Connect with Us

Përdorimi i rrjeteve sociale rrit rrezikun e depresionit/ Më i dukshëm tek përdoruesit e TikTok dhe Snapchat

Teknologji

Përdorimi i rrjeteve sociale rrit rrezikun e depresionit/ Më i dukshëm tek përdoruesit e TikTok dhe Snapchat

Publikuar

-

cna lajm teknologji

Përdorimi i rrjeteve sociale shoqërohet me një rrezik të shtuar të depresionit, i cili varion në varësi të moshës së përdoruesit dhe të cilës media përdor.

Sipas një studimi të ri, ndikim më të madh duket se ka Snapchat, ndjekur nga Facebook. Studiuesit, së bashku me Dr. Roy Perlis nga Shkolla e Mjekësisë e Universitetit të Harvardit, analizuan të dhënat për gati 5,400 gra me një moshë mesatare 56 vjeç.

Asnjëra prej tyre nuk u diagnostikua me depresion të lehtë në fillim të studimit por një vit më vonë, pothuajse një në dhjetë përdorues (9%) kishte shfaqur shenja depresioni. Rreziku u rrit pasi përdorimi i tre mediave të njohura u rrit, Snapchat, Facebook dhe TikTok. Por kishte dallime në moshë: rreziku ishte më i lartë për përdoruesit e TikTok dhe Snapchat mbi 35 vjeç, por jo më të rinj.

E kundërta ishte për Facebook, ku rreziku i depresionit ishte më i lartë për përdoruesit nën 35 vjeç, por jo më të vjetër.

Perlis tha “një shpjegim i mundshëm është se njerëzit me rrezik të lartë për depresion, edhe nëse nuk kanë ende depresion, kanë më shumë gjasa të përdorin mediat sociale. Një shpjegim tjetër është se mediat sociale e rrisin rrezikun.”

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Adresa juaj email nuk do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme shënohen *

Teknologji

BE vendos ligje të ashpra për gjigantët e teknologjisë

Publikuar

-

Nga

teknologji, cna, lajme, news, vota, informacion, tekno cna sho, politke

Komiteti kryesor i Parlamentit Europian, i cili harton rregulla të reja teknologjike, miratoi të martën masa që mund të prekin kompanitë e mëdha teknologjike amerikane dhe europiane.

Ligjvënësit votuan për të miratuar masat në projektligjin e Digital Markets Act, gjë që mund të nënkuptojë:

-Aplikacionet e mesazheve apo të rrjeteve sociale të një kompanie janë të ndërveprueshëm, për të shmangur që përdoruesit të ndihen të detyruar të përdorin njërin ose tjetrin pasi ai është aty ku ndodhen miqtë e tij

-Ndalimi i targetimit të shfaqjes së reklamave te të miturit



-Gjoba deri në 20% të shitjeve vjetore të një kompanie në rast të shkeljes së ligjit

Kompanitë e identifikuara si “gatekeepers” dhe për këtë arsye të jenë të përgjegjshme sipas DMA (Direct memory access) përfshijnë Amazon, Facebook, Google, Microsoft, Apple dhe Booking.com, dhe mund të godasin më tej edhe tregjet online Zalando e Alibaba.

Votimi ishte një hap i rëndësishëm drejt finalizimit të rregullave teknologjike të BE, që duhet të hyjnë në fuqi vitin e ardhshëm. Parlamenti do të nisë bisedimet me shtetet anëtare të BE dhe Komisionin në fillim të vitit 2022.

Andreas Schwab, negociatori kryesor në Parlamentin Europian e mbrojti këtë masë duke thënë se Komisioi Europian ka vetëm burime të kufizuara për të mbikëqyrur Digital Markets Act./IconStyle

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Më në fund/ Eksperti zbulon ndryshimin e rëndësishëm në Instagram

Publikuar

-

Nga

Instagram do të bllokojë automatikisht “DM-të abuzive”/ Si funksionon dhe ku shkojnë ato?

Meta më në fund ka bërë të mundur story-ve e të gjata 60 sekonda/ nga 15 sekoda në Instagram.

Pra, Stories është një veçori mjaft e njohur në Instagram. Fakti që fshihet pas 24 orësh e bën të lehtë për njerëzit që të mos kujdesen për përmbajtjen që po vendosin në internet, sepse nuk është aty përgjithmonë. Aktualisht janë duke u testuar veçoritë e story-ve 60 sekonda me një pjesë të vogël të përdoruesve të saj.

Ka qenë Matt Navarra, një nga ekspertët më të njohur të rrjeteve sociale ai që e ka publikuar lajmin.



Mund të duhet ende pak kohë përpara se funksioni të shpërndahet në audiencë më të madhe, por, në të vërtetë, ai do të shpërndahet përfundimisht.

Në tetor ishte Alessandro Paluzzi ai që kishte njoftuar për testimin e këtij opsioni, që tani duket se është më afër se kurrë./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Apple dhe Amazon gjobiten me 225 milionë dollarë

Publikuar

-

Nga

cna news, cna lajme, lajme cna, lajme flash cna, cna.al, cna lajme politike, cna kronike, cna lajme bote, cna show

Mbikëqyrësi antitrust i Italisë ka gjobitur Apple dhe Amazon me një total prej më shumë se 200 milionë euro (225 milionë dollarë) për bashkëpunim për të kufizuar konkurrencën në shitjen e produkteve të markës Apple dhe Beats në kundërshtim me rregullat e Bashkimit Evropian.

Një hetim zbuloi se dispozitat në një marrëveshje të vitit 2018 midis gjigantëve të teknologjisë së Shteteve të Bashkuara kufizuan aksesin në tregun italian të Amazonës për rishitësit e përzgjedhur, tha të martën Autoriteti Italian i Konkurrencës.

Mbrojtësi “goditi” Apple me një gjobë prej 134.5 milionë euro (151.32 milionë dollarë) dhe Amazon me një gjobë prej 68.7 milionë euro (77.29 milionë dollarë). Ai gjithashtu i urdhëroi ata t’i jepnin fund kufizimeve dhe t’u jepnin rishitësve akses në një “mënyrë jodiskriminuese”.



Apple dhe Amazon thanë se do të apelonin.

“Gjoba e propozuar është joproporcionale dhe e pajustifikuar”, tha Amazon. “Ne hedhim poshtë sugjerimin e ICA-së që Amazon përfiton duke përjashtuar shitësit nga dyqani ynë, pasi modeli ynë i biznesit mbështetet në suksesin e tyre.”

Apple tha se respekton Autoritetin Italian të Konkurrencës “por besoni se nuk kemi bërë asgjë të keqe”. Bashkëpunimi me rishitës të zgjedhur ndihmon sigurinë e klientit sepse siguron që produktet janë origjinale, tha Apple./CNA.al

LEXO TE PLOTE