LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

8 ushqimet që ju bëjnë të ndiheni të përgjumur

29 Qershor 2021, 19:59, Lifestyle CNA
8 ushqimet që ju bëjnë të ndiheni të përgjumur

Të gjithë e kemi provuar atë ndjesinë e papritur për të marrë një sy gjumë menjëherë pas vaktit. Rezulton se jo vetëm dëshira për gjumin ose një ditë e vështirë në punë mund të shkaktojë përgjumje, gjithashtu ka të bëjë lloji i ushqimit që ne konsumojmë çdo ditë.

Bright Side rendit 8 ushqime të cilat iu sjellin gjumin

Produktet e qumështit

Ndër të gjitha produktet e tjera të qumështit, djathrat e fortë kanë efektin më relaksues pasi përmbajnë një sasi të madhe kalciumi. Shtimi i krisurëve në djathë do të prodhojë një efekt më të fortë që shkakton gjumin, ndërsa karbohidratet intensifikojnë funksionin e triptofanit.

Bajame

Bajamet janë të pasura me triptofan, një aminoacid që prodhon melatonin i cili shpesh njihet si “hormoni i gjumit”. Përveç kësaj, këto arra janë të mbushura me magnez i cili lehtëson tensionin muskulor dhe ju bën të ndjeheni të përgjumur.

Banane

Sheqeri, kaliumi dhe magnezi që gjenden në banane e bëjnë triptofanin të hyjë lehtë në trurin tuaj dhe të shkaktojë përgjumje.

Arrat përmbajnë më pak triptofan sesa bajamet, megjithatë ato kanë burimin e tyre të melatoninës. Kërkimet treguan se arrat rrisin nivelin e këtij hormoni në gjak dhe ju bëjnë të ndiheni mjaft të përgjumur.

Qershitë

Qershitë kanë një përmbajtje relativisht të lartë të melatoninës. Sidoqoftë, ngrënia e një grusht qershi të freskët nuk do të sjellë ndryshim. Pirja e një gote me lëng qershie do t?ju ??vë në gjumë në çdo moment.

Çaj kamomili

Kamomili është i mbushur me glicinë, një aminoacid që ka një efekt qetësues të butë i cili relakson muskujt dhe sistemin nervor. Pas një filxhani çaj kamomili, mezi i mbani sytë hapur dhe përqendroheni në çështje të rëndësishme.

Fara kungulli

Përveç tryptofanit, farat e kungullit përmbajnë sasi të mëdha zinku dhe magnezi. Këto përbërje ju bëjnë të ndiheni të qetë dhe të relaksuar, dhe vështirë se mund t?i rezistoni tundimit për të dremitur për disa minuta.

Oriz i bardhë

Orizi i bardhë ka një indeks të lartë glicemik i cili mund të shkaktojë përgjumje 3 deri në 4 orë pasi të keni mbaruar vaktin tuaj. Studiuesit kanë zbuluar se orizi i jaseminit, në veçanti, sjell gjumë më shpejt se llojet e tjerë të orizit./ CNA.al

Lajmet e fundit nga