Connect with Us

Nga Flamur Kuçi/ Për një debat të vërtetë, të moralshëm dhe të dobishëm në PD

Opinione

Nga Flamur Kuçi/ Për një debat të vërtetë, të moralshëm dhe të dobishëm në PD

Publikuar

-

cna news, cna lajme, lajme cna, lajme flash cna, cna.al, cna lajme politike, cna kronike, cna lajme bote, cna show

Qëndrimi i Kryetarit të PD ndaj ish Kryeministrit Berisha për shkak të shpalljes ‘non grata’ të këtij të fundit nga Shtetet e Bashkuara ka marrë të gjithë vëmëndjen e një dueli në distancë brenda PD. Ndjeshmëria e mbështetësve të PD ndaj këtij debati është e kuptueshme dhe ndoshta e vetmja gjë e justifikueshme në këtë zhvillim.

Ndërkohë qëndrimet janë reduktuar në ‘pro’ apo ‘kundër’ pa u ndalur shumë në vërtetësinë, moralin dhe dobishmërinë e këtij dueli në distancë.

Shtrohet pyetja; Sa i vërtetë është ky duel? Përtej retorikës në dukje të ashpër (me të cilën PD ështe historikisht familiare) aksionet konkrete lënë vend për të qenë skeptik. Basha, duke u justifikuar publikisht me presionin e ndërkombëtarëve (pohim që në vetvete e asgjeson vlerën e qëndrimit të tij duke e kthyer atë veç në një xhest dhe jo aksion politik), ia ka dalë ta vërë në diskutim vërtetësinë e të vetmit veprim të tij në këtë situatë.

Nga ana tjetër, Berisha, këtij gjysëm veprimi i është përgjigjur vetëm me retorikë. Berisha e di mirë që përjashtimi i tij nga Grupi Parlamentar i PD adresohet, sfidohet apo konkretizohet brenda Grupit Parlamentar dhe jo në strukturat e partisë. Është interesant fakti që përtej retorikës, Berisha nuk ka marrë asnjë veprim sfidues ndaj aktit të Bashës brenda Grupit Parlamentar. Madje, në një situatë në dukje kaq dramatike, as në mbledhje të këtij grupi nuk ka marrë pjesë, megjithëse ka deklaruar që do merrte pjesë ‘kur t’i teket..’
Endja për të ndërmarrë një fushatë takimesh në bazë, edhe pse mund të jenë gjetje interesante për të prodhuar retorikë, nuk ka asnjë shans për të provokuar një vendimarrje politike efektive.

Kjo qasje madje është mjaft e ngjashme edhe me veprimin a atakimit të vendimit të Sekretarit të Shtetit në Gjykatën Korreksionale të Parisit, që njësoj, është gjetje interesante për të prodhuar retorikë, por nuk ka asnjë shans për një vendimarrje efektive.

Nga kjo pikpamje retorika e ngritur shërben për një galvanizim të qëndrimeve ‘pro’ apo ‘kundra’ palëve, por nuk ka gjasa të gjenerojë domosdoshmërisht një produkt apo vendimarrje politike. Palët nuk janë kaq të padijshme, ndaj është më racionale të dyshohet në vërtetësinë e qëndrimeve të palëve.

Për mbështetësin e ndershëm të PD duhet të jetë me interes të kuptohet edhe nëse dueli në distancë është apo jo i moralshëm.
Nga njëra anë Basha pretendon që vendimin e ka marrë zemërthyer, pasi Berisha nuk e meriton të përjashtohet nga Grupi Parlamentar, por është nën presionin e partnerëve ndërkombëtar.

Normaliteti e qetësia me të cilin Basha bën këtë pohim veçse tregon se sa apolitik është ky personazh.

Më shumë sesa dikotom, qëndrimi i Bashës është thjesht i pamoralshëm. Për të njëjtin lloj rasti (shpalljen ‘non grata’ të një deputeti të maxhorancës) PD dhe Basha kanë mbajtur qëndrime të kundërta, duke argumentuar heqjen e mandatit të deputetit si homologim të shpalljes ‘non grata’ me ‘dëbimin’ nga një shtet aleat, çka e bën deputetin subjekt të ligjit të dekriminalizimit.

