LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Bëni një gjumë të keq gjatë natës?/ Ja zakonet që duhet të shmangni

21 Shtator 2021, 19:33, Lifestyle CNA

Ndonëse një gjumë i dobët mund të ndikojë në shëndetin tuaj, pamjen dhe cilësinë tuaj të përgjithshme të jetës, 35% e të rriturve flenë më pak se 7 orë në natë. Ndërkohë që shqetësimet dhe stresi mund të të prishin trurin dhe të shtohen netët e trazuara, ka disa zakone të përditshme që mund të punojmë për të fjetur më mirë.

Në fund të një dite të ngarkuar, e vetmja gjë që ndoshta dëshiron të bësh është që më në fund ta mbash kokën mbi jastëk. Por krijimi i disa ritualeve çlodhëse të mbrëmjes në të vërtetë mund ta ndihmojë trurin tuaj të vendosë një hapësirë midis ditës dhe natës dhe do t’ju ndihmojë të bini në gjumë më shpejt. Rutina e gjumit mund të përfshijë një vakt të lehtë para gjumit, një dush të ngrohtë ose leximin e një libri të mirë. Ritualet e mbrëmjes nuk kanë pse të jenë të komplikuara, thjesht zgjidhni diçka që ju qetëson mendjen, që do t’ju ndihmojë të shmtësoni më lehtë.

Çajrat bimore njihen për efektet e tyre qetësuese dhe janë përdorur për të trajtuar pagjumësinë për vite me rradhë. Edhe pse shumë çajra, si kamomili ose livande,mund t’ju ndihmojnë të qetësoheni e madje të përmirësoni cilësinë e gjumit, disa pije punojnë në të kundërtën. Për shembull, çaji i zi është i lartë në kafeinë dhe mund të shkaktojë nervozizëm dhe pagjumësi.

Mëngjesi quhet vakti më i rëndësishëm i ditës për një arsye. Edhe pse mund të mos kesh kohë gjatë orëve të ngarkuara të mëngjesit, të dalësh me nxitim nga dera pa ngrënë, ndikon jo vetëm në peshën dhe aftësinë për t’u përqendruar, por edhe në cilësinë e gjumit. Njerëzit që rregullisht e lënë mëngjesin kanë më shumë të ngjarë të flenë keq dhe të zgjohen duke u ndier të acaruar.

Fiskultura të ndihmon të qetësohesh dhe të heqësh ankthin, i cili, nga ana e vet, do të të përmirësojë gjumin. Por të punosh tepër vonë në ditë mund të bëjë më shumë dëm sesa mirë dhe të bëjë kërdinë në gjumin e mirë të natës. Shkuarja në palestër brenda një ore nga koha e gjumit nuk do të lejojë që temperatura e trupit tuaj të bjerë, duke bërë që ju të hidhni dhe të ktheni gjumin dhe të zgjoheni natën.

Ndonëse nuk mund të biem në gjumë pa batanije, zgjedhja e të duhurës është vendimtare për një pushim të mirë. Batanijet e bëra nga poliesteri janë të lehta për t’u larë dhe për t’u kujdesur, por nuk janë zgjedhja më e mirë kur bëhet fjalë për të fjetur më mirë. Poliesteri është një material sintetik, që do të thotë se nuk merr frymë dhe nuk do të lejojë trupin tuaj të rregullojë temperaturën e tij, duke bërë që të ndiheni të nxehtë dhe të djersitur./ CNA.al

Lajmet e fundit nga