Researchers: Vitamin D may protect the brain from aging
Older adults who consume vitamin D may stay mentally sharp...

Kafeja është një nga pijet më të njohura në botë. Shumë njerëz nuk mund ta imagjinojnë të fillojnë ditën e tyre pa pirë të paktën një filxhan kafe, por vetëm disa i dinë përfitimet e pabesueshme që gëzojnë nga konsumimi i kafesë.
Përparësitë e kafesë kanë qenë një temë e debatuar shumë për vite me radhë pasi kundërshtarët kundërshtojnë se ajo përmban kafeinë, e cila mund të shkaktojë pagjumësi dhe sëmundje të tjera. Megjithatë, studimet e fundit sjellin një mori lajmesh të mira për adhuruesit e kafesë, pasi ato tregojnë se përfitimet e konsumimit të kafesë janë shumë më të mëdha se të metat e saj.
Është e rëndësishme të mbani mend moderimin kur bëni këtë pyetje. Konsumimi i tepërt i çdo gjëje mund të shkaktojë probleme. Për sa kohë që nuk pini shumë kafe, këtu janë përfitimet që burrat mund të marrin kur pinë kafe. Ky artikull mund t'ju tregojë se sa kafe është shumë në ditë.
Pyes veten pse ju, si mashkull, duhet të pini kafe çdo ditë? Këtu janë 10 përfitimet kryesore që duhet të dini:
1. Rrit performancën seksuale
Po, e lexuat mirë. Pirja e deri në tre filxhanë kafe në ditë mund të përmirësojë në mënyrë dramatike jetën tuaj seksuale.
2. Shërben si një burim i fuqishëm i antioksidantëve të shëndetshëm
Antioksidantët janë përbërës që luftojnë radikalet e lira, të cilat janë atomet e paqëndrueshme që janë përgjegjëse për sëmundjet dhe plakjen, në trupin tuaj.
3. Ndihmon në përmirësimin e funksioneve të trurit
Keni një provim për t'u përgatitur? Ju mund të dëshironi të pini të paktën një filxhan kafe çdo ditë në mënyrë që të mbani mend më shumë gjëra. Një studim që përfshiu një grup vullnetarësh tregoi se ata që morën një dozë prej 100 miligramësh (mg) kafeinë ishin në gjendje të kujtonin më shumë informacion sesa ata që nuk iu dhanë.
4. Ndihmon në frenimin e disa llojeve të kancerit
Pirja e të paktën tre filxhanëve kafe mund të zvogëlojë rrezikun e kancerit të mëlçisë, lëkurës, prostatës dhe gjirit.
Në një sërë studimesh të kryera nga studiues nga Shkolla e Shëndetit Publik të Harvardit, Qendra e Kancerit të Universitetit të Hawait dhe Instituti Kombëtar i Kancerit, konsensusi është se kafeja përmban veti që mund të ndihmojnë në luftimin e kancerit.
5. Ul rrezikun e diabetit të tipit 2
Një numër i konsiderueshëm i ekspertëve të shëndetit dhe të ushqyerit mbajnë qëndrimin se ekziston një lidhje midis marrjes së kafesë dhe uljes së rrezikut të diabetit.
Pas rishikimit të 28 studimeve të ndryshme dhe përmbledhjes së numrave nga mbi 1 milion pjesëmarrës në studim, studiuesit e Harvardit zbuluan se ata që pinin një filxhan kafe kishin 7 për qind më pak gjasa për të zhvilluar diabet.
6. Ndihmon për të luftuar depresionin
Nëse e mendoni kafen si një pilulë të lëngshme të lumturisë, nuk do të gaboni. Një shumëllojshmëri e gjerë e studimeve të kaluara dhe të tashme kanë gjetur një korrelacion midis konsumit të kafesë me normat më të ulëta të depresionit tek meshkujt. Të gjitha këto studime pajtohen se adhuruesit e kafesë kanë deri në 20 për qind rrezik më të ulët për të pasur depresion.
7. Përmirëson ushtrimet fizike
Një filxhan kafe përpara se të shkoni në palestër mund të ndihmojë shumë për të rritur performancën tuaj.
Ndërsa kafja është thënë se është e keqe para stërvitjes sepse çon në dehidrim, shkencëtarët dhe ekspertët e fitnesit tani bien dakord se ajo është një pije e mirë para dhe pas stërvitjes.