Nga ana tjetër Berisha retorikën e tij e ka ndërtuar edhe mbi moralitetin e vendimit dhe qëndrimit të Bashës. Por kjo retorikë është veç simetrike me atë të Bashës, por jo domosdoshmërisht e moralshme.

Tashmë është ‘sekret publik’ fakti që Berisha ka qenë, jo thjesht me shkelje Syri, mbrojtësi më i madh i abuzimit, keqdrejtimit dhe bjerrjes së PD nga kasta sunduese e dy mandateve të fundit. Ndjesa me justifikimin se “nuk e paskam njohur Bashën” është po aq e pamoralshme sa kërcënimi ndaj kritikëve të Bashës, (pas humbjes së zgjedhjeve të vitit 2017) për “mosnjohje të kontributeve brenda PD nëse nuk rreshtohen në mbështetje të kryetarit Basha”.

Por nëse debate është i pavërtetë dhe i pamoralshëm, si mund të jenë i dobishëm për PD? A do mund t’i shërbejë ky duel PD-së apo do limitohet në ‘larjen e hesapeve’ me Lulin deri në piketimin e Lulit të radhës? Ajo çfarë do të ishte e dobishme për PD është nxitja dhe përballimi i një debati mbi orjentimin politik pro-perëndimor të PD, qëndrimin kritik ndaj fenomenit të korrupsionit në qeverisjen e PD edhe pse 8 vjet në distancë dhe mbështetjen e procesve që synojnë ndërprerjen e ciklit të pandëshkueshmërisë.

Vetëm atëherë PD mund të shpresojë të rifitojë besimin e publikut.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Adresa juaj email nuk do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme shënohen *

Opinione

Nga Klodian Tomorri/ Përfundimisht është bërë shumë usta!

Publikuar

-

Nga

Doli para mediave dhe foli per krizen e rende. Shpalosi planin me tre pika, ku 2 nga pikat ishin s’do kete kufizime dhe nuk do kete rritje te cmimit per familjet dhe biznesin e vogel. Dmth dy nga pikat e planit ishin qe nuk do bejme asgje.

Mediat i peshkoi. Te gjithe u leshuan me titujt lehtesues; kryeministri jep lajmin e mire, nuk ka rritje cmimi energjie per familjet dhe biznesin e vogel etj etj. Fitore e madhe me nje fjale.

Askush nuk ben pyetjen me the thjeshte dhe llogjike te mundshme; mire per familjet dhe biznesin e vogel s’do rritet, por me biznesin e mesem dhe te madh cfare do ndodhe?

Se dyti, cfare nenkuptohet me biznes i vogel se ketu eshte bere nje lemsh i madh me kategorizimin e biznesit qe nuk merret vesh me. Dmth ku do te filloje kerbaci?

Tani ajo qe nuk kuptova une, eshte kjo:

Do rrise cmimin direkt per te gjitha bizneset me xhiro mbi 10 milione leke ne vit.

Do rrise cmimin direkt per biznesit me xhiro mbi 14 milione leke ne vit?

Do e rrise vetem per ata qe jane te lidhur ne tensionin e mesem?

Apo do i nxjerre jashte nga furnizimi i rregulluar per te bere rritje te fshehte, qe kur te kthehen tek furnizuesi fundor, dmth OSHEE, t’u kercase 300 lekeshi per kilovat ballit?



Nga 1 janari, nje nga keto kater skenaret siper eshte ngjarje e sigurte me probabilitet 1. Nderkohe edhe nje shuk 200 milione euro iu shtua malit te borxhit publik.

Me pas pyetjet vazhdojne:

Kur t’u rritet ketyre bizneseve cfare do ndodhe?

Do ia percjellin konsumatorit ne cmimet e produkteve apo sherbimeve qe ofrojne?

