LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Reduktimi i stresit

8 Maj 2015, 14:00, Aktualitet CNA

 

Stresi është një realitet që ndikon pothuajse në çdo ditë të jetës sonë të mbingarkuar, pa marr parasysh çfarë pune dhe jete bëjmë, ne tashmë nuk mund të ikim nga ai. Meshkujt dhe femrat kanë mënyra të ndryshme të reduktimit të stresit. Jo të gjithëve iu përgjigjen mënyrat e njëjta, por secili e gjen veten në mënyra të ndryshme. E rëndësishme është që stresi të reduktohet.

Këto janë disa nga mënyrat e reduktimit të stresit:

Ushtrime në palestër ? Nëse jeni në disponim të keq, jeni të lodhur nga puna dhe stresi i ditës dhe të gjitha dëshironi t?i hidhni diku, palestra është zgjedhja e duhur. Aktiviteti fizik ndihmon në lehtësimin e stresit, por edhe do të ndikoj për mirë në pamjen dhe shëndetin tuaj.

Vrapim në natyrë ? Është mënyra më e mirë dhe më e vjetër për luftimin e stresit dhe largimin e mendimeve negative nga mendja jonë. Trupi ynë ka nevojë te liroj energjinë negative te akumuluar gjatë një dite te lodhshme. 45-60 minuta vrap në ditë  janë te mjaftueshme për të mbajtur humorin dhe trupin në formë.

Koncentrohuni në frymëmarrje ?Personat nën ndikimin e stresit marrin frymë shpejt dhe shkurt ose iu zihet fryma dhe e kanë të pamundur kontrollimin e frymëmarrjes. Ekspertët rekomandojnë  qe ju të merreni frymë thellë dhe ngadalë. Mundohuni të kontrolloni frymëmarrjen ne një numërim deri 10, pastaj nga stomaku e nxirrni jashtë  ngadalë, pra kjo quhet ndryshe frymëmarrje e thelle dhe e gjate. E përsërisni disa herë në ditë ose në ato raste kur ndiheni nën stres. Kjo mënyrë  është shume efikase dhe do te lejoj funksionimin normal të trurit.

Bëhuni pak tekniko-social ? Kaloni pak kohë mbi një kompjuter, duke studiuar disa gjëra ndoshta të pakuptimta por që ju kanë interesuar gjithmonë e qe janë zbavitëse per ju. Identifikohuni nëpër rrjete sociale, njoftoni miq te rinj dhe luani  lojëra që ofrohen, por gjithmonë pa e tepruar.

Shikoni një film, lexoni diçka qesharake, dëgjoni muzikë ? gjërat zbavitëse dhe argëtuese larg mendimeve stresuese kanë dëshmuar që janë një ilaç shume i mirë edhe efektiv per reduktimin e stresit.

Ushqimi dhe gjumi ? Hani ushqim te shëndetshëm dhe bëni një gjumë të mirë. 7- 8 orë gjumë janë te mjaftueshme per një te rritur. Kjo nuk duket të jetë shumë e komplikuar por është shume efektive .

Këto janë  disa nga mënyrat që secili nga ne mund t?i realizoj. Me pak dëshire dhe vullnet do të arrijmë të largojmë stresin dhe të jemi në humor të mire për të reflektuar për një jetë me më pak stres.

Lajmet e fundit nga