Hijet e Erion Veliajt në protestë
Veliaj përmes Arta Dades refuzon “antimiti...
Veliaj përmes Arta Dades refuzon “antimiti...
Të pish deri në tre filxhanë kafe në ditë, sipas hulumtimit të fundit nga Shoqata Evropiane e Kardiologjise, ndihmon në shëndetin e zemrës.
?Sipas nesh, ky është studimi më i madh për të vlerësuar në mënyrë sistematike efektet kardiovaskulare pas konsumimit të rregullt të kafesë në një popullatë pa sëmundje kardiovaskulare?, u shpreh autori i studimit Judit Simon, nga Qendra për Zemrën dhe Sëmundjet Kardiovaskulare, Universiteti Semmelëeis, në Budapest, Hungari.
Ai tregon se rezultatet tregojnë që konsumi i rregullt i kafesë është i sigurt dhe se marrja e sasisë së madhe të kafes në ditë nuk është e lidhur me probleme kardiovaskulare.
Ky studim hetoi lidhjen midis marrjes së zakonshme të kafesë dhe sulmit në zemër. Studimi përfshiu 468,629 pjesëmarrës të Biobank në Mbretërinë e Bashkuar pa shenja të sëmundjeve të zemrës. Mosha mesatare ishte 56.2 vjeç dhe 55.8% ishin gra.
Pjesëmarrësit u ndanë në tre grupe sipas marrjes së tyre të zakonshme të kafesë: asnjë (nuk ka konsumuar kafe në baza të rregullta, 22.1%), i lehtë deri në mesatar (0.5 deri në 3 filxhanë në ditë, 58.4%) dhe i lartë (më shumë se 3 gota/ditë, 19.5%).
Studiuesit i kontrrolluan analizat të lidhura edhe me fakrorë të tjerë si: mosha, gjinia, pesha, gjatësia,konsumimi i duhanit, aktivitetin fizik, presionin e lartë të gjakut, diabetin, nivelin e kolesterolit, statusin socio-ekonomik dhe konsumimin e alkoolit, mishit, çajit, frutave dhe perime.
Krahasuar me ata që nuk pinë kafe, konsumi i lehtë deri në mesatar u shoqërua me një rrezik prej 12% më të ulët të vdekjes nga të gjitha shkaqet, 17% më i ulët rreziku i vdekjes nga sëmundjet kardiovaskulare dhe 21% më pak rrezik për goditje në tru.
?Analiza e imazhit tregoi se në krahasim me pjesëmarrësit që nuk pinin kafe rregullisht, konsumatorët e përditshëm kishin zemra më të shëndetshme dhe funksiononin më mirë. Gjetjet tregojnë se konsumi i kafesë deri në 3 gota në ditë shoqërohet me rezultate të favorshme kardiovaskulare,? kanë argumentuar studiuesit./ CNA.al
Prej ditësh qarkulloi në rrjet lajmi se ish-konkurrenti i “P...
Marina Vjollca është një nga moderatoret më të komentuara të...
Në Shqipëri, si në gjithë botën filluan protestat kundër vak...
Sara Malaj, konkurrentja simpatike e edicionit të kaluar të ...
Bashkëshorti i modeles me origjinë shqiptare Angela Martinit...
Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publikuar ...
Iarda është një nga vajzat më të përfolura të Përputhen. Ajo...
Edhe në puntatën e sotme të Përputhen nuk kanë munguar debat...
Organizata Botërore e Shëndetësisë është pesimiste se vaksin...
Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publikuar ...
Nga Dr.Blerta Brati, mjeke mikrobiologe prane ISHPAto madje ...
Eduardi nuk është përmbajtur aspak pas hyrjes së konkurrente...
Takimi katër minutësh mes Alvisës dhe Taulantit ka shkaktuar...
Konkurrentja e re e Përputhen, Alvisa ka zgjedhur në takim k...
Alvisa, është konkurrentja më e re e Përputhen, e cila ka nd...
Jurgen Boduri është një nga djemtë konkurrentë të Përputhen....
Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publikuar ...
Mikela është një prej konkurrenteve të reja të Përputhen. Me...
Pneumologu Arjan Mezini ka folur për situatën e pandemisë në...
Prezantuesja Arbana Osmani zbuloi pak kohë më parë se shumë ...
Janë 12 ditë proteste në kryeqytet, të cilat filluan pas p...
Dritan Prençi është prokurori i SPAK-ut që fle mbi dosjen ...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Policia e Vlorës ka finalizuar operacionin e koduar “Sigur...
Zbardhen detaje të reja lidhur me aksidentin e rëndë që u ...
Një biznesmen shqiptar është vënë në pranga këtë pasdite n...
Një aksident i rëndë është shënuar në aksin Korçë-Ersekë, ...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Një aksident tragjik u shënua pasditen e kësaj të premteje...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Ditën e enjte vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Lajme të mira për ata që fluturojnë: Pas negociatave shumë...
Zgjati më shumë se dy vjet, por tani BE mund të fillojë ne...
Presidenti i SHBA-së, Donald Trump, njoftoi se ushtria ame...
Irani ka ndërmarrë masa të reja për të forcuar mbrojtjen e...
Disa gërmime arkeologjike të kryera gjatë këtotij sezoni n...
Në Muzeun e Arteve të Bukura në Chambéry të Francë, më dat...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Këtë të shtunë një dollar amerikan blihet me 81.5 lekë dhe...
Guvernatori i Bankës së Shqipërisë, Gent Sejko, ndau sot d...
Kreditimi i biznesit është rritur në pjesën e parë të këti...
Tregu i punës ka shfaqur tendenca shqetësuese në fillim të...