Apo do dalin nga tregu per shkak se do mbyten nga konkurrenca e bizneseve te vendeve te tjera fqinje, te cilat e kane koston e energjise shume me te ulet.

Nejse. Mediat i peshkoi. Kjo ka rendesi. Per ca dite tirujt do jene keshtu; Rama jep lajmin e mire, nuk ka rritje cmimesh.

Nderkohe ju te biznesit te mesem dhe te madh kapni garuzhdet te henen dhe tek sheshi se e hengret shkopin.

 

LEXO TE PLOTE

Opinione

Nusreti, Rama dhe Foltorja e Saliut

Publikuar

-

Nga

cna news, cna lajme, lajme cna, lajme flash cna, cna.al, cna lajme politike,

Nga Ilir Levonja 

Shumë njerëz pyesin se prapë me Sali Berishën do merremi, prapë Sali Berisha do na qeverisi ne? Bëhet me këtë plakun etj.? Dhe përgjigja është fare e thjeshtë…, jo po rrini me këtë Nusretin e studiove, i cili i di të gjitha, madje është kthyer një kopje perfekte e sentencës me dashuri dhe qetësi të Ilir Metës.

Arsyeja është e thjeshtë demokratët po gërrëvërren, po, shoqërinë civile ne e kemi gjithnjë në minorancë etj. Ky i di të gjitha, deri metrot për kub të ujit në liqenin e Fierzës. Si nuk doli kurrë në një studio një ekip ekspertësh të flasi për parametrat ekonomikë, çfarë prodhon, çfarë blen a shet Shqipëria. I di Nusreti të gjitha.

Deri çmimin e hashashit në tregun e zi. Ka një kokë magjike që sheshon gjithëçka, pavarsisht se pjesa dërrmuese e shqiptarëve ankohen nga mëngjesi e deri në darkë. Ai vulos, ai vendos. Sa për Foltoren e Berishës duhet të kuptojmë një gjë. Nuk dihet se me cilin në krye na pret e nesërmja. Eshtë një lëvizje që në fund do flasi vota kolegjiale e demokratëve. Por ajo çfarë ka rëndësi, është lëvizja. Një frymë civile që po debaton, që ka të drejtën e fjalës, karshi ca paneleve me deklarata pa asnjë lidhje nervi me problemet tuaja nga dera e shqupit të Lulzim Bashës. Një zyrtar anemik që do mbahet mend për 5 humbje radhazi dhe që kurrë nuk e njohi institucionin e dorëheqjes, duke shpikur alibinë me ngriva-shkriva.



Eshtë plak Sali Berisha, edhe unë, edhe Amerika ime plak e kemi presidentin. Sali Berisha tha mbrëmë se duhej ta kishte filluar foltoren, menjëherë pas marrëveshjes mes Ramës dhe Bashës në muajin maj të vitit 2017. Midis të tjerave shpjegoi punën e liderit të thyer, zhbërjen e forumeve dhe votës kolegjiale etj. Rishtas pranoi si gabimin e tij heshtjen kur shihte se si përjashtoheshin kundërshtarët e kryetarit etj. Ashtu sikur edhe pranoi se koha është gjëja më me vlerë që demokratët duhet ta çmojnë shumë.

Do Zoti dhe e ka sinqerisht, por kjo nuk do të thotë se nuk kemi të drejtën tonë për t’i treguar dallimin midis përgjegjësive personale dhe historisë së një force politike. Këto janë disa të vërteta që të bien kokës dhe kur ne i thoshim Berisha heshte. Megjithatë nga kjo lëvizje vihet re qartasi se sa e madhe është diferenca midis një lideri opozitar dhe një zyrtari partie. Sot demokratët a gjoja partia e tyre, nuk kanë në krye një lider, por një zyrtar.

