Connect with Us

“Mesazhet që zhduken”/ Veçoria e re e WhatsApp-it

Teknologji

“Mesazhet që zhduken”/ Veçoria e re e WhatsApp-it

Publikuar

-

/
cna news, cna lajme, lajme cna, lajme flash cna, cna.al, cna lajme politike, cna kronike, cna lajme bote, cna show

Përdoruesit e WhatsApp-it tani mund të zgjedhin t’i zhdukin mesazhet e tyre pas një sërë periudhash kohore falë një përditësimi të ri.

Sipas The Verge, aplikacioni i mesazheve në pronësi të Meta ka zgjeruar opsionet për veçorinë e tij të mesazheve në zhdukje, i cili u lansua në fund të vitit të kaluar.

https://www.theverge.com/2021/12/6/22820138/whatsapp-disappearing-messages-by-default-24-hours-90-days?

Përveçse janë në gjendje të zhdukin mesazhet pas shtatë ditësh, përdoruesit tani kanë dy opsione shtesë – për periudhën e fshirjes atë 24 orë dhe 90 ditë, shkruan CNA.

LEXO EDHE:  Huawei hyn në një etapë të re/ Si do të ndikojë ndalimi i SHBA në teknologji

Aktivizimi i veçorisë “Mesazhet që zhduken” bën që të gjitha mesazhet e reja të zhduken nga një bisedë e zgjedhur pas periudhës kohore të caktuar nga përdoruesi.

Njerëzit mund të dëshirojnë të zgjedhin të fshijnë mesazhet e tyre për një arsye personale./S.K-CNA.al

 

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Google teston funksionin “Smart Downloads” për YouTube

Publikuar

-

Nga

cna teknologji

YouTube ka filluar me testimin e funksionit të ri të quajtur Smart Downloads, e realizohet përmes aplikacionit që funksionon në pajisjet me sistem operativ Android.

Smart Downloads funksionon në atë mënyrë që shkarkon 20 klipe çdo javë, bazuar në preferencat e përdoruesit dhe kjo bëhet kur pajisja është e lidhur me rrjetin wi-fi.

Qëllimi është që të kursehet shpenzimi i pakos së telefonisë mobile, kur përdoruesi është në lëvizje dhe shikon videot e tij të preferuara.

LEXO EDHE:  Rezistent ndaj ujit/ Motorola prezanton versionin e ri të telefonit Moto G30

LEXO EDHE:  Rezistent ndaj ujit/ Motorola prezanton versionin e ri të telefonit Moto G30



Opsioni i ri është i qasshëm vetëm për përdoruesit Premium në Evropë, e aktivizohet menjëherë.

Ata që duan ta provojnë duhet të lajmërohen deri më 14 shkurt, e aplikacioni do t’i njoftoj përdoruesit nëse u mungon hapësira në pajisje për të shkarkuar video klipet.

Të gjitha video-klipet ruhen në librari me videot e tjera që mund të jenë shkarkuar më herët./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Instagram teston veçori të reja/ Çfarë do të ndryshojë tek story-t tuaj?

Publikuar

-

Nga

Instagram po teston veçri të reja për përdoruesit e tij, por këto ndryshime mund të krijojnë konfuzion tek ata. Kompania në pronësi të Meta, njoftoi se po shqyrtonte ndryshimin e mënyrës se si përdoruesit i shohin Story-t por pa dhënë shumë detaje.

Për të parë një story duhet të përdorni lëvizjen vertikale, një veçori që duket mjaft e ngjashme me TikTok-un. Përdoruesit e Instagramit nga Brazili dhe Turqia raportojnë se Story-t nuk funksionojnë duke i kaluar djathtas dhe majtas, por me lëvizje vertikale.

 

Instagram nuk ka njoftuar se kur funksioni do të jetë i disponueshëm për të gjithë përdoruesit. Me këtë ndryshim të ri, përdoruesit nëpërmjet lëvizjes vertikale mund të kalojnë te postimi i një tjetër përdoruesi ndërsa horizontalisht do të vazhdojnë të shikojnë story-t nga i njëjti përdorues.

