Armë, kokainë dhe kanabis në zonat bregdetare/ Arrestohen dy persona
Policia e Vlorës ka finalizuar operacionin e koduar “Sigur...
Policia e Vlorës ka finalizuar operacionin e koduar “Sigur...

Për shumë njerëz, kafeja është një pjesë kryesore e rutinës së përditshme, pavarësisht nëse është gjëja e parë që konsumoni në mëngjes apo në mesditë.Por një filxhan çdo ditë mund të ketë një ndikim shumë pozitiv në shëndetin tuaj.
Një studim i fundit tregon se pirja e kafesë mund të zvogëlojë gjasat e humbjes së dëgjimit tek burrat. Studiuesit zbuluan se burrat që pinë të paktën një kafe në ditë kishin 15% më pak të ngjarë të humbnin dëgjimin sesa ata që nuk pinë pije.
Duke përdorur të dhëna nga pothuajse 37,000 njerëz (burra dhe gra), studimi tregoi se kafeja mund të jetë e dobishme për dëgjimin, për shkak të vetive të saj anti-inflamatore dhe antioksidantëve që përmban. Për më tepër, këto përfitime duket të jenë të njëjta, pavarësisht nëse kafeja ka kafeinë ose pa kafeinë, filtruar apo e pafiltruar.
Sidoqoftë, asnjë lidhje midis funksionit të kafesë dhe dëgjimit nuk u gjet tek gratë diçka që ekipi thotë se mund të jetë për shkak të ndryshimeve në fiziologji. Kjo sepse nivelet e larta të hormonit estrogjen (të cilin gratë e kanë më shumë në trupin e tyre) mbron nga humbja e dëgjimit në lidhje me moshën – kështu që studiuesit thanë se ndikimi i dietës në dëgjim do të ishte ‘më pak i rëndësishëm’. Dëgjimi u kontrollua në fillim të studimit dhe pastaj përsëri në dy ndjekje. Më pas, rezultatet u analizuan dhe faktorë të tjerë shëndetësorë dhe të jetesës u morën gjithashtu parasysh.
Rezultatet treguan se burrat që pinin midis një dhe katër filxhanë e gjysmë kafe në ditë kishin më pak të ngjarë të përjetonin humbje dëgjimi të paaftë. Por anëtari i ekipit hulumtues Dr Marcos Machado-Fragua thekson se individët nuk duhet të konsumojnë sasi të tepërt të kafesë në një përpjekje për të parandaluar humbjen e dëgjimit pasi kjo mund të çojë në problemet e tij shëndetësore./ CNA.al
Pak orë më parë, Kim Kardashian publikoi një pikturë të real...
Bashkëshortja e Sinan Hoxhës, Andrra Destani, është në muajt...
Nga Dr. Blerta Brati, mjeke mikrobiologe pranë ISHPSipas një...
Aktorja dhe moderatorja Rudina Dembacaj është një nga person...
Komiteti Teknik i Ekspertëve është mbledhur sot për të komun...
Këngëtari Robert Berisha u shfaq në një video në Instastory ...
Drejtoresha e ISHP Albana Fiço në konferncën për mediat, ka ...
Mbrëmjen e kaluar në rrjetet sociale ka qarkulluar një video...
Ana Lleshi ose (Ana 1) dhe Fation Kuqari kanë qenë dy prej k...
Së fundi kanë qarkulluar lajmet në rrjet se këngëtari Seldi ...
Pothuasje i gjithë viti i kaluar kaloi me tension për të sig...
Rektori i Universitetit të Mjekësisë, Arben Gjata, tha se rr...
Këngëtari Robert Berisha duket se ka hedhur pas historinë e ...
Eksperti i Shëndetit Publik, Erion Dasho ka dalë me një reag...
Songyl paralajmëron Kaderin se po bën gabim duke pranuar Zeh...
Kristina Makova është një modele shumë seksi, e cila ka bërë...
Sophia Dee është një nga modele më të zjarrta të Instagramit...
Kur bëhet fjalë për modele me bukuri dhe trup të tonifikuar,...
Mjeku Kita Sallabanda, në një lidhje nga Spanja, ka folur pë...
Mjeku Arben Pilaca ka ngritur alarmin për situatën e koronav...
Janë 12 ditë proteste në kryeqytet, të cilat filluan pas p...
Dritan Prençi është prokurori i SPAK-ut që fle mbi dosjen ...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Policia e Vlorës ka finalizuar operacionin e koduar “Sigur...
Zbardhen detaje të reja lidhur me aksidentin e rëndë që u ...
Një biznesmen shqiptar është vënë në pranga këtë pasdite n...
Një aksident i rëndë është shënuar në aksin Korçë-Ersekë, ...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Një aksident tragjik u shënua pasditen e kësaj të premteje...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Ditën e enjte vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Lajme të mira për ata që fluturojnë: Pas negociatave shumë...
Zgjati më shumë se dy vjet por tani BE mund të fillojë neg...
Presidenti i SHBA-së, Donald Trump, njoftoi se ushtria ame...
Irani ka ndërmarrë masa të reja për të forcuar mbrojtjen e...
Disa gërmime arkeologjike të kryera gjatë këtotij sezoni n...
Në Muzeun e Arteve të Bukura në Chambéry të Francë, më dat...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Këtë të shtunë një dollar amerikan blihet me 81.5 lekë dhe...
Guvernatori i Bankës së Shqipërisë, Gent Sejko, ndau sot d...
Kreditimi i biznesit është rritur në pjesën e parë të këti...
Tregu i punës ka shfaqur tendenca shqetësuese në fillim të...