Connect with Us

A spiunoheni nga rrjetet sociale?/ Eksperti ndan eksperiencën e tij dhe zbulon të “fshehtat”

Teknologji

A spiunoheni nga rrjetet sociale?/ Eksperti ndan eksperiencën e tij dhe zbulon të “fshehtat”

Publikuar

-

A spiunoheni nga rrjetet sociale?/ Eksperti ndan eksperiencën e tij dhe zbulon të “fshehtat”

Shumë prej nesh zbulojmë informacione rreth vetes ku pranojmë të ashtuquajturat “Cookies” të kontrollojnë aktivitetet tonë në faqet e ndryshme të internetit.

Pjesa e parë e këtyre “Cookies” lejojnë që faqet e internetit të ruajnë detajet përsa i përket interaktivitetit tonë në faqe.

Në këtë mënyrë duke pranuar “Cookies” ata ju bëjnë të mundur që herën tjetër që vizitoni një faqe të caktuar nuk do të keni nevojën të filloni kërkimin nga fillimi.

Por ka dhe Cookies që janë të krijuar nga domenët që ndodhen në brendësi të faqes që ju po vizitoni.

Pas tyre qëndron një kompani marketingu apo një kompani partnere me faqen apo aplikacioni e pjesës së parë të Cookies (për të cilën folëm më lart).

Kjo kompani do të marrë të dhënat tuaja, nëse ju klikoni qoftë edhe mbi një dritare të padukshme. Në këtë mënyrë reklamuesi do të zotërojë një përmbledhje të rutinës suaj në rrjetet sociale, të dhëna që keni ndarë në Facebook apo në media të tjera sociale.

LEXO EDHE:  Karakteristikat e reja të WhatsApp në 2021/ Fotot “vetë-shkatërruese” dhe “Instagram Reels”

Këto kompani vazhdimisht kërkojnë të vlerësojnë popullaritetin e produkteve të tyre dhe se si kjo ndryshon bazuar në faktorë të tillë si mosha, gjinia, gjatësia, pesha, puna dhe hobi i një klienti.

Duke klasifikuar dhe grumbulluar këtë informacion, reklamuesit përmirësojnë algoritmet e tyre të rekomandimeve, duke përdorur “sisteme rekomanduesish”  që synojnë klientët e duhur me reklamat e duhura.

Kështu mënyra se si navigoni dhe pranoni Cookies në faqe të ndryshme internet, ju jepni mundëisnë kompanive të ndryshme të kenë më shumë të dhëna rreth jush.

Këtë eksperiencë ka ndarë edhe Robert Revee i cili zbulon se duke pranuar “Cookies” tregojmë më shumë të dhëna se sa në mediat sociale./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Mark Zuckerberg dëshiron ta kthejë Facebook-un në “Metaverse”/ Një vizion që përfshin të gjithë industrinë

Publikuar

-

Nga

Mark Zuckerberg dëshiron ta kthejë Facebook-un në “Metaverse”/ Një vizion që përfshin të gjithë industrinë

Në një intervistë të re të enjten, Mark Zuckerberg tha se gjatë pesë viteve të ardhshme, ai dëshiron që njerëzit të mendojnë për Facebook jo si një kompani e mediave sociale, por një kompani ‘metaverse’, e ngjashme me një mjedis virtual ku njerëzit mund të punojnë dhe të luajnë për të shumicën e 24 orëve të tyre pa lënë shtëpinë e tyre.

Pra, çfarë është saktësisht metaverse?

Siç e përshkruan Zuckerberg, është një ‘vizion’ që përfshin të gjithë industrinë e teknologjisë, duke e quajtur atë pasardhës të internetit celular.

Metaverse është një mjedis i ngjashëm me OASIS në Ready Player One. Në thelb, është një mjedis i ngjashëm me OASIS në romanin e Ernest Cline dhe filmin me reklama Warner Bros, Ready Player One.

OASIS imagjinar, krijuar nga një personazh i ngjashëm me Zuckerberg ose Steve Jobs me emrin James Halliday, lejon njerëzit, duke përfshirë protagonistin e romanit, Wade Watts, të vendosin një kufje dhe të hyjnë në një botë virtuale ku ata mund të jenë dikush ose të bëjnë ndonjë gjë, të gjitha nga komoditeti i shtëpisë së tyre.

Me sa duket Zuckerberg dëshiron që divizioni Oculus i kompanisë të ndërtojë kufjet e lartpërmendura.

Përdoruesit mund të krijojnë