Një kolegjium zyrtarësh dhe për më tepër humbsa. Eshtë e thjeshtë, kush huumb, hap krahun. Kjo mendësi e thjeshtë është sekreti i artë, ekzistenca e florinjtë. Them gjoja, se në fakt partia reale e demokratëve, përfshi edhe ata pa teserë është në Foltoren e Sali Berishës. Na pëlqen apo nuk na pëlqen neve, duam apo nuk duam. Kur dialogon dhe vepron me votë kolegjiale edhe produktet vinë të arrira. Aty janë argumentat, pasi janë edhe faktet. Që dmth, një ide mund të ofrohet edhe nga zgjedhjet e fundit, kandidaturat të jenë ata që mundën herësin, këtë nyjë magjike të marrëveshjes Basha-Rama. Në fund të fundit janë më të votuarit.

LEXO TE PLOTE

Opinione

Nga Miron Çako/ Kriza është fillimisht krizë shpirtërore dhe morale

Publikuar

-

Nga

cna news, cna lajme, lajme cna, lajme flash cna, cna.al, cna lajme politike, cna kronike, cna lajme bote, cna show

Nga Miron Çako

Kriza nga ana ekonomike si fjalë e ka kuptimin në fjalorin shqip si: “Një gjendje a periudhë shumë e rëndë në ekonominë e vendeve kapitaliste, që shfaqet herë pas here me superprodhim mallrash, me rënien e prodhimit, me falimentim në masë të ndërmarrjeve ekonomike, të bankave, me shkatërrimin e prodhuesve të vegjël, me ngritjen e çmimeve, me shtimin e papunësisë dhe me varfërimin e mëtejshëm të proletariatit e të masave të tjera punonjëse”

Fatkeqësisht krizat ekonomike kanë qënë bashkëudhëtare në historinë e njerëzimit duke prishur dhe shkatërruar ëndrrat, planet, pasuritë, qytetërimin, jetën e individëve, familjeve dhe popujve.

Edhe sot ashtu si po propogandohet edhe nga udhëheqësit e shteteve jemi futur në një krizë ekonomike (energjitike), që po prish ekulibrat ekonomik, socilal si mikro e makro me pasoja të paparashikushme.

Sipas historisë, zakonisht, kur krizat përkeqësohen ngatërrojnë dhe kapërthejnë me njëra-tjetrën shumë sektorë të jetës normale sociale, si ato ekonomike, gjeo-politike, ushtarake dhe shndërrohet shpesh në një “nyje gordiane” që mund ta zgjidhi vetëm shpata, dmth lufta,prandaj në menaxhimin e tyre krizat duhet të merren me seriozitet maksimal, sepse nga orteku i tyre i pakontrolluar mund të mbeten nga pas shumë viktima dhe shkatërrim i madh.

Kush është shkaku i krizave?

Gjëja e parë që të vjen në mend është keqmenaxhimi ekonomik i të ardhurave, i pasurive natyrore ose katasrofave natyrore, ashtu si kjo krizë e re botërore e energjisë po shfaqet si pasojë e pandemisë së Covid-19.

Nuk dua të bëj analistin dhe ekspertin ekonomik, sepse nuk më takon, por mendoj se shkakun e krizës duhet ta shikojmë jo vetëm në aspektin ekonomik dhe fatkeqësisë natyrore por sidomos në atë shpirtëror, sepse njeriu është një qenie psiko-somatike dhe ky fakt teologjik na ndihmon të kuptojmë se problematikat njerëzore si edhe krizat gjenerohen në fillim nga botëkuptimi i gabuar psikologjik i të menaxhuarit të jetës së tij.

Është ky anormalitet shpirtëror që çon njeriun si individ ose grup në veprime konkrete, praktike, ekonomike të gabuara ose armiqsore ndaj mjedisit  që pastaj këto veprime të papërgjeshme dhe të gabuara gjenerojnë krizë që shkatërrojnë jetën e tij në kohën dhe hapsirën ku ai jeton.