Në dhjetor, Instagram po testonte gjithashtu dhe videot 60 sekondëshe ndryshe nga 15 sekonda që është limiti aktual.  Ndërsa përdoruesit tashmë mund të postojnë video deri në 1 minutë në Instagram Stories, ato segmentohen në katër video nga 15 sekonda secila.

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Përgjigjia që po presin të gjithë/ Ja sa ndjekës duhet të keni në Instagram që të mund të fitoni para

Publikuar

-

Nga

Instagram do të bllokojë automatikisht “DM-të abuzive”/ Si funksionon dhe ku shkojnë ato?

Me disa mijëra ndjekës në Instagram këto ditë, është e logjikshme të pyesësh veten: Kur mund të filloj të fitoj para duke e bërë këtë?

Lajmi i mirë është se nuk ka ndonjë minimum apo maksimum.

Tre influencues të intervistuar nga Insider, të gjithë me më pak se 3,000 ndjekës në Instagram, thanë se paguheshin nga markat për të postuar tek audienca e tyre e vogël.

Për shembull, Kayla Compton u bë ambasadore e markës për kompaninë e bizhuterive “PuraVida” me më pak se 2000 ndjekës. Ajo tha se paketa e saj fillestare e përmbajtjes së sponsorizuar në atë kohë ishte 250 dollarë dhe se ajo gjithashtu paguhej duke ndarë lidhjet ose kodet e filialeve me ndjekësit e saj, duke fituar kështu një komision të vogël .

Instagram gjithashtu po paguan drejtpërdrejt disa influencues përmes programeve nxitëse si “Bonuset” për Reels, të cilat kërkojnë të paktën 1000 shikime në Reels (në vend të një minimumi të ndjekësve). Nga ana tjetër, veçoritë e tjera të fitimit të parave në Instagram si “Distinktivët”, mjeti i bakshishit të Instagram për IG Live, kërkojnë që krijuesit të kenë të paktën 10,000 ndjekës. Shumë nga këto programe janë gjithashtu të kufizuara në vende të caktuara, kanë një moshë minimale prej 18 vjeç dhe kërkojnë që llogaritë të regjistrohen si llogari biznesi ose krijuesi në aplikacion.

LEXO EDHE:  Facebook: Akses falas në internet për 100 shtete

LEXO EDHE:  Huawei hyn në një etapë të re/ Si do të ndikojë ndalimi i SHBA në teknologji



Sot, influencuesit nuk kanë më nevojë për qindra mijëra ndjekës për të filluar të fitojnë para.

Këtu janë disa arsye pse:

1-Ndikuesit ” Nano ” dhe ” mikro ” (zakonisht llogari me më pak se 100,000 ndjekës ) po punësohen nga shumë marka në të gjithë industritë. Këta ndikues më të vegjël kanë demonstruar fuqinë e komuniteteve të veçanta dhe të angazhuara në Instagram, ku ndjekësit e rremë dhe angazhimi disproporcional kanë vërshuar platformën. Influencuesit mund të fitojnë qindra deri në mijëra dollarë nga këto marrëveshje.

2-Instagram në pronësi të Meta po hap portofolin e tij shumë miliardë dollarësh dhe po paguan disa influencues , të cilin e njoftoi vitin e kaluar me një investim 1 miliardë dollarësh në krijuesit e përmbajtjes deri në vitin 2022.

3-Lidhjet e filialeve janë më të lehta për t’u ndarë tani se kurrë. Megjithatë, disa programe bashkëpunëtore kanë kërkesat e tyre, si LTK ose ShopStyle. Instagram gjithashtu po teston programin e tij të marketingut të filialeve, i cili është në dispozicion për një numër të zgjedhur krijuesish për momentin. Ndikuesit mund të paguhen me një komision për shitjet e drejtuara drejtpërdrejt përmes Instagramit. Bethany Everett-Ratcliffe, e cila tashmë është regjistruar, ka vetëm 16,000 ndjekës dhe fitoi më shumë se 500 dollarë në një muaj./ CNA.al

LEXO TE PLOTE