LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Nga monitorimi i stuhive tek specat djegës në hapësirë/ NASA ndan imazhet e eksperimenteve më të mira shkencore

3 Janar 2022, 14:19, Kuriozitete CNA
Nga monitorimi i stuhive tek specat djegës në hapësirë/ NASA

NASA ka shpërndarë foto të eksperimenteve më të mira shkencore në bordin e Stacionit Ndërkombëtar Hapësinor (ISS) në vitin 2021.

Në një galeri online, agjencia hapësinore amerikane përfshiu imazhe nga ‘hetimet e reja’ në të cilat anëtarët e ekuipazhit të ISS punuan në 2021.

Këto përfshinin rritjen e perimeve në hapësirë, qelizat inxhinierike për kërkime në rritjen e muskujve dhe përdorimin e realitetit virtual (VR) për të mësuar se si njerëzit e perceptojnë kohën në gravitet të ulët.

Ftonjtë, marule dhe madje edhe lakra kineze, pak choi u korrën në ISS si pjesë e hulumtimit të bimëve duke përgatitur astronautët për misionet në hapësirë ??të thellë.

Teknologjitë u testuan gjithashtu për misionet e ardhshme të Artemis në Hënë, të cilat do të zhvillohen në vitin 2025, sipas NASA-s. ISS, i operuar nga agjencitë hapësinore të SHBA-së, Kanadasë, Rusisë, Japonisë dhe Evropës, orbiton 250 milje (400 km) mbi Tokë.

Në 24 orë, stacioni hapësinor bën 16 orbita të planetit tonë, duke udhëtuar nëpër 16 lindje dhe perëndim të diellit.Stacioni hapësinor ka qenë i banuar vazhdimisht nga njerëzit për 21 vjet, duke mbështetur shumë zbulime shkencore.

Në një foto nga galeria e NASA-s , astronauti i Agjencisë Evropiane të Hapësirës (ESA) Thomas Pesquet, i cili përfundoi qëndrimin e tij të dytë në ISS në 2021, mund të shihet duke punuar në një studim të quajtur ‘hetimi i muskujve kardinal’.

Ky studim teston nëse indet e tilla të inxhinieruara të kultivuara në hapësirë ??mund të ofrojnë një model për studimin e humbjes së muskujve në gravitet të ulët, gjë që mund të ndihmojë në informimin e misioneve Artemis.

Në hapësirë, mungesa e gravitetit do të thotë që muskujt mezi duhet të punojnë dhe astronautët kanë një rutinë të fuqishme ushtrimesh për t’i ndaluar ata të humbasin sasi të mëdha të masës muskulore.

Një tjetër studim i ngjashëm përdor një model 3D të qelizave të veshkave të njohur si çip indi për të studiuar efektet e mikrogravitetit në formimin e mikrokristaleve në tubulat e veshkave.

?Rezultatet mund të mbështesin hartimin e trajtimeve më të mira për kushte të tilla si gurët në veshka dhe humbja e kockave për astronautët dhe osteoporoza për njerëzit në Tokë?, thotë NASA.

Astronautët e ISS po përdorin gjithashtu pikën e tyre unike të avantazhit mbi Tokë për monitorimin e stuhive dhe mjedisit.

Anëtarët e ekuipazhit fotografojnë Tokën duke përdorur kamera dixhitale për të regjistruar se si planeti po ndryshon me kalimin e kohës, nga ndryshimet e shkaktuara nga njerëzit si rritja urbane te ngjarjet natyrore si uraganet, përmbytjet dhe shpërthimet vullkanike./ A.E-CNA.al