Njeriu nuk është një qenie e vetmjaftueshme, që gjeneron energji krijuese për t’i bërë të mirë të pakushtëzuar vetes, tjetrit, mjedisit, por ai është si një observator ose mbajtës energjie pozitive, që i vjen nga Krijuesi, ose siç na e thotë dhe Bibla: “çdo gjë e mirë që na jepet dhe çdo dhuratë e përsosur vjen prej së larti dhe zbret nga Ati i dritave, pranë së cilit nuk ka ndërrim dhe as hije ndryshimi.” (Jakovi: 1-17)

Kur njeriu si individ edhe si popull në liri është i hapur ndaj kësaj energjie pozitive dhe i ushtron ligjet dhe porositë Hyjnore si në marëdhënie praktike, sociale, ekonomike, mjedisore patjetër do ketë bekim, mirëqenie, prosperitet dhe siguri për të ardhmen, sepse:” çdo gjë bashkëpunon për të mirë për ata që e duan Perëndinë”.(Romakve 8:28)

Në të kundërtën kur energjia dhe ligjet Hyjnore injorohen, njeriu mbetet i vetëm i shteruar nga energjitë pozitive intelektuale dhe fizike, natyra si instrument i mëshirës dhe drejtësisë Hyjnore i ri kundra  dhe si pasojë fatkeqësi natyrore, gabime dhe  kriza do t’i ndjekin ata, si një mallkim.

Të vërtetën mbi bekimet e bindjes dhe mallkimet e mosbindjes tek individ dhe popuj e gjejmë në Bibël, ku profeti Moisi i flet popullit të Izraelit në emër të Zotit: “Tani, në rast se ti i bindesh me zell zërit të Zotit, Perëndisë tënd, duke pasur kujdes të zbatosh tërë urdhërimet e tij që sot unë po të urdhëroj, do të ndodhë që Zoti, Perëndia yt, do të të lartësojë mbi të gjitha kombet e dheut; të gjitha këto bekime do të bien mbi ty dhe do të të zënë, në rast se dëgjon zërin e Zotit, Perëndisë tënd: Do të jesh i bekuar në qytete dhe në fshatra… Zoti do të hapë për ty qiellin, thesarin e tij të mirë, për t’i dhënë tokës sate shiun në kohën e duhur dhe për të bekuar veprën e duarve të tua; ti do t’u japësh hua shumë kombeve, por nuk do të marrësh asgjë hua.”(Ligji i Përtërirë :28; 1-3 -12)

“Por në rast se nuk i bindesh zërit të Zotit, Perëndisë tënd, për të respektuar me kujdes të gjitha urdhërimet dhe të gjitha statutet e tij që sot të urdhëroj, do të ndodhë që të gjitha këto mallkime do të bien mbi ty dhe do të të gjejnë. Do të jesh i mallkuar në qytet dhe do të jesh i mallkuar në fshat…Zoti do të bëjë që të të zërë murtaja, deri sa të konsumohesh prej saj në vendin ku je duke hyrë për ta pushtuar…Qielli mbi kokën tënde do të jetë prej bakri dhe toka poshtë teje do të jetë prej hekuri. Zoti do ta kthejë shiun e vendit tënd në rërë dhe pluhur, që do të bien mbi ty deri sa të shkatërrohesh.” (Ligji i Përtërirë: 28 -15-16;21; 23-24)

Sipas këtij parimi shpirtëror na tregohet se edhe çdo krizë edhe kjo krizë e re (shëndetësore dhe energjitike)  është në fillim një krizë shpirtërore, sepse prej shumë kohe ky :”brez i pabes edhe imoral”(Mateu 12-39) nuk po i bindet fjalëve dhe ligjeve të Krijuesit.

Kështu në rebelimin deri në perversion  dhe apoztazinë materialiste deri në ekstrem, njerëzit e këtij brezi po kundërshtojnë çdo bekim të Perëndisë për mbarëvajtjen normale të jetës, pasurisë dhe mjedisit.

Madje me egon eusforike këta po e quajnë veten e tyre “zot ” dhe po i kërkojnë : “Jisuit të largohet prej tyre” ( Luka: 8-37), sepse sipas autosugjestionit të tyre: “Nëse nuk egziston Perëndia, të gjitha lejohen” Dostojevski.