Vetëm sigurohuni që të pini kafe në mënyrë të moderuar dhe do ta keni të lehtë gjatë stërvitjeve tuaja.
8. Ul rrezikun e gurëve në veshka
Gurët në veshka janë pak më të zakonshëm tek meshkujt sesa tek femrat, por ato mund të shkaktojnë dhimbje të forta që shumë thonë se është më e keqe se lindja.
9. Zvogëlon rreziqet e aksidenteve rrugore dhe automobilistike
Aksidentet rrugore mund të shkaktohen nga kushdo, por raportet tregojnë se meshkujt shkaktojnë më shumë aksidente sesa femrat. Ndërsa aksidentet e tyre rrugore mund t'i atribuohen disa faktorëve, shumë e konsiderojnë drejtimin e përgjumur si një shkak të rëndësishëm.
10. Rrit produktivitetin
Nëse jeni dikush që keni thënë "mos më fol derisa të pi kafen time", mund të dini pak për këtë përfitim. Shumica e njerëzve që nuk janë njerëz të mëngjesit mbështeten në këtë ritual të përditshëm për t'i mbijetuar takimeve të mëngjesit dhe çdo aktiviteti para mesditës.
Ajo që njerëzit nuk e dinë është se kafeja në fakt përmirëson produktivitetin tuaj dhe mjafton vetëm një gllënjkë për të filluar këtë proces.
Kjo është për shkak se receptorët e adenozinës në trupin tuaj po bllokohen nga kafeina në kafe. Si rezultat, receptorët e adenozinës, të cilët janë përgjegjës për përgjumjen dhe përgjumjen, çlirojnë dopaminën dhe glutamatin. Këto janë kimikatet e lumturisë./CNA.al
Older adults who consume vitamin D may stay mentally sharp...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
The Neurosurgery team at QSUT has performed another su...
Tiranë 7 Dhjetor- Ministrja e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes S...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
Today marks the 70th anniversary of the establishment ...
Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publ...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
The Ministry of Health has published the data for the ...
While most people are less motivated to exercise in co...
Just a generation ago, being depressed or anxious, rat...
The infectious disease doctor Tritan Kalo has expresse...
Four young children have died in the UK after contract...
The Ministry of Health and Social Protection has publi...
Urologist surgeon at QSUT, Bilbil Hoxha, has raised co...
"Capacities for intensive therapy have been doubled in res...
Molecular genetics researcher Merita Vila Xjetani has said...
Për muaj të tërë, Instagram dhe TikTok nuk kanë folur për ...
To understand if you are deficient in vitamin D, it is...
Në Shqipëri, këtë vit janë zbuluar rishtas 80 persona me H...
Dritan Prençi is the SPAK prosecutor who is sleeping on th...
The in-depth investigations that SPAK conducted into Ajola...
SPAK's standards, the way it investigates, how it secures ...
Irfan Hysenbelliu claims to be a big businessman, an hones...
The Special Board of Appeal (KPA) decided this Monday ...
The KPA vetting decided this Thursday to dismiss the p...
Suela Salavaçi, a prosecutor in the Prosecutor's Offic...
The Special Board of Appeal reinstated the prosecutor ...
The two German tourists who lost contact while exploring t...
After finding 7446 narcotic plants in the village of Reç i...
Following Operation "The Wanted", a 42-year-old man wanted...
As a result of intensive investigative and operational act...
The UN's World Meteorological Organization now warns that ...
Intense rainfall has caused numerous problems in the Radom...
Today our country will be affected by relatively unstable ...
On Monday, our country will be affected by relatively stab...
Bulgaria's newly appointed Defense Minister, Dimitar Stoya...
NASA has named its crew for its next major mission to the ...
Five people have been arrested in Kosovo on suspicion of i...
Six Georgian citizens appeared before a Paris court on Tue...
Korça has transformed this weekend into the capital of cel...
Korça is ready to open the summer season with one of the c...
Two years after his passing, the renowned Korçë poet Skënd...
The Ethnographic Museum of Berat has opened its doors to v...
Predictions of a severe oil shortage this summer have not ...
Improving the performance of public parking lots in Vlora,...
Inflation has increased in May, rising to 3% compared to 2...
Exchange rate, June 8, 2026 This Tuesday, one US dollar is...