Etrita Ibrahimaj për Festivalin e 60 të Këngës: Është skandaloze që një këngë e tillë të përfaqësojë vendin tim

7 Janar 2022, 15:24, Kulturë CNA
Etrita Ibrahimaj për Festivalin e 60 të Këngës:

Festivali i 60 i Këngës është shoqëruar me kritika të forta përsa i përket këngëve pjesëmarrëse si dhe këngës fituese “Sekret”, e kënduar nga Ronela Hajati.

Pianistja e njohur Etrita Ibrahimaj, e bija e kompozitorit të shquar Feim Ibrahimi, është shprehur se në 60 -vjetor nuk iu përmendën as emrat autorëve më të rëndësishëm. Për pianisten edhe nata gala duhet të ishte një paradë e këngëve më të mira në këto 60 vjet.

?Në 60-vjetorin e festivalit u lanë jashtë të gjithë autorët më të rëndësishëm, as emrat nuk iu përmendën e jo me këngët që nuk iu kënduan! Edhe ato këngë që u kënduan, u anashkaluan, duke i paraqitur në një version shumë të reduktuar (vetëm një strofë) dhe vetëm me shoqërimin e pianos, ndërkohë që nata gala, duhet të ishte vërtetë e tillë dhe duhej të ishte një paradë e këngëve më të mira, të krijuara në këto 60 vite. Megjithatë, për mua, nata e dytë ishte festivali i mirëfilltë, të tjerat janë të pakomentueshme më gjatë nga ana ime?, thotë ajo. Kënga fituese e festivalit u shpall ?Sekret? kënduar nga Ronela Hajati. Me këngën ?Sekret? Hajati do të përfaqësojë Shqipërinë në ?Eurovision?, që do zhvillohet në Torino të Italisë këtë vit. Por pianistja Etrita Ibrahimi shprehet se kjo këngë nuk është përfaqësuese e muzikës shqiptare. ?Di vetëm të them që është e turpshme që Shqipëria të përfaqësohet në Torino, në kryeqytetin sabaud të mbretërisë së Savoia-ve, me një këngë, ku gjuha e përdorur është gjuha e rrugës dhe muzika dhe të gjithë komponentët e tjerë janë vulgare dhe aspak përfaqësues të muzikës së lehtë shqiptare?, shprehet Ibrahimi.

Ndër të tjera, Ibrahimaj thotë se mesa duket profesionistët në këtë vend nuk ekzistojnë pasi një këngë e tillë skandaloze nuk mund të përfaqësojë vendin e saj.

?Por unë, si profesioniste dhe mbi të gjitha si e bija e njërit prej kompozitorëve që kanë bërë historinë e këngës shqiptare (pavarësisht se në edicionin e 60-të festivalit, Feim Ibrahimit nuk denjuan as t’i përmendnin emrin), nuk mund të hesht përpara përçudnimit që po i bëhet muzikës së lehtë shqiptare! Është skandaloze që një këngë e tillë të përfaqësojë vendin tim, ndërkohë që breza të tërë kompozitorësh e poetësh, janë munduar ta mbajnë gjithmonë lart nivelin artistik të festivalit kombëtar (siç e dëshmoi nata e dytë e këtij edicioni)?, thotë Ibrahimi. Pianistja shton më tej se i ka bërë përshtypje se si poetët që dinë se si duhet shkruar e pranojnë në heshtje këtë fakt. Në festival konkurruan 20 këngë, ku Etrita Ibrahimi vlerëson këngën që mori çmimin ?Ferdinand Deda?. ?Nga të paktat këngë të denja për të qenë pjesë e festivalit, ishte ajo e Jetmir Barbullushit, me tekst të Zhuliana Jorganxhiut, e cila jo më kot mori çmimin “Ferdinand Deda”! Në këtë rast profesionistët e orkestrës, i dhanë me të drejte Çezarit atë që i takon Çezarit?, vijon ajo. Një tjetër problem që shpreh Etrita Ibrahimi është dhe autorësia. ?Pse nuk prezantohet kënga me autorët e saj. Ajo nuk është e këngëtarit, i cili është vetëm interpretuesi. Pa autorë nuk ka këngë, nuk ka muzikë e nuk ka tekst ! Interpretuesi mund ta ngrejë ose ule këngën me interpretimin e tij, por këtu fillon e këtu mbaron kontributi i tij. Autorësia është tjetër gjë. Kjo u duhet bërë e qartë të gjithëve?, shprehet Etrita Ibrahimi./CNA.al

Lajmet e fundit nga