Sipas ligjeve shpirtërore kjo gjendje e shtrembëruar morale prodhon në mënyrë të pashmangshme vështirësi dhe kriza sociale, shëndetësore, ekonomike, mjedisore, ashtu siç përsëri Shkrimi i Shenjtë na njofton: “Dhe dije këtë: në ditët e fundit do të vijnë kohë të vështira, sepse njerëzit do të jenë egoistë, lakmues parash, mburravecë, krenarë, blasfemues, të pabindur ndaj prindërve, mosmirënjohës, të paudhë, të padhembshur, të papajtueshëm, shpifës, të papërmbajtur, mizorë, që s’e duan të mirën, tradhtarë, kokëshkretë, fodullë, dëfrimdashës më fort se perëndidashës, të perëndishëm në dukje, por mohues të fuqisë së saj”. ( 2 Timotheu: 3 1-6)

Por a duhet ta kuptojmë krizën si mallkim dhe e keqe nga Perëndia?

Sipas Biblës Perëndia nuk mund të bëj keq askurë dhe askujt, sepse : “Askush kur tundohet të mos thotë: “Jam tunduar nga Perëndinë,” sepse Perëndia nuk mund të tundohet nga e keqja, dhe ai vet nuk tundon asnjeri.Por secili tundohet i udhëhequr dhe i mashtruar nga lakminë e vet.Pastaj lakmia, pasi mbarset, pjell mëkatin dhe mëkati, si të kryhet, ngjiz vdekjen.” (Jakovi: 1-13-15)



E keqja mes njerëzve ndodh, sepse Zoti Perëndi kur shikon ligësi dhe apostazi të tillë tek njerëzit, Ai duke respektuar në perfeksion lirinë që j`u dha njerëzve, tërhiqet nga jeta, pasuritë dhe mjedisi ku ata jetojnë duke mëkatuar pa pendim sipas natyrës së rënë mishore, sepse Zoti e thotë: “Fryma ime nuk do të hahet gjithmonë me njeriun, sepse në shthurjen e tij nuk është veçse mish”.( Zanafilla: 6-3)

Largim i hirit të  Perëndisë i jep automatikisht të drejtën forcave negative demoniake, engjëjve rebelë: “sunduesve të botës së erësirës të kësaj epoke” (Efesianëve :6-12)  të cilët me lejen e Perëndisë posedojnë psiqikën, fizikun, shëndetin, jetën, pasurinë, ekonominë dhe natyrën që i shërben njeriut duke qënë demonët lojtarët e krizave që luhet me pushtetarët si gurët e shahut në fushën e kurizit të popujve.

Duke qënë se djalli është krijesë engjëllore rebele e rëzuar prej krenarisë nga qiejt shpirtëror (Luka: 10 -18) si armik i Perëndisë dhe  “njerivrasës që nga fillimi”( Joani :8-44) i`a shkatëron pa mëshirë këto resurse ekonomike dhe jetike njerëzve dhe ja kthen natyrën kundra atyre .

Djalli ka të drejtë dhe kërkon të ketë pushtet vetëm tek ata njerëz, individ, familje dhe popuj që mohojnë dhe i rebelohen Zotit dhe po ashtu tek ato pasuri njerëzore, qytetrime që janë bërë me padrejtësi,krim, korupsion dhe shfrytëzim, kundër ligjit Hyjnor ,si :” Mos vrit;Mos vill; Mos gënje; Mos lakmo”.  (Eksoi: 20 13-16)

Prandaj tek Bibla lexojmë si demonët i`u përgjëruan Zotit Jisu Krishtit që të futen tek derrat,tek pasuria e paligjshme e Gadareasve  që bënin tregti me mishin e derrit, i ndaluar nga Ligji Mojsiut : “Tani aty ishte, në brinjë të malit, një tufë e madhe derrash që kulloste. Atëhere gjithë demonët e lutën duke thënë: ”Na dërgo në derrat, që të hymë në ta”. Dhe Jisui menjëherë u lejoi atyre; atëherë frymërat e ndyra mbasi dolën, hynë në derrat dhe tufa u hodh poshtë nga gremina në det; ishin afërsisht dymijë krerë, dhe u mbytën në det.” ( Marku: 5 11-13)

Vetëm kështu kuptohet teologjikisht se Zoti i drejtë mallkon njerëzit dhe pasurin e tyre të padrejtë.

