LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Humbi plot 20 kilogramë/ Zbulohet dieta që ka mbajtur Elon Musk

22 Tetor 2022, 16:10, Trending CNA

Humbi plot 20 kilogramë/ Zbulohet dieta që ka mbajtur Elon Musk

Është e vështirë t'u shpëtosh tendencave të shëndetit - veçanërisht kur të famshëm hyjnë në bord.

Investitori Elon Musk ka treguar se ka humbur mbi 20 kilogramë që nga fillimi i një programi të ri për humbje peshe.

Humbi plot 20 kilogramë/ Zbulohet dieta që ka mbajtur Elon Musk

Duke postuar në "Twitter", 51-vjeçari inkurajoi ndjekësit e tij të ndajnë hakimet e tyre të jetës dhe gjërat që funksionojnë për ta.

Duke ndarë këshillat e tij, ai tha: "Me këshillën e një miku të mirë, unë kam agjëruar periodikisht dhe ndihem më i shëndetshëm."

Humbi plot 20 kilogramë/ Zbulohet dieta që ka mbajtur Elon Musk

Një përdorues pyeti se sa peshë kishte humbur deri më tani, për të cilën ai u përgjigj: "Mbi 20 paund më pak nga pesha ime (e pashëndetshme) maksimale".

Musk, i cili është CEO i Tesla-s, tha se ai kishte përdorur aplikacionin Zero fasting për të ndihmuar me përparimin e tij.

Tani një dietologe ka zbuluar sekretin e agjërimit me ndërprerje, nëse funksionon, dhe pse është kaq i diskutueshëm.

Signe Svanfeldt, eksperte në Lifesum tha se kjo është një dietë që po rritet në popullaritet kohët e fundit.

Ajo shpjegoi: “Shumë besojnë se dieta do të rrisë jetëgjatësinë e tyre, do të rrisë kapacitetin e trurit dhe do të përmirësojë mirëqenien e përgjithshme. Disa e përdorin dietën për të humbur peshë, por për të tjerët ka të bëjë më shumë me përfitimet e tjera të besueshme shëndetësore. Edhe nëse disa studime tregojnë në atë drejtim, rezultatet nga ato studime mund të jenë për shkak të shumë faktorëve të tjerë si lloji i ushqimit të ngrënë, stili i jetesës, aktiviteti fizik etj. Ajo që mund të konkludojmë është se nevojiten prova më të forta përpara se të nxjerrim ndonjë përfundim”.

Çfarë përfshin?
Shumë njerëz pëlqejnë agjërimin me ndërprerje pasi është një dietë që funksionon rreth jush dhe programit tuaj. Mund të bëhet në mënyra të ndryshme, por gjithçka zbret në dy cikle të ndryshme.

Kjo është periudha që ju lejohet të hani dhe periudha kohore që nuk jeni.

Signe shpjegoi se kjo periudhë do të thotë që ju duhet të qëndroni larg nga të gjitha ushqimet dhe pijet që përmbajnë energji.

Guru shtoi: "'Dritarja e ngrënies' ndryshon, por zakonisht është rreth 8 orë, dhe periudha e agjërimit zgjat për 16 orët e mbetura të ditës ku 'lejohen' vetëm pije të tilla si uji, kafeja ose çaji."

Nutricionistja shpjegoi se ka një sërë planesh që përfshijnë 5:2 (dy ditë të ngrënies kufizuese në javë) dhe 6:1 (një ditë ushqimi kufizues në javë).


A funksionon?
Ndërsa Musk tha se funksionoi për të, Signe tha se ka ende më shumë prova të nevojshme për të parë se sa afektiv është plani.

Mund të jetë një model i dobishëm ushqimi për ata që duan të humbin peshë, pasi hanë më pak se sa do të hanë nëse hanin për më shumë orë, për shembull, duke anashkaluar mëngjesin dhe duke ngrënë vetëm drekë, rostiçeri dhe darkë. Disa njerëz përjetojnë një rritje të mirëqenies nga dieta, dhe për të tjerët nuk funksionon fare."- tha Signe.

A ka ndonjë rrezik?
Nëse agjëroni me ndërprerje në mënyrë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, ku përfshini shumë ushqime ushqyese në përputhje me kërkesat tuaja për energji, dieta mund të jetë e dobishme për ju.

Signe tha se ka burime në aplikacionin Lifesum që janë të disponueshme që mund t'ju ndihmojnë të zbuloni mënyrën më të mirë për të agjëruar.

“Ngrënia e një sasie të mjaftueshme energjie, si dhe një ndarje e ekuilibruar midis makronutrientëve (karbohidratet, proteinat dhe yndyrat), është jetike për mirëqenien optimale”, shtoi ajo.

Sidoqoftë, Signe paralajmëroi se kufizimi i kohës kur lejohet të hahet, si agjërimi me ndërprerje, nuk është për të gjithë.

Për shembull, Signe tha se dieta mund të jetë e rrezikshme për njerëzit me diabet, çrregullime të të ngrënit ose gjatë shtatzënisë.

Mund të jetë gjithashtu sfiduese për atletët që të plotësojnë nevojat e tyre për energji gjatë periudhës së shkurtër të ngrënies, tha ajo.

“Trupi ynë duhet të fokusohet në rikuperimin dhe të bëjë gjëra të tjera përveç tretjes së ushqimeve, megjithëse mund ta bëjë këtë gjatë natës gjatë orëve që ne flemë. Mos harroni, nuk ka modele të të ushqyerit që na përshtaten të gjithëve. Gjetja e një mënyre që ju përshtatet juve dhe stilit tuaj të jetesës është çelësi", shtoi ajo./CNA.al

Lajmet e fundit nga