit është Ura e hollë Trisanna e Austrisë, e cila ngrihet 390 metra mbi një grykë të thellë pranë Landeck, e mbikqyrur nga Kalaja përrallore Ëiesberg. Por udhëtimi ka shumë më tepër sesa kjo pamje e shkurtër. Nga brigjet e liqenit të Cyrihut dhe Ëalensee në Zvicër te Alpet e thyera të mbuluara me borë dhe këmba e fundit përmes luginës së gjerë të lumit Inn, është një përvojë vërtet e paharrueshme që mahnit edhe udhëtarët më të lodhur. Dhe mos u shqetësoni nëse nuk mund të shkoni në Transalpin - ato mund të mos kenë të gjitha makina panoramike, por çdo tren nga Zürich-Innsbruck merr këtë rrugë.
Nga Dublini në Wexford, Irlandë
Pamjet e paharrueshme fillojnë në momentin kur treni juaj hekurudhor irlandez 2,5 orësh largohet nga Stacioni Connolly në qendër të qytetit të Dublinit dhe gjëmon mbi urën e hekurt që përshkon lumin Liffey. Duke kaluar nëpër periferitë e pasura jugore të qytetit, nuk kalon shumë kohë përpara se të përshkojë zonën pothuajse mesdhetare të Gjirit Killiney për të arritur në qytetin bregdetar të Bray.
Por në rrugën e saj qëndron pjesa masive e Bray Head, ku malet Wicklow bien direkt në Detin Irlandez.
Bray Head është vetëm një pikë e lartë e një udhëtimi të mrekullueshëm të pasur me pamje gjithëpërfshirëse të detit, male, lugina të harlisura të pyllëzuara dhe qytete të vogla tërheqëse. Ndaloni për të shijuar ushqimin dhe pijet e shkëlqyera lokale në Wicklow ose Wexford, ose vazhdoni në Rosslare, ku mund të kapni një traget për në Uells, Francë apo edhe në Spanjën veriore.
Locarno në Domodossola, Zvicër dhe Itali
Duke kërcyer nëpër ura të panumërta që përshkojnë luginat e lumenjve që bartin borën e shkrirë nga Alpet e larta në fushat e Italisë Veriore, Centovalli, i cili zgjat pak më pak se dy orë, është një nga trenat e paktë që qarkullon nga lindja në perëndim në të gjithë rajonin. Ai siguron një lidhje midis rrugëve Gotthard dhe Simplon Pass, të cilat kanë qenë dy nga arteriet kryesore për tregtinë dhe udhëtarët midis Evropës Veriore dhe Italisë për shekuj.
Duke filluar nga Locarno, një qytet i famshëm turistik në krye të liqenit Maggiore, trenat Centovalli rrotullohen dhe ngjiten përmes peizazhit të mrekullueshëm para-alpin të rajonit Ticino, duke kaluar ujëvarat, fshatrat dhe grykat shkëmbore përpara se të kalojnë kufirin në Itali dhe të zbresin në qendër hekurudhore në Domodossola.
Bastia në Ajaccio, Korsikë
Ishulli mesdhetar i Korsikës, është pak i populluar dhe me pyje të dendur, nuk është territor ideal për hekurudhat. Për më tepër, hekurudhat e vogla të Francës u shkatërruan në mesin e viteve 1900. Rrjeti ka 32 tunele, më i gjati është 2.4 milje i gjatë, në një lartësi prej 2,972 metra dhe 51 ura.
Vjenë në Trieste, Austri, Slloveni, Itali
Jehona e Perandorisë Austro-Hungareze është e pamundur të injorohet në këtë shëtitje nëntë orëshe nëpër tre vende dhe një përzierje peizazhesh që ndryshojnë vazhdimisht. Një herë në ditë, treni "Emona" i ÖBB-së EuroCity lidh Vjenën me Lubjanën dhe qytetin e mrekullueshëm bregdetar të Triestes: porti kryesor i Perandorisë Austriake deri në vitin 1918.
