Hijet e Erion Veliajt në protestë
Veliaj përmes Arta Dades refuzon “antimiti...
Veliaj përmes Arta Dades refuzon “antimiti...
Sipas një studimi befasues kafeja mund t?ju ??shkaktojë shqetësime, por mund të zvogëlojë rrezikun e ritmeve anormale të zemrës ose aritmive.Studiuesit të udhëhequr nga Universiteti i Kalifornisë , San Francisco analizuan ndikimin e konsumit të kafesë në incidencën e aritmisë tek më shumë se 380,000 njerëz.
Ata zbuluan se çdo filxhan shtesë që konsumon çdo ditë duket se ul rrezikun e zhvillimit të një ritmi të parregullt të zemrës me 3 përqind. Studimi u ndërmor nga bioinxhinier Eun-jeong Kim i Universitetit të Kalifornisë, San Francisco dhe kolegë të tij.
Ky ishte rasti, shtuan ata, “veçanërisht për fibrilacionin atrial dhe takikardinë supraventrikulare, pa asnjë provë se ndryshimet e përcaktuara gjenetikisht në metabolizmin e kafeinës i modifikuan këto shoqata.’Ndalimet e zakonshme kundër kafeinës për të zvogëluar rrezikun e aritmisë ka të ngjarë të pajustifikueshme.’ Në studimin e tyre, Dr. Kim dhe kolegët e tij analizuan të dhënat shëndetësore, gjenetikën dhe zakonet e konsumit të kafesë të 386,258 pjesëmarrësve gjatë 5 viteve.
Të dhënat për studimin u mblodhën nga UK Biobank, një bazë e të dhënave në shkallë të gjerë që përmban informacione të hollësishme gjenetike dhe shëndetësore për gjysmë milioni pjesëmarrës. Gjatë periudhës së ndjekjes, 16,979 pjesëmarrës u zbuluan se kishin një aritmi të incidentit.
Pas përshtatjes për faktorët ngatërrues si karakteristikat demografike, kushtet shoqëruese dhe zakonet e jetesës ekipi gjeti çdo filxhan kafe shtesë të rregullt të konsumuar për të ulur rrezikun e aritmisë së incidentit me 3 përqind.
Analizat e mëtejshme zbuluan ulje të ngjashme, statistikisht të rëndësishme në rrezikun e fibrilacionit atrial dhe takikardisë supraventrikulare, në mënyrë specifike. Në pjesën e fundit të studimit, ekipi shikoi nëse shtatë variante të ndryshme gjenetike që dihet se ndikojnë në metabolizmin e kafeinës ndryshuan marrëdhënien midis konsumit të kafesë dhe rrezikut të aritmisë duke arritur në përfundimin se ato nuk kishin asnjë efekt.
Një studim i randomizimit mendelian që përfshin të njëjtat variante gjenetike zbuloi në mënyrë të ngjashme asnjë lidhje midis variacioneve në metabolizmin e kafeinës dhe rrezikut të zhvillimit të ritmeve anormale të zemrës./ CNA.al
Aktori Salsano Rrapi dhe moderatorja Xhemi Shehu kanë një mi...
Moderatorja Hygerta Sako është shprehur se nuk ka nevojë për...
Ajo është padyshim një nga modelet më të komentuara dhe të k...
Ambre është një nga modelet më seksi të fitnesit. Bukuroshja...
Edhe pse të ndarë, Mevlani dhe Ledjana e kanë pranuar gjithn...
Mevlan Shaba dhe Ledjana Prenga janë dy prej personazheve më...
Bora Zemani është kthyer në një nga moderatoret më të koment...
Përveç trajtimit të gjithçkaje tjetër që ka shkaktuar Covid-...
Pas deklaratës së fortë të Blerimit, Atdhe Xharavina ka reag...
Mes dy ish konkurrentëve, Blerimit dhe Atdheut ka një raport...
Avokati Fanol Krasniqi tha se është këngëtarja është arrestu...
A ju ka ndodhur ndonjëherë që të keni qenë në një lidhje das...
Eni Koçi dhe Genc Prelvukaj janë një nga çiftet më të pëlqye...
Këngëtarja Genta Ismajli dhe partneri i saj Usta kanë një li...
Në hyrjen e saj në Përputhen, Ola Zenelaj tregoi se me njërë...
Kylie Jenner është një nga influencueset më të mëdha në Inst...
Andi Artani dhe Atdhe Xharavina kanë qenë dy prej djemve më ...
Kjo mund të quhet padyshim vera e reperit Noizy dhe këngëtar...
Supermodelja britanike Demi Rose njihet për fotot e saj shum...
Sara Malaj është një nga vajzat më të përfolura të momentin....
Janë 12 ditë proteste në kryeqytet, të cilat filluan pas p...
Dritan Prençi është prokurori i SPAK-ut që fle mbi dosjen ...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Policia e Vlorës ka finalizuar operacionin e koduar “Sigur...
Zbardhen detaje të reja lidhur me aksidentin e rëndë që u ...
Një biznesmen shqiptar është vënë në pranga këtë pasdite n...
Një aksident i rëndë është shënuar në aksin Korçë-Ersekë, ...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Një aksident tragjik u shënua pasditen e kësaj të premteje...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Ditën e enjte vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Lajme të mira për ata që fluturojnë: Pas negociatave shumë...
Zgjati më shumë se dy vjet, por tani BE mund të fillojë ne...
Presidenti i SHBA-së, Donald Trump, njoftoi se ushtria ame...
Irani ka ndërmarrë masa të reja për të forcuar mbrojtjen e...
Disa gërmime arkeologjike të kryera gjatë këtotij sezoni n...
Në Muzeun e Arteve të Bukura në Chambéry të Francë, më dat...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Këtë të shtunë një dollar amerikan blihet me 81.5 lekë dhe...
Guvernatori i Bankës së Shqipërisë, Gent Sejko, ndau sot d...
Kreditimi i biznesit është rritur në pjesën e parë të këti...
Tregu i punës ka shfaqur tendenca shqetësuese në fillim të...