Kujdesi për zemren në stinën e verës/ Masat efektive që duhet të marrim

22 Qershor 2022, 15:51, Lifestyle CNA
Kujdesi për zemren në stinën e verës/ Masat efektive që
Foto ilustruese

Zemra është organi që punon gjithë jetën e njeriut pa pushuar, e si pasojë lind nevoja që të kujdeseni për të, pasi mund të dëmtohet drejtpërdrejt nga mënyra e jetesës dhe të ushqyerit. Ky organ mund të dëmtohet lehtësisht, por pavarësisht kësaj, mund ta rigjeneroni atë e ta ktheni në formë normale. Vdekjet në lidhje me sëmundjet e zemrës vijnë gjithmonë duke u rritur. Sidomos në stinën e verës  temperaturat e larta mund të jenë kërcënuese për shëndetin e zemrës. Por cfarë duhet të bëjmë dhe cfarë duhet të këmi parasyshë për të mbrojtur shëndetin në stinën e verës?

Pini ujë sa më shumë

Gjatë sezonit të verës falë dhe djersitjes trupi ynë humbet shumë lëngje si rrjedhojë është e domsdoshme që të bëhet rikuperimi i lëngjëve duke pirë ujë.  Këshillohet që  të pihet min10 gota ujë në ditë.

Mos vononi orarin e darkës

Në periudhën e verës konsumimi i darkës duhet bërë para orës 21:00. Nqs ushqehemi pas kësaj ore ose në orë edhe më të vona mund të ndikoje negativisht në sistemin e sheqerit dhe presionit të gjakut.

Mos ekspozoni në diell për një kohë të gjatë

Nuk është e këshillueshme që të qëndroni për një kohë të gjatë në diell  pasi  rrezet e diellit mnd të ndikojnë negativisht në shëndetin tonë duke krijuar dhimbje koke, simptoma lodhje. Lodhja nën rrezet e diellit ndikon në trashjen e gjakurt  epër pasojë krijohet mpiksja e gjakut.

Kufizoni kafeinën

Për shkak të efektit të tyrë diuretike pijet që mbajnë kafein si caji dhe kafja do të ndikojnë në humbjen e lëngjeve për trupin. Ndaj është e nevojshme të kufizohet konsumimi i cajit dhe kafesë gjatë verës dhe të shmanget pijet e gazuara.

 Qëndroni larg alkolit

Konsumimi i alkolit gjatë verës vecanërisht, shkakton aritmi në zemër dhe rrit rrezikun e sulmit në zemër.

Kujdes me gjumin dhe oraret e gjumit

Cilësia e gjumit është një pikë kyce për cilësinë e shëndetit në përgjithësi dhe atë të zemrës në vecanti. Pas një gjumi me cilësi të dobët presioini i gjakut, ritmi, ekuilibri i sheqerit në gjak dhe kolesteroli prishet. Ndaj specialistët  këshillojnë që të flihet minimum shtatë orës.

Merrni rregullisht barnat

Meqënesë sëmundjet kardiovaskulare janë sëmundje kronike trajtimi me medikamente i tyre  duhet të jetë  i rregullt. Ndaj është shumë e rëndësishme që të merren medikamentet në mënyrë të rregullt dhe pa ndërprerje. Dhë nqs mendoni se barnat ju japin ndonjë efekt anësor konsultohuni patjetër me mjekun para se ta lini atë.

Qëndroni larg duhanit

Studimet shkencore zbulojnë qartë  dëmet e duhanit dhe produkteve të tjera të duhanit për shëndetin e zemrës. Duhani prish ritmin e zemrës dhe rrit rrezikun e sulmit të zemrës./CNA.al

Lajmet e fundit nga