Heart of Wales Line, Uells
"Prerjet famëkeqe Beeching" të viteve 1960 shkatërruan pjesë të mëdha të rrjetit hekurudhor britanik, duke lënë shumë komunitete rurale të izoluara, efektet e të cilave ndjehen ende 60 vjet më vonë. Një nga rajonet më të prekura ishte Uellsi rural, ku shumë linja u braktisën.
Një i mbijetuar i dukshëm është linja tre-orëshe dhe 15-minutëshe “Heart of Wales Line” , e cila lidh qytetin kufitar anglez të Shreësbury me Sëansea në Uellsin Jugor.
Clermont-Ferrand në Nimes, Francë
Masivi Qendror i Francës jeton në hijen e Alpeve dhe Pirenejve më të njohur, por ky peizazh i thyer me male, vullkane dhe pllaja është një nga sekretet e ruajtura të Evropës. Dy hekurudha spektakolare përshkojnë rajonin nga veriu në jug, duke gjarpëruar nëpër gryka të egra dhe mbi kalime të larta malore.
Starting in Clermont-Ferrand, overlooked by the conical volcanic plug of the Puy de Dôme, trains on the Cevennes line to Nîmes take around six and a half hours to cover the 190 miles, passing through 106 narrow tunnels and crossing almost 1,300 bridges ./ CNA.al
Më 25 janar mediat më të rëndësishme raportuan se një ekip...
Në Kiyotsu, një nga tre kanionet e mëdha të Japonisë, Tune...
Loneliness is a major problem in Japanese society, but not...
Një zbulim i madh i katër varreve të faraonëve dhe një mum...
Every 26 seconds, the Earth "pulses" under our feet. This ...
The film "Everything Everywhere All At Once" has been list...
Sot miliona njerëz në mbarë botën përdorin alfabetin Breil...
Wizards have existed since ancient times. The first docume...
Highly prized for its aesthetic and metallurgical properti...
Në fillimin e viteve 1950, kur po “nxehej” Lufta e Ftohtë ...
A e keni menduar ndonjëherë se qenit tuaj i mungon vetëm t...
It looks like an excerpt from the most impressive science ...
Shumica e fëmijëve duan të vizatojnë. Por Andres Valencia ...
Tattoos have become a widespread part of culture in the mo...
To predict what will happen to the 215,000 glaciers in dif...
Have you ever tried a fruit worth hundreds of thousands of...
A recently discovered comet will soon appear in the sk...
In the United States, the number of people who speak a...
Nature photographers from around the world brought their v...
Learn some facts about the most unusual borders in differe...
Two employees of the Ministry of Finance have rebuilt the ...
Ish-deputeti, Myslim Murrizi ka bërë një denoncim lidh...
But one of the criteria was that these candidates should b...
The program Stop on TV Klan denounces the bribery and corr...
Luan Daci, ish-anëtari i Kolegjit të Posaçëm të Apelimit, ...
In 5 years, they have been investigated by the first level...
Another judge is stuck in the "sieve" of the vetting. Duri...
The head of the High Council of Prosecution, Alfred Balla,...
The services of Dibër Police Station, immediately afte...
A serious criminal event is prevented in Vlora. The p...
For two years, the residents of Lumasi Berat have been pro...
On Saturday, Olta and Kiara face each other to see who will ...
Në Sfidën e Kodimit të organizuar nga Këshilli Britanik, p...
Për fundjavën që presim përpara, vendi ynë do të vijoj...
The Minister of Health, Ogerta Manastirliu, has announ...
Today our country will continue to be affected by stab...
Ukrainian authorities have called for a war crimes investi...
The United States and Canada reached an agreement aimed at...
With its stockpile of Soviet-era weapons, Bulgaria, ho...
Support for President Joe Biden has fallen slightly from a...
The announcement of the Vjosa National Park is opening new...
Sekretari i Vatikanit për Marrëdhëniet me Shtetet dhe Orga...
The prestigious American magazine "Time" has dedicated an ...
Today, the Vjosa River in Albania, one of the last wild ri...
According to data from the World Bank, immigrants in 2...
Today, March 24, 2023, the US dollar is bought at 104....
The Transparency Board changed fuel prices again today...
The governor of the Bank of Albania, Gent Sejko, spoke abo...