Wanted for favoring illegal construction. Former Saranda police chief surrenders
This evening, former police chief Irakli Koçiaj, who has b...
This evening, former police chief Irakli Koçiaj, who has b...

It is widely accepted in modern culture that people should divide their daily diet into three large meals - breakfast, lunch and dinner - for optimal health. This belief stems largely from culture and early epidemiological studiesTrusted Source.
However, in recent years, experts have begun to change their view, suggesting that eating smaller, more frequent meals may be best for chronic disease prevention and weight loss. As a result, more people are changing their eating patterns in favor of eating several small meals throughout the day.
Ata që mbrojnë ngrënien e vakteve të vogla dhe të shpeshta sugjerojnë se ky model ushqimi mund të:
1. Përmirëson ngopjen ose ndjesinë e ngopjes pas një vakti
2. Rrisin metabolizmin dhe përbërjen e trupit
3. Parandalimi i rënies së energjisë
4. Stabilizojnë sheqerin në gjak
5. Parandaloni të ngrënit e tepërt.
Ndërsa disa studime mbështesin këto rekomandime, të tjerat nuk tregojnë përfitime të rëndësishme. Në fakt, disa kërkime sugjerojnë se mund të jetë më e dobishme të përmbahen me tre vakte më të mëdha.
Ja çfarë thotë hulumtimi.
Frekuenca e vakteve dhe sëmundjet kronike
Herët studimet epidemiologjike sugjerojnë se rritja e shpeshtësisë së vakteve mund të përmirësojë nivelet e lipideve (yndyrave) në gjak dhe të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të zemrës . Si rezultat, shumë ekspertë këshillojnë të mos hani më pak vakte, më të mëdha në ditë.
Me kalimin e viteve, disa studime kanë mbështetur këto gjetje, duke sugjeruar se njerëzit që raportojnë se hanë vakte të vogla dhe të shpeshta kanë nivele më të mira kolesteroli sesa ata që konsumojnë më pak se tre vakte në ditë.
Në veçanti, një ndërsektorial i vitit 2019 që krahasoi ngrënien e më pak se tre vakte në ditë ose më shumë se katër vakte në ditë, zbuloi se konsumimi i më shumë se katër vakte rrit kolesterolin HDL (lipoproteina me densitet të lartë) dhe ul në mënyrë më efektive trigliceridet e agjërimit. Nivelet më të larta të HDL janë të lidhura me një rrezik të reduktuar të sëmundjeve të zemrës.
Ky studim nuk vërejti ndryshime në kolesterolin total ose kolesterolin LDL (lipoproteina me densitet të ulët). Sidoqoftë, është e rëndësishme të theksohet se ky është një studim vëzhgues, që do të thotë se mund të vërtetojë vetëm lidhjen, jo shkakun.
Për më tepër, një përmbledhje e botuar në revistën e Shoqatës Amerikane të Zemrës arriti në përfundimin se frekuenca më e madhe e të ngrënit shoqërohet me një rrezik të reduktuar për diabetin dhe sëmundjet kardiovaskulare, sipas studimeve epidemiologjike.
Frekuenca e vakteve dhe humbja e peshës
Ekziston një nocion i përhapur se vaktet më të shpeshta mund të ndihmojnë në humbjen e peshës. Megjithatë, hulumtimi për këtë mbetet i pacaktuar 100%.
Për shembull, njëstudim krahasuan ngrënien e tre vakte në ditë ose gjashtë vakte më të vogla, më të shpeshta me yndyrën e trupit dhe urinë e perceptuar. Të dy grupet morën kalori të mjaftueshme për të ruajtur peshën e tyre aktuale trupore duke përdorur të njëjtën shpërndarje makronutriente: 30% të energjisë nga yndyra, 55% karbohidrate dhe 15% proteina.
Në fund të studimit, studiuesit nuk vërejtën asnjë ndryshim në shpenzimin e energjisë dhe humbjen e yndyrës së trupit midis dy grupeve. Është interesante se ata që konsumuan gjashtë vakte më të vogla gjatë ditës kishin nivele të rritura të urisë dhe dëshirës për të ngrënë në krahasim me ata që hanin tre vakte më të mëdha në ditë.
Megjithëse marrja e kalorive ishte e kontrolluar në të dy grupet, studiuesit supozuan se ata që konsumonin vakte të shpeshta do të kishin më shumë gjasa të konsumonin më shumë kalori ditore sesa ata që hanin më rrallë.
Rezultatet e një vëzhgimi tjetër të madhstudimBurim i besuarsugjerojnë që të rriturit e shëndetshëm mund të parandalojnë shtimin afatgjatë të peshës duke:
1. eating less often
2. eating breakfast and lunch 5 to 6 hours apart
3. avoiding snacking
4. consuming the largest meal in the morning
5. fasting for 18-19 hours overnight.
Furthermore, according to the United States Department of Agriculture (USDA) Dietary Guidelines Advisory Committee Scientific Report 2020Trusted Source , due to inconsistencies and limitations in the current body of evidence, there is insufficient evidence to determine the association between frequency of meals and body composition and the risk of overweight and obesity./ CNA.al Source: Medical News Today
The Minister of Health, Ogerta Manastirliu, has closel...
You may have been hurt by someone before, or you may have ...
Your body is smart enough to let you know when to eat. Our...
Many women often make some mistakes related to intimate ca...
Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publ...
P53 është një proteinë shumë e njohur. Ajo funksionon si n...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
Përmes një videoje në gjuhën e shenjave, Ministrja e Shënd...
The epidemiologist, Ilir Alimehmeti, gave a piece of a...
Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publ...
The Ministry of Health once again calls on citizens no...
Doctor Erion Dasho has shown the symptoms that citizen...
Hypertrophic cardiomyopathy (HCM) is a disease in which th...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
Albania for the first time enters the monitoring netwo...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
Over the past several decades, gender roles have evolv...
Breast cancer is one of the diseases that is spreading...
Sleep talking is one of many sleep disorders and is more c...
Nails are a very important "alarm bell" for our state ...
Dritan Prençi is the SPAK prosecutor who is sleeping on th...
The in-depth investigations that SPAK conducted into Ajola...
SPAK's standards, the way it investigates, how it secures ...
Irfan Hysenbelliu claims to be a big businessman, an hones...
The Special Board of Appeal (KPA) decided this Monday ...
The KPA vetting decided this Thursday to dismiss the p...
Suela Salavaçi, a prosecutor in the Prosecutor's Offic...
The Special Board of Appeal reinstated the prosecutor ...
This evening, former police chief Irakli Koçiaj, who has b...
An accident occurred this evening on "Mother Teresa" Stree...
Durres Customs has announced that today, during checks car...
A road accident was recorded a few minutes ago on the Pogr...
Albania is facing a deep demographic crisis where official...
This Wednesday, our country will be affected by relatively...
The UN's World Meteorological Organization now warns that ...
Intense rainfall has caused numerous problems in the Radom...
US President Donald Trump announced the "liberation" of 10...
A giant whale graveyard measuring about 1,200 km (745 mile...
Although preliminary results from the Central Election Com...
The US military has disabled an oil tanker in the Gulf of ...
At the Museum of Fine Arts in Chambéry, France, an exhibit...
Korça has transformed this weekend into the capital of cel...
Korça is ready to open the summer season with one of the c...
Two years after his passing, the renowned Korçë poet Skënd...
The first three months of this year have brought a record ...
The non-performing loan ratio returned to decline in April...
This Wednesday, one US dollar is bought for 81.6 lek and s...
The 2025 turnover reassessment for businesses in Tirana ha...