web counter
LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Study/ How tea drinking affects the risk of diabetes

2022-09-29 16:29:00, Shëndeti CNA
Study/ How tea drinking affects the risk of diabetes
Illustrative photo

According to the World Health Organization, about 422 million people live with diabetes worldwide.

The most common type is type 2 diabetes, which occurs when the body cannot produce enough insulin or becomes resistant to insulin.

Several studies have found that daily consumption of green tea is associated with a lower risk of type 2 diabetes and a lower risk of all-cause mortality in people with diabetes.

Kohët e fundit, studiuesit kryen një meta-analizë të 19 studimeve nga tetë vende për të hetuar efektet e konsumit të çajit të zi, jeshil dhe oolong në rrezikun e diabetit të tipit 2.

Ata zbuluan se pirja e 4 ose më shumë filxhanëve çaj në ditë mund të zvogëlojë rrezikun e diabetit.

"Pirja e çajit nuk duket të jetë e dëmshme dhe mund të sjellë një përfitim të vogël në reduktimin e rrezikut të diabetit. Ushqime të tjera të pasura me polifenole kanë treguar efekte të ngjashme", tha Dr. Kashif Munir për Medical News Today.

Meta-analiza u prezantua në Takimin Vjetor të Shoqatës Evropiane për Studimin e Diabetit në Stokholm të Suedisë.

Study/ How tea drinking affects the risk of diabetes

Studiuesit analizuan të dhënat nga 5,199 të rritur që nuk kishin diabet në fillim të studimit dhe u ndoqën nga viti 1997 deri në 2009.

Në total, 45.76% e pjesëmarrësve raportuan se pinin çaj dhe 10.04% e grupit u prekën nga diabeti i tipit 2 gjatë periudhës së studimit.

Studiuesit zbuluan se ata që pinin 1-3 filxhanë çaj në ditë kishin një rrezik 4% më të ulët për diabetin e tipit 2 sesa ata që nuk pinin.

Ata që pinin të paktën katër filxhanë çaj në ditë, kishin një rrezik 17% më të ulët për diabetin e tipit 2 sesa ata që nuk pinin çaj.

Studiuesit vunë re se rezultatet e tyre ishin të njejta pavarësisht nga lloji i çajit, gjinia dhe vendi e jetesës. Ata vunë në dukjese kjo sugjeron se efektet e dobishme të çajit në rrezikun e diabetit mund të lidhen me sasinë e konsumuar, në krahasim me faktorët e tjerë.

 

Si mund ta ulë çaji rrezikun e diabetit?

Kur u pyet se si pirja e çajit mund të zvogëlojë rrezikun e diabetit të tipit 2, Dr. Munir tha:

"Çaji dihet se përmban polifenole ushqimore, të tilla si EGCG, të cilat reduktojnë rezistencën ndaj insulinës dhe përmirësojnë funksionin endothelial, i cili është i rëndësishëm për rregullimin e përgjigjes imune, mpiksjen e gjakut dhe zgjerimin ose ngushtimin e enëve të gjakut. Këto efekte mund të kenë efekte të dobishme në homeostazën e glukozës dhe të përmirësojnë rrezikun e diabetit".

Study/ How tea drinking affects the risk of diabetes

Dr. Mandy Willig , profesor i asociuar i sëmundjeve infektive në Universitetin e Alabama në Birmingham, i cili nuk ishte i përfshirë në studim, tha gjithashtu:

"Ne nuk kemi identifikuar një mekanizëm specifik për pirjen e çajit për të reduktuar rrezikun e diabetit. Polifenolet dhe katekinat në çaj mund të përmirësojnë ndjeshmërinë e trupit ndaj insulinës ose të veprojnë si pastrues të llojeve reaktive të oksigjenit. Megjithatë, sasia e polifenoleve dhe katekinave në çdo filxhan çaji ndryshon shumë në varësi të llojit të çajit, mënyrës se si përgatiten dhe ruhen gjethet e çajit dhe çfarë përbërësish të tjerë i shtohen çajit.

Të tjera studimet zbuluar se çaji jeshil mund të ulë nivelet e sheqerit në gjak, duke rritur prodhimin e insulinës tek minjtë.

Ndërkohë, çaji i zi mund të pengojë obezitetin, një faktor rreziku për diabetin, duke nxitur tranzicionin e yndyrës së bardhë në yndyrë kafe, duke ndihmuar kështu humbjen e peshës, rregullimin e glukozës në gjak dhe metabolizmin e yndyrës".

Researchers concluded that daily consumption of tea can reduce the risk of type 2 diabetes./ BA - CNA.al

 





Lajmet e fundit nga