Faji nuk është i Perëndisë por i njerëzve të cilët e mohojnë dhe i rrinë kundra Krijuesit , Atit dhe Shpëtimtarit të botës Jisu Krishtin që Ati e ka dërguar (Joani: 6-29). Ata në dëshirë dhe padije të vullnetshme bëjnë djallin  atin  dhe shpëtimtarin  e tyre, prandaj edhe Jisui ju thotë të tillë njerëzve: ”Po të ishte Perëndia Ati juaj, ju do të më donit, sepse kam dalë dhe kam ardhur nga Perëndia; nuk kam ardhur, pra, nga vetja ime, por ai më ka dërguar. Përse nuk e kuptoni thënien time? Sepse nuk mund të dëgjoni fjalën time.Ju jeni nga djalli, që është ati juaj, dhe doni të bëni dëshirat e atit tuaj” (Joani: 8-42-44)

Demonët jo vetëm marrin pushtet mbi pasuritë njerëzore edhe i shkatërrojnë sëbashku me jetët e njerëzve, por kur ata marrin pushtet nga mëkatet dhe apostazia e njerëzve, e nxisin vëllavrasjen ,njeriun që të shkatërrojë vetë njeriun dhe qytetrimin e tij, sepse Krishti e tha : ”Çdo mbretëri, që përçahet në vetvete, shkon drejt shkatërrimit; dhe çdo qytet ose shtëpi, që përçahet në vetvete, nuk shkon gjatë.” ( Mateu :12-25)

Kështu kuptohet se si individë ose elita të prishura moralisht, mashtrues të mashtruar, plot lakmi dhe ligësi të ndihmuar nga forcat okulte marrin pushtetin si përfaqësues të mentalitetit dhe punëve  të liga dhe anti-Zot të turmës që vegjeton pa dije dhe moral hyjnor, ashtu si thuhet: “çdo popull meriton qeverin e vet”

Këta individ dhe elita të poseduar nga fryma eusforike gjenerojnë kriza antihumane, që si thamë më sipër nuk vijnë tek turmat nga mallkimi i Zotit, por nga mohimi i Zotit. Pavarësisht se këta e quajnë veten të diturit “ të ndriçuarit ‘’ : “ Kjo nuk është dituri që zbret nga lart, por është tokësore, shtazore, djallëzore”. (Jakovi: 3 -15)

Kjo është kriza e vërtet që fryma globaliste e së keqes e ka përhapur në të gjithë globin si një murtajë në këtë brez të “Kohës Së Re”.

Kjo krizë morale, që po gjeneron kriza, shëndetësore, ekonomike, sociale nuk mund të menaxhohet thjesht dhe vetëm me vaksina, apo me paketa ekonomike apo me borxhe bankare, që i varfërojnë njerëzit dhe popujt gjithnjë e më shumë në një rreth vicioz pa dalje duke ju marë edhe kockën, por këto kriza reale apo artificiale zgjidhen me një ndërgjegjësim dhe rikthim tek Krijuesi, Ati i dritave, tek ligji dhe morali hyjnor, që sipas Zotit Jisu Krisht përmblidhet në dy porosi të bashkuara : ”Duaje Zotin, Perëndinë tënde me gjithë zemrën tënde, me gjithë shpirtin tënd dhe me gjithë mendjen tënde” Ky është urdhërimi i parë dhe i madhi. Dhe i dyti, i ngjashëm me këtë, është: “Duaje të afërmin tënd porsi vetveten”. (Matheu: 27 30)

Në të kundërtën çdo rebelim i mëtejshëm do të shtojë regres të përshkalluar nga vështirësi ekonmike, në uri, inflacion, grabitje deri në konflikt fizik mes njerëzve dhe popujve,ashtu si ka ndodhur përgjatë historisë dhe në shekullin e kaluar me dy luftra botërore.

Krizat morale, sociale ekonomike, shëndetësore sëbashku me fatkeqësitë që ato gjenerojnë nuk janë të rastësishme por duhen parë si shenja apokaliptike që ngjiten në mënyrë spirale drejtë krizave dhe fatkeqësive më të mëdha që do kulmojnë më frikshëm duke treguar se po afron ora kritike në gjykimin përfundimtar të njerëzimit nga Zoti i drejtësisë, Jisu Krishti Biri Perëndisë , Biri i njeriut:”Sepse Ati nuk gjykon asnjë, por gjithë gjyqin ia dha Birit,që të gjithë ta nderojnë Birin ashtu siç nderojnë Atin; kush nuk e nderon Birin, nuk nderon Atin që e ka dërguar…dhe i ka dhënë gjithashtu autoritet të gjykojë, sepse është Bir i njeriut.(Joani :5 -21 -27)

Për këto fatkeqësi, sëmundje,kriza dhe luftra na ka paralajmëruar fjala e Zotit në Shkrimi i Shenjtë: “Do të ngrihet kombi kundër kombit; dhe mbretëria kundër mbretërisë;do të ngjajnë tërmete të mëdha, zi buke dhe murtaja në vende të ndryshme; ” ( Luka ;21 10 -11)

“Dhe kur ai hapi vulën e tretë, dëgjova qenien e tretë e gjallë që thoshte: “Eja dhe shiko.” Dhe pashë dhe ja, një kalë i zi; dhe ai që e kalëronte kishte një peshore në dorën e tij. Dhe dëgjova një zë në mes të katër qenieve të gjalla duke thënë: “Një shinik gruri për një denar, dhe dy shinik elbi për një denar; dhe mos dëmto vajin, as verën.” Kur ai hapi vulën e katërt, dëgjova zërin e qenies së katërt të gjallë që thoshte: “Eja dhe shiko.” Dhe unë pashë, dhe ja një kalë i zbehtë; dhe ai që e kalëronte emrin e kishte Vdekja, dhe Hadesi vinte pas tij. Dhe iu dha atyre pushtet përmbi një të katërtën e dheut, të vrasin me shpatë dhe me zi buke e me vdekje”.(Zbulesa ;6 5-8)

Sa jemi në kohë sëbashku le ta shërojmë në fillim krizën shpirtërore, morale të këtij brezi me pendim dhe korrigjim moral, jo vetëm në fjalë por me vepra, me frymë solidariteti veçanërisht për njerëzit e varfër që e vuajnë më shumë pasojat e krizës dhe duke hequr dorë nga gënjeshtra, vjedhja, lluksi dhe harxhimet e tepërta dhe mbi të gjtha nga “lakmia që është idhujtari”. (Kolosianëve 3-5)

Vetëm nga një rizgjim dhe ripërtëritje shpirtërore morale në Zotin, me Zotin, mund të shpëtojmë nga përshkallëzimi i krizës globale ekonomike, sociale,shëndetsore, mjedisore që na ka kapluar.

Po ashtu duhet t’ja besojmë më shumë dashurisë dhe providencës  Hyjnore jetët tona, shëndetin, zgjidhjen e problemeve dhe krizave ekonomike dhe çdo vështirësi, sesa njerëzve me pushtet që  duan të shfaqen si shpëtimtar në çdo kohë edhe për çdo gjë, sepse përsëri në Shkrimin e Shenjtë është shkruar: “Tek Prijësit mos shpresoni, as në bijë njerëzish, nga të cilët s’vjen shpëtimi. Lum ai që ka për ndihmë të vet Perëndisë e Jakovit dhe shpresa e të cilit është tek Zoti ( Psalmi 145 3-5).

LEXO TE PLOTE