LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Çmimet në stratosferë/ Ushqimet sa vijnë e shtrenjtohen çdo ditë e më shumë

8 Shtator 2022, 14:11, Ekonomi CNA

Çmimet në stratosferë/ Ushqimet sa vijnë e shtrenjtohen

Indeksi i Çmimeve të Konsumit në muajin gusht 2022, arriti 110,1 kundrejt muajit dhjetor 2020.

Ndryshimi vjetor i indeksit të çmimeve të konsumit në muajin gusht 2022 është 8,0 %, një vit më parë ky ndryshim ishte 2,4 %. Ndryshimi mujor i indeksit të çmimeve të konsumit në muajin gusht 2022, krahasuar me korrik 2022 është 0,8 %.

Çmimet në stratosferë/ Ushqimet sa vijnë e shtrenjtohen

Ndikimi i grupeve kryesore në ndryshimin vjetor të indeksit të çmimeve të konsumit. Rritja vjetore e çmimeve në muajin gusht është ndikuar kryesisht nga grupi “Ushqime dhe pije joalkoolike” me +4,88 pikë përqindje, pasuar nga grupi “Transporti” me +1,12 pikë përqindje.

Çmimet e grupit “Qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” me +0,62 pikë përqindje. Çmimet e grupit “Mobilje, pajisje shtëpie dhe mirëmbajtje e shtëpisë” me +0,35 pikë përqindje.

Çmimet e grupit “Pije alkoolike dhe duhan” me +0,30 pikë përqindje. Çmimet e grupit “Hotele, kafene dhe restorante” kanë kontribuar me +0,28 pikë përqindje.

Çmimet e grupit “Argëtim dhe kulturë” me +0,15 pikë përqindje. Çmimet e grupit “Mallra dhe shërbime të ndryshme” me +0,10 pikë përqindje. Çmimet e grupit “Veshje dhe këpucë” me +0,08 pikë përqindje. Çmimet e grupit “Komunikimi” me +0,03 pikë përqindje. Çmimet e grupeve “Shëndeti” dhe “Shërbimi arsimor”me +0,02 pikë përqindje secili.

Çmimet në stratosferë/ Ushqimet sa vijnë e shtrenjtohen

Ndryshimet vjetore të grupeve kryesore: Krahasuar me muajin gusht 2021, rritja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “Transporti” me 19,3 %, pasuar nga grupet “Ushqime dhe pije joalkoolike” me 14,0 %, “Pije alkoolike dhe duhan” dhe “Hotele, kafene dhe restorante” me 6,2 % secili, “Argëtim dhe kulturë” me 5,2 %, “Mobilje, pajisje shtëpie dhe mirëmbajtje e shtëpisë” me 4,7 %, “Qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” me 3,2 %, “Veshje dhe këpucë” dhe “Mallra dhe shërbime të ndryshme” me 1,9 % secili, “Komunikimi” me 0,9 %, “Shërbimi arsimor” me 0,7 % dhe “Shëndeti” me 0,6 %.

Brenda grupit të ushqimeve çmimet e nëngrupit “vajra dhe yndyrna” u rritën me me 28,8 %, pasuar nga nëngrupet “qumësht, djathë dhe vezë” me 22,3 %, “bukë dhe drithra” me 20,4 %, “sheqer, recel, mjaltë, çokollata dhe ëmbëlsira” me 15,6 %, “peshk” 13,7 %, “mish” me 11,2 %, “zarzavate përfshirë patatet” me 8,6 %, etj.

Ndryshimet mujore të grupeve kryesore: Krahasuar me muajin Korrik 2022, çmimet e grupit “Argëtim dhe kulturë” u rritën me 5,5 %, pasuar nga grupet “Ushqime dhe pije joalkoolike” me 1,5 %, “Pije alkoolike dhe duhan” me 0,6 %, “Mobilje, pajisje shtëpie dhe mirëmbajtje e shtëpisë” dhe “Hotele, kafene dhe restorante” me 0,4 % secili, “Mallra dhe shërbime të ndryshme” me 0,3 %, “Qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” dhe “Komunikimi” me 0,2 % secili. Nga ana tjetër, çmimet e grupit “Veshje dhe këpucë” u ulën me 0,2 %./CNA.al

Çmimet në stratosferë/ Ushqimet sa vijnë e shtrenjtohen

Çmimet në stratosferë/ Ushqimet sa vijnë e shtrenjtohen

Lajmet e fundit nga