LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Mes kulturës dhe komercialitetit/ Historia komplekse e dyqanit më të vjetër të lodrave në Amerikë

15 Dhjetor 2021, 21:27, Kuriozitete CNA
Mes kulturës dhe komercialitetit/ Historia komplekse e dyqanit më

1- Sipas Town and Country Magazine, FAO Schwarz është dyqani më i vjetër i lodrave në Amerikë. Megjithatë mosha e saj është dytësore për rëndësinë e saj. FAO Schwarz prezantoi teknikat e marketingut që ndihmuan në lubrifikimin e kryqëzimit midis kulturës dhe komercialitetit. Për shembull, paraqitjet në qendrën tregtare të Santa Claus janë falë FAO Schwarz. Ajo gjithashtu fitoi një reputacion si dyqani më i mrekullueshëm dhe më i shtrenjtë i lodrave në botë. Megjithatë, historia e këtij dyqani fantastik është komplekse. Le të zbulojmë historinë magjepsëse të dyqanit më të vjetër të lodrave në Amerikë.

2-Pothuajse kushdo që di diçka për FAO Schwarz do ta shoqërojë menjëherë atë me shitjet me pakicë të nivelit të lartë në Manhatan. Megjithatë, siç tregohet nga “Lodrat dhe Kultura Amerikane: Një Enciklopedi”, historia filloi në Baltimore. Katër vëllezër gjermanë emigrantë, Henry, Gustav, Frederick dhe Richard jetuan atje në mesin e shekullit të 19-të. Sipas “Krishtlindjeve në Nju Jork”, ata ishin djemtë e një argjendari westfalian, i cili në mënyrë të veçantë bëri një vaskë ari për vëllain e Napoleonit.

3-Lodrat gjermane që vëllezërit Schwarz importuan në epokat e tyre ishin një hit për shkak të cilësisë së tyre. Megjithatë, produktet nuk u shitën vetëm vetë. Shvarcet kishin një gjeni për tregtimin. Siç përshkruhet nga “SAGE Encyclopedia of Economics and Society”, ata i bënë pazaret e tyre një “përvojë shqisore”. Kjo përfshinte tërheqjen e menjëhershme të dritareve të mirëcaktuara të shfaqjes që shfaqnin lodrat më të fundit dhe më bindëse në dispozicion.

4-Në 1875, siç raportohet nga “Kids’ Stuff”, Santa filloi të shfaqej në dyqan. Siç shpjegohet nga “The Cute and the Cool”, Babai i Krishtlindjeve u zhvendos në një “shpellë”, ku në vend që t’i linte fëmijët të uleshin në prehrin e tij, ai shpërtheu tumat e lodrave rreth tij. Një reklamë e vitit 1876 shpalli se dyqani i FAO Schwarz në 765 Broadway ishte “Qelia e Santa Claus-it”. Shpërthimi i Santa në skenën e shitjes me pakicë në dyqanet e mëdha të qytetit nuk do të fillonte deri në vitet 1890, por prania e tij në FAO Schwarz ishte një pararojë e spektaklit të blerjeve të Krishtlindjeve që do të vinte. FAO Schwarz na solli qendrën tregtare Santa. Shtypi e njohu arritjen e Frederick Schwarz. “The Cyclopedia of American Biography” citon New York Sun duke e quajtur atë një mjeshtër “Spielmann” dhe se dyqani i tij ishte i pashembullt: “Të qëndrosh jashtë dhe të gëzohesh mbi dritaren e tij ishte si të shikoje një teleskop që jepte aludime të botëve të mrekullueshme që mund të mund të eksplorohet duke kaluar nëpër portën e ngushtë të pallatit të magjistarit… Asnjë dyqan lodrash i Nurembergut, asnjë kasolle shtrigash, madje asnjë pallat i Aladdinit, nuk ishte më definitivisht i fiksuar në mendjet e fëmijëve të të gjitha moshave sesa kjo dyqan lodrash.

6-Nga fundi i shekullit të 19-të, FAO Schwarz kishte fituar një reputacion si furnizues i lodrave me cilësi të lartë. “Lodra dhe kultura amerikane: një enciklopedi” na tregon se dyqani u bë një vendstrehim i preferuar i elitës dhe një destinacion që duhet vizituar. Pjesa më e madhe e kësaj ishte për shkak të asaj se sa unike ishin lodrat e saj. Të importuara nga Evropa, ato dalloheshin nga çdo gjë tjetër e disponueshme në një dyqan.

7-Vendndodhja origjinale e FAO Schwarz në Nju Jork ishte në Broadway. Megjithatë, gjatë historisë së saj ajo lëvizte shpesh. Kjo duket të jetë për shkak se Frederick Schwarz ishte i interesuar të zhvendoste dyqanin në rrethe qendrore tregtare më të pasura. Kështu, ndërsa pjesa e sipërme e qytetit të Nju Jorkut u bë më elitare, dyqani u zhvendos atje ku do të ishte klientela e tij e supozuar.

8-Ndërsa Frederick Schwarz vdiq në 1911, familja Schwarz mbajti një dorë në biznes. Siç raportohet nga New York Times, biznesi ra në duart e djalit të tij, Henrit. Për disa dekada, dyqani ishte tërësisht një çështje familjare, drejtpërdrejt ose tërthorazi. “Enciklopedia e Biografisë Amerikane” shpjegon se edhe pse disa nga fëmijët e Schwarz mund të kenë shpërthyer në fusha të tjera – djali i tij Herbert Schwarz ishte redaktor për revistën e Muzeut të Historisë Natyrore – disa mbetën njëkohësisht drejtorë të kompanisë.

9-Nga vitet 1960, FAO Schwarz filloi historinë e tij si një aktiv i korporatës. Lëvizja e parë ndodhi në vitin 1963 kur, siç raportohet nga New York Times, biznesi u ble nga Parents’ Magazine Enterprises, i cili drejtohej nga George J. Hecht. Ai synonte të zgjeronte shtrirjen e Schwarz-it, duke premtuar “të kishte dyqane Schwarz në të gjithë Shtetet e Bashkuara”. Dy anëtarë të familjes Schwarz mbetën në bordin e drejtorëve, por familja në thelb humbi kontrollin e biznesit. Megjithatë ata nuk e humbën kontrollin e emrit. Revista Town and Country tregon se si pjesë e marrëveshjes, Schwarzes i licencuan emrin pronarit të ri për pesë vjet dhe se ata fituan një honorar nga shitjet. Megjithatë, kur kaluan pesë vitet, marka FAO Schwarz ishte ende aq e fuqishme sa që ishte e pamendueshme të ndryshonte emrin e dyqanit. Pronarët e rinj rinovuan marrëveshjen e licencimit dhe më pas e blenë atë plotësisht. Pra, FAO Schwarz mbeti FAO Schwarz, por kryesisht pa Schwarzes. Në vend të kësaj, familja mori honoraret për të krijuar një fondacion familjar për të trajnuar të rinjtë për role drejtuese.

10-Right Start e riemëroi kompaninë e saj FAO, Inc, ndoshta duke shpresuar të thithë përfitimet e markës së krijuar. Megjithatë, siç raportohet nga Slate, recesioni pas 11 shtatorit ra mbi FAO Schwarz si një fëmijë i vogël që thyen një rrokaqiell Lego. Në vitin 2003, kompania u shemb dhe atë janar ajo bëri kërkesë për falimentim. Gjërat dukej se ishin rregulluar pasi kompania mbylli dhjetëra lokacione dhe bëri një marrëveshje për të hapur butikët e FAO Schwarz në dyqanet Saks. Megjithatë nuk funksionoi, duke rezultuar në një paraqitje të dytë falimentimi në dhjetor 2003. Kompania likuidoi Zany Brainy, dyqanet e saj Right Start dhe filloi shpërbërjen e FAO Schwarz. Sipas Town and Country Magazine, vendndodhja e flamurit u mbyll në janar 2004. Gjithçka dukej e humbur për ikonën e nderuar të lodrave, por kompania e investimeve DE Shaw & Co pagoi 41 milionë dollarë për dyqanin kryesor dhe një degë në Las Vegas plus 10 milionë dollarë borxh. Dyqani në Nju Jork u rihap në Ditën e Falenderimeve. Dukej se kishte disa përmirësime. Siç shkroi autori i artikullit Slate, “FAO në Nju Jork sigurisht duket si një vend shumë më i lumtur dhe më i freskët se herën e fundit që shkova: më i lehtë dhe më pak klaustrofobik”. Dukej sikur biznesi ishte përsëri në rrugën e duhur. Turistët u kthyen dhe dyqani kryesor fitoi çmimin Lumen për ndriçimin inovativ. Megjithatë, ndërsa FAO Schwarz mbijetoi, ajo kurrë nuk arriti të bëhej një krijues parash.

Lodrat “R” Us nuk gjetën kurrë një vendndodhje të re për FAO Schwarz. Në vend të kësaj, siç raportoi Business Wire, ajo ia shiti biznesin ThreeSixty Group për një shumë të pazbuluar në vitin 2016. Ky pronar i ri (jemi deri në 10 që kur Schwarzes u shitën) projektoi dhe shpërndau mallra të konsumit, të cilat përfshinin lodra. Kirk McLean, një bashkëthemelues i grupit tha: “Ne po investojmë shumë në këtë markë dhe besojmë se ka një mundësi të jashtëzakonshme për të ndërtuar mbi përvojën e trashëgimisë dhe nostalgjinë e FAO Schwarz”. (përmes Business Wire). Këtë herë, fokusi ishte kthimi i biznesit në rrënjët e tij dhe fokusimi në produkte unike. Kjo fitoi njëfarë mbështetjeje nga pasardhësit e Schwarzes dhe kompania rihapi një FAO Schwarz të ri në Rockefeller Center. Business Insider raportoi se hapësira prej 20,000 metrash katrore ishte e mbushur me kafshë prej pelushi dhe sigurisht me pianon në dysheme. Që nga ajo kohë, duket se dyqani i lodrave po i nënshtrohet sërish një zgjerimi. Chain Storage Age raportoi se ThreeSixty ndërtoi dyqane të reja aeroportesh në Nju Jork dhe Çikago. Forbes raportoi se FAO Schwarz u zgjerua ndërkombëtarisht, duke hapur anije në Pekin, Londër dhe Dublin. Dyqani më i fundit për t’u hapur sipas PR Newswire është në Milano, Itali në 2021. Synimi duket se është të ndërtojmë markën si ndërkombëtare dhe të pasura. Mund të funksionojë dhe të lejojë që kjo ikonë e qëndrueshme të jetojë.

https://www.grunge.com/707616/history-of-americas-oldest-toy-store/Përshtati S.K-CNA.al

Lajmet e fundit nga