Kapriçot e motit/ Ja çfarë parashikojnë sinoptikanët
Moti edhe për ditën e sotme pritet të dominohet nga kthjelli...
Një sërë ndryshimesh janë propozuar në ligjin nr. 9518, datë 18.4.2006 ?Për mbrojtjen e të miturve nga përdorimi i alkoolit?, të ndryshuar. Në pritje të nisjes së diskutimeve rreth neneve të reja që mendohen të shtohen në këtë ligj, është menduar vendosja e kufizimeve dhe masave për pijet e gazuara dhe sidomos ato energjike.
Specifikisht, janë propozuar ndryshimet e mëposhtme:
Sipas relacionit, ky ligj ka si qëllim parandalimin e pasojave shëndetësore nga konsumi i pijeve energjike dhe pijeve të gazuara që përmbajnë sheqer të shtuar, duke ndaluar përdorimin e pijeve energjike dhe kufizuar marketingun si të pijeve energjike ashtu dhe të pijeve të gazuara që përmbajnë sheqer të shtuar, nga të miturit.
Megjithëse mungojnë të dhënat e hollësishme për nivelet e konsumit nga lë miturit të pijeve të gazuara që përmbajnë sheqer të shtuar dhe pijeve energjike për vendin tonë, ekzistojnë raporte të publikuara nga Instituti i Shëndetit Publik që tregojnë të dhëna alarmante.
Kështu në raportin e fundit të publikuar nga ky institut ?Iniciativa e survejancës së obezitetit në moshën fëminore (COSI), rezultatet e vitit 2016?, ku u analizua tendenca e mbipeshës, obezitetit mes fëmijëve shqiptarë të moshës 8.0-8.9 vjeç u vërejtën karakteristikat mjedisore lidhur me ushqyerjen dhe aktivitetin fizik të fëmijëve në mjediset shkollore dhe treguesit mbi konsumin e ushqimeve dhe pijeve tek fëmijët, si dhe shkallës së aktivitetit të tyre fizik. Për analizën e rezultateve të studimit të obezitetit të fëmijëve të moshës 8-8.9 vjeç u përzgjodhën 3624 fëmijë nga 125 shkolla të sistemit 9- vjeçar, të rretheve Dibër, Elbasan, Korçë, Shkodër dhe Tiranë.
Nga të dhënat e raportit rezultonte se: 40 % e fëmijëve konsumonin pije freskuese me sheqer më pak se një herë në javë, 26 % disa ditë (1-3 ditë), 7% (4-6 ditë në javë) dhe 6,4% çdo javë. Ajo çfarë është më shqetësuese në raport është edhe pse 86,4% e shkollave të survejuara raportonin se zhvillonin si pjesë të kurrikulës së tyre mësimore edukimin mbi ushqyerjen nga ana tjetër lejonin tregtimin brenda mjediseve të shkollës si lë pijeve energjike ashtu edhe të pijeve të gazuara që përmbajnë sheqer të shtuar.
Kështu 22,4% të shkollave të studiuara krijonin mundësi që në ambientet e shkollës të shpërndaheshin me pagesë pije të gazuara që përmbajnë sheqer të shtuar, ndërsa për pijet energjike ky nivel ishte në masën 24%. Këto pije ishin lehtësisht më të aksesueshme se uji (8,8%), lëngjet e frutave pa sheqer lë shtuar (2,4%) apo dhe frutat e freskëta (18,6%). Nga ana tjetër 17 shkolla raportonin praninë e reklamave apo marketingut të ushqimeve dhe pijeve që mund të dëmtojë promovimin e dietës së ekuilibruar dhe të shëndetshme në mjediset e shkollës së. tyre./ Monitor
Moti edhe për ditën e sotme pritet të dominohet nga kthjelli...
Do të jeni mjaft të aftë për të lexuar synimet e personave q...
Kreu i opozitës Lulzim Basha foli për situatën politike në v...
Deputetja e Partisë Demoktarike Grida Duma gjatë emisionit “...
Gazetari Klodian Tomorri ka reaguar për dhunimin e Xhisiela ...
Analistët Fatos Lubonja dhe Andi Bushati kanë gozhduar mbrëm...
Mbrëmjen e sotme startoi emisioni “Të Paekzpozuarit” me drej...
Kreu i Partisë Demokratike Lulzim Basha i ftuar në emisionin...
Gazetari Artan Hoxha gjatë emisionit “Opinion” në Tv Klan ka...
Kreu i PD-së, Lulzim Basha nuk është përmbajtur dot para ana...
Kreu i Komisionit të Ligjeve, Ulsi Manja ka reaguar në lidhj...
Deputeti i Partisë Demokratike, Florjon Mima gjatë një inter...
Avokati Spartak Ngjela ka komentuar propozimin e opozitës pë...
Shembja e Teatrit Komëbtar është komentuar nga kreu i Opozit...
Kreu i Grupit Parlamentare të Partisë Socialiste, Taulant Ba...
Deputetja e Partisë Socialiste Elisa Spiropali ka reguar, p...
Kryetari i Partisë Demokratike, Lulzim Basha i ftuar në emsi...
Kreu i Grupit Palamentar të Partisë Socialiste, Taulant Ball...
Gjatë emisionit “Opinion” në Tv Klan moderatori Bledi Fevziu...
Analisti Andi Bushati i ftuar në emisionin “Të Paekspozuarit...
Janë 12 ditë proteste në kryeqytet, të cilat filluan pas p...
Dritan Prençi është prokurori i SPAK-ut që fle mbi dosjen ...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Policia e Fierit ka kryer një operacion ku ka goditur një ...
Policia e Vlorës ka finalizuar operacionin e koduar “Sigur...
Zbardhen detaje të reja lidhur me aksidentin e rëndë që u ...
Një biznesmen shqiptar është vënë në pranga këtë pasdite n...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Një aksident tragjik u shënua pasditen e kësaj të premteje...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Ditën e enjte vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Një gjykatë në Paris ka dënuar gjashtë shtetas gjeorgjianë...
Zvicra do t’u drejtohet kutive të votimit këtë të diel për...
Lajme të mira për ata që fluturojnë: Pas negociatave shumë...
Zgjati më shumë se dy vjet, por tani BE mund të fillojë ne...
Disa gërmime arkeologjike të kryera gjatë këtotij sezoni n...
Në Muzeun e Arteve të Bukura në Chambéry të Francë, më dat...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Tregu i punës po përballet me një polarizim në rritje ku r...
Këtë të shtunë një dollar amerikan blihet me 81.5 lekë dhe...
Guvernatori i Bankës së Shqipërisë, Gent Sejko, ndau sot d...
Kreditimi i biznesit është rritur në pjesën e parë të këti...