LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Publikohet lista/ 10 kompanitë më me vlerë në botë, kush e mban fronin

20 Janar 2024, 20:58, Ekonomi CNA

Publikohet lista/ 10 kompanitë më me vlerë në botë,

Brand Finance ka listuar kompanitë dhe brandet më të rëndësishme në botë për vitin 2024.

Në krye të renditjes qëndron kompania e njohur e telefonave, “Apple”. Sipas të dhënave Apple ka pësuar një rritje të jashtëzakonshme të vlerës së markës në 2024.

Kjo kompani është rritur nga 219 miliardë dollarë (74%) në 517 miliardë dollarë, duke rifituar titullin e saj si marka më e vlefshme në botë me një diferencë të madhe nga markat e tjera.

Apple ka ruajtur pozicionin e saj dominues në tregun premium të telefonave inteligjentë, me 71% të vlerës.

I dyti në listë renditet Microsoft, me një vlerë prej 340,442 milionë dollarësh, duke u cilësuar kështu si një nga markat më të forta dhe më të vlefshme të Teknologjisë , markat më të mëdha amerikane dhe markat më të mira globale.

Në vendin e tretë kemi Google, me një vlerë prej 333,441 milionë dollarësh në 2024, ku shihet se ka pësuar një rritje në krahasim me vitin 2023 ku kishte një vlerë prej 281,382 milionë dollarë.

E katërta është Amazon me një vlerë prej 308,926 milion dollarësh për këtë vit.

Në top 5, renditet kompania Samsung me një vlerë prej 99,365 milion dollar. Nuk ka patur një diferencë të madhe me vitin 2023.

Lista vijon me Walmart me një vlerë prej 96,842 milionë dollarë, që në fakt ndryshe nga viti i kaluar ka pësuar një rënie të dukshme të vlerës.

Tik Tok, rrjeti social më i përdorur në botë renditet i 7 në listë me një vlerë prej 84,199 milion dollar. Kjo kompani ka rritur vlerën e saj në krahasim me një vit më parë.

Tik Tok ka lënë pas Facebook i cili ka një vlerë prej 75,716 milionë dollar.

Deutsche Telekom vjen e renditur në vendin e 8 por në fakt  ka marrë titullin si marka më e vlefshme e telekomunikacionit në botë, duke tejkaluar Verizon me një vlerë prej 73,321 milionë dollarësh. E renditur në vendin e 9-të globalisht, Deutsche Telekom kryeson gjithashtu si marka më e vlefshme evropiane.

Vrulli i klientëve të Deutsche Telekom, i nxitur nga fuqia e rrjetit, ka rritur të ardhurat e shërbimit të grupit, ndërsa vendosja e suksesshme e fibrave në Evropë, së bashku me udhëheqjen 5G në SHBA, kanë përmirësuar perceptimet e lidhjes.

Hulumtimi i Brand Finance nxjerr në pah lidershipin e Deutsche Telekom në matjet e kënaqësisë së klientit, duke sjellë një rritje të Indeksit të Fuqisë së Markës në 83/100.

ICBC renditet e 10 në listë me një vlerë prej 71,828 milion dollar.

Ajo që vihet re është rënia e Tesla së Elon Musk vlera e së cilës shkon 58,272 milion dollarë ndryshe nga një vit më parë ku kishte një vlerë prej 66,207 milionë dollarësh.

Tesla është dëmtuar nga ekspozimi i saj i madh në tregun kinez të EV dhe BYD. Ndërsa fuqia e markës së Tesla-s mbetet e lartë në përgjithësi, e vlerësuar AAA-, hulumtimi i Brand Finance tregon një rënie të ndjeshme të reputacionit. Lidhja e ngushtë e Teslës me Elon Musk, një figurë e diskutueshme lidershipi, krijon rrezik të shtuar reputacioni për markën.

Thënë kështu, pavarësisht vëllimit më të madh të prodhimit të BYD, vlera e markës së Tesla është pesë herë më e madhe se ajo e BYD. Kjo nxjerr në pah rëndësinë e qëndrueshme të markave si asete të korporatës, duke lejuar Tesla të komandojë një çmim premium, të mbështesë vlerën e kompanisë së saj dhe potencialisht të nxisë rritjen e përtërirë.

Kjo është vetëm renditja e 10 kompanive dhe brandeve më të rëndësishme në botë ku shumica prej tyre janë me bazë në Amerikë./ CNA

Publikohet lista/ 10 kompanitë më me vlerë në botë,

Lajmet e fundit nga