LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Gara në Teatrin Kombëtar/ Reagon ashpër Altin Basha

2022-11-21 09:29:00, Kulturë Altin Basha

Gara në Teatrin Kombëtar/ Reagon ashpër Altin Basha

Regjizori Altin Basha ka reaguar ka reaguar , për garën në Teatrin Kombëtar, duke iu referuar shkrimi të një gazetareje në një media oline.

Me anë të  postimi në rrjete sociale, Basha shkruan se u në një kohë e gjatë që kjo gazetare shkruan artikuj kritike mbi punën e tij.

Sipas tij, artikujt janë mbushur me gjysëm të vërteta dhe për pasojë me gënjeshtra.

Ai ka renditur gënjeshtrat e dhe vërtetat në një reagim të gjatë, që sipas tij hedhin poshtë shkrimin e gazetares.

Reagimi i plotë i Altin Bashës:

"Nje gjysem e vertete eshte nje genjeshter e plote" thote Benjamin Franklin.

Nuk do ta shkruaja kete reagim nese artikulli i Elsa Demos mbi konkursin per drejtor te Teatrit Kombetar nuk do ishte i mbushur me gjysem te verteta.

U be nje kohe e gjate qe kjo gazetare shkruan artikuj kritike mbi punen time dhe deri ketu nuk shoh asgje te keqe,por mbushja e artikujve me gjysem te verteta dhe per pasoje me genjeshtra mesa duket eshte kthyer ne stil ose ne qellim.

Me poshte po rendis disa nga genjeshtrat dhe te vertetat perkatese:

GENJESHTRA 1-Altin Basha mori pa konkurs detyren e drejtorit te Teatrit Kombetar Eksperimental ne 2020.

E VERTETA 1- Ka patur konkurs.E gjithe procedura eshte bere bazuar ne ligjin per Artin dhe Kulturen.Ka patur interviste te hapur ne dt 23 Nentor 2020.Mes dy kandidateve une u shpalla fitues.

GENJESHTRA 2 -Ka qene regjisor i spektaklit Portokalli per aq kohe sa nuk e dinte nese do i kthehej me teatrit.

E VERTETA 2 -Znj Demo perpiqet te krijoje pershtypjen se une nuk kam qene aktiv ne teater per nje kohe te gjate per shkak te angazhimit ne televizion.Asnjehere nuk jam shkeputur prej teatrit.Po permend vetem disa projekte :Alegreto Albania,Nata e Helverit,Amadeus,Mosieur Malausene,Darke te Gjyshja,I ligu per mend,Karnavalet e Korces,Made in Albania,Rojat e Taxhit,Gomari i Babatasit etj.
Per me teper sukseset me te medha ne teater i kam pasur ne kohen kur drejtoja "Portokalline".

GENJESHTRA 3-Teatri Eksperimental nen drejtimin e Bashes e zbriti prodhimin ne nje premiere ne vit,pjesen tjeter u vu ne sherbim te produksioneve private.

E VERTETA 3-Sipas Institutit te Statistikave Teatri Kombetar Eksperimental ka pasur numrin me te madh te produksioneve nga te gjithe teatrot e sistemit.

Shfaqjet e miratuara nga bordi artistik i TKEKS vetem përgjatë
Janar – Qershor 2022:

Projekti “Të zhveshur por bashkë” – regjisor dhe autor Leonard Bombaj. Projekti është bashkëprodhim i “SIREA” Film dhe TKEKS.

Projekti “Pak Pakt” – regjisor dhe autor Ledian Gjeçi. Projekti është prodhim i TKEKS.

Projekti “Pa zë” – regjia Klaudia Piroli autore Norah Sadava dhe Amy Nostbakken. Projekti është prodhim i TKEKS.

Projekti “Dita më e bukur” –regjia Ledio Topalli autor David Foenkinos. Projekti është bashkëprodhim i shoqatës së artistëve të rinj të skenës dhe TKEKS në kuadër dhe të Pranverës së Frankofonisë 2022.

Projekti “Dhimbje e lehtë” – regjisor Valdrin Asani, autor Harold Pinter. Projekti është bashkëprodhim i aplikantit dhe TKEKS.

Projekti “Çimka” – regjia Zana Hoxha , autor Shpëtim Selmani – bashkëprodhim I TKEKS dhe Artpolis.

Projekti “Kukulla” – regjia Elma Dorez, autor Miro Gavran. Projekti është produksion i TKEKS.

Projekti “Përvjetori i ditëlindjes” - regjisor Besmir Bitraku autor David Eldrige. Projekti është bashkëprodhim i shoqatës së artistike “Pulcinela”, TKEKS dhe Teatrit Kombëtar.

Projekti “Luka” – autor dhe regjisor Klejdi Meta. Prodhim i TKEKS për fëmijë.

Projekti “Lulet e Idës së vogël” – autor dhe regjisor Shegushe Bebeti. Prodhim i TKEKS për fëmijë.

GENJESHTRA 4 - Evidenton problemin dhe në kuadrin e një gjoja analize, krahasimet i bën me epokën e para nëntëdhjetës.

E VERTETA 4 - Kjo lidhet e temen e debatit per dramen shqipe dhe veshtiresine e ripozicionimit te saj ne krahasim me dramen e huaj pas viteve 90. Une shpjegova para Komisionit se shkak per deshtimin e saj ishte ideologjizimi ekstrem.
Argumenti eshte historik dhe nuk ka te beje aspak me shmangien e pergjegjesive mbi politikat kulturore te mevonshme.

GENJESHTRA 5 -Në asnjë rast ai nuk identifikon ndonjë përgjegjësi të afërt dhe aktuale të drejtuesit të Teatrit Kombëtar, të Ministrisë dhe Qeverisë.

E VERTETA 5- Qendrimet e mia mbi pergjegjesite dhe problemet e Teatrit Shqiptar jane publike dhe mund te gjenden lehtesisht ne rrjet.Jam ndoshta artisti qe ka shkruar dhe eshte prononcuar me shume per to.Prezantimi i platformes per drejtimin e Teatrit Kombetar ka per qellim paraqitjen e nje alternative per adresimin e problematikave dhe nje paraqitje te vizionit te se ardhmes brenda nje kohe te kufizuar.Ky ishte fokusi im ne prezantim.

GENJESHTRA 6 - Bashkë me Hervin Çulin e ndonjë tjetër, ai ka shprehur publikisht besimin në politikat e Edi Ramës ministër i Kulturës për reformën në artin skenik në vitet 1998-2000, politikë që kishte në thelb dobësimin e publikes, mbështjen e privates dhe jo bashkëjetesën e tyre në konkurrencë.

E VERTETA 6 - Po flasim per vitin 1998. Projekti reformues i Edi Rames ish Minister Kulture me krijimin e Qendres se Artit i jepte mundesine te gjithe iniciativave te pavarura artistike te kishin te drejte hyrje ne buxhetin per financimin e projekteve.Ai projekt adresonte te gjithe frustrimin tone si artiste te pavarur per mbeshtetje financiare dhe vinte ne diskutim monopolin e kompanive shteterore mbi ndertesat e teatrove.

Krijimi i Qendres se Artit hapte rrugen per konkurence mes kompanive private dhe shteterore duke shfrytezuar te dyja infrastrukturen teatrore.Sic e kam mbeshtetur publikisht kete projekt kam kundershtuar po publikisht mbylljen e Qendres se Artit me Ramen Kryeminister ne 2014

GENJESHTRA 7-Teatri Kombëtar reflekton atë që periferia është dhe teatrot në rrethe janë një kopje në miniaturë sipas frymës së TK-së. Basha na jep të besojmë idenë se emancipimi mes teatrove mund të vijë vetiu rrugës nëpër turne.

E VERTETA 7- Platforma ime synon te rrezoje pikerisht kete model. Emancipimi duhet te vije nepermjet konkurences.Une vleresoj se Teatri Kombetar ka detyrim te shfaqe projekte jo vetem ne Tirane,por kudo neper Shqiperi.Duke patur nje nivel me te larte artistik prezanimi i shfaqjeve te Teatrit Kombetar ne rrethe padyshim do te rrise cilesine e ofertes per publikun dhe per rrjedhim do ti vendose ne kushte konkurence teatrot lokale.Nese ky parim do te aplikohej ne nje skeme turnesh per te gjithe teatrot e sistemit aq me mire.

GENJESHTRA 8- Në rini Basha shkëlqeu për prirjen drejt teatrit alternativ, kur kompanitë private dhe të pavarura teatrore po kontribuonin në pasurimin e prodhimit teatror, metodologjive dhe risive në aktrim, regjisurë, dramaturgji. Por sot nuk po i bie ndërmend gjë për valën e produksioneve të pavarura e që nesër ai do t’u japë skenën me qira.

E VERTETA 8-Per kete akuze mjafton si perjigjigje lista e bashkeprodhimeve te Teatrit Kombetar Eksperimental me kompanite e pavarura teatrore ne dy vjetet qe kam drejtuar kete teater.

#Projekti "MEPHISTO"regjisor Dino Mustafic.

Projekti eshte bashkeprodhim me MAM foundation i drejtuar nga Ema Andrea.

#Projekti “Të zhveshur por bashkë” – regjisor dhe autor Leonard Bombaj. Projekti është bashkëprodhim i “SIREA” Film dhe TKEKS.

#Projekti “Dita më e bukur” –regjia Ledio Topalli autor David Foenkinos. Projekti është bashkëprodhim i shoqatës së artistëve të rinj të skenës dhe TKEKS në kuadër dhe të Pranverës së Frankofonisë 2022.

#Projekti “Dhimbje e lehtë” – regjisor Valdrin Asani, autor Harold Pinter. Projekti është bashkëprodhim i aplikantit dhe TKEKS.
#Projekti “Çimka” – regjia Zana Hoxha , autor Shpëtim Selmani – bashkëprodhim I TKEKS dhe Artpolis Kosove.
#Projekti “Përvjetori i ditëlindjes” - regjisor Besmir Bitraku autor David Eldrige. Projekti është bashkëprodhim i shoqatës së artistike “Pulcinela”, TKEKS dhe Teatrit Kombëtar.

GENJESHTRA 9- Deklaratat për marrëdhëniet juridike me aktorët, i ka kontradiktore. Një herë thotë që kontratat duhet të jenë afatshkurtra, që aktorët të kenë mundësi të lëvizin nga një teatër në tjetrin, herë tjetër thotë: po, ne kemi mundësi për teatër repertori, sepse trupën stabël e kemi që e kemi, madje aktorët duhet të trajtohen mirë financiarisht, sa të mos kenë nevojë për pesë punë paralele.

E VERTETA 9- Nuk ka asnje kontradikte.Teatri Kombetar aplikon dy lloj kontratash. Kontratat afatshkurtra do te aplikohen per vendet e lira te punes.Kontratat aktuale te trupes jane afatgjata dhe kjo gje mundeson teatrin e repertorit.Vleresimi me bonus performance synon ta ktheje shperblimin artistik vetem per aktoret qe jane aktive ne skene.

Si suksese personale brenda dy vjecarit qe kam drejtuar Teatrin Kombetar Eksperimental do permend Fondin per Artistet e rinj me 14 produksione kudo ne Shqiperi dhe Tirane qe do kulmoje ne dhjetor me

Festivalin Teatror per te rinj dhe Festivalin MOISIU qe rikthen fuqishem bashkepunimin dhe garen mes teatrove shqiptare ne KOSOVE,MAQEDONI dhe SHQIPERI.Teatri Kombetar Eksperimental eshte i vetmi institucion teatror ne Shqiperi ku aktoret i marrin rolet me audicion sepse paguhen per te punuar dhe jo per te ndenjur.

Ne mbyllje,pervec genjeshtrave artikulli eshte ne i mbushur me opinione qe provojne te kompromentojne pune time gati 25 vjecare ne teater,seriozitetin,korrektesine,kontributin,pasionin dhe perpjekjet e vazhdueshme per shfaqje sa me cilesore.Me keqdashje te pajustifikuar autorja mundohet te beje pis gjithe historine time personale dhe familjare qe me lidh me teatrin,por une nuk do merrem me kete aspekt.

Te rendesishme jane faktet e pakundeshtueshme qe rendita me lart.Shpresoj se me cilesine e gazetarise merret publiku qe besoj se do te kuptoje si qendrojne faktet dhe se si nje gazetari pa kulture mund ti shtremberoje ato.Shpresoj se ky reagim i detyruar do te terheqe vemendjen e sponsoreve qe mbeshtesin kete gazetari si dhe te botuesve qe e publikojne ate.

Ata mund ti japin lirine gazetares te kete qendrimet e veta, por jo te publikoje genjeshtra dhe te deformoje qellimisht faktet./CNA.al

15:30 CULTURE

Ky është

Pavarësisht se ka një popullsi prej vetëm 2,400 banorësh, ...

Lajmet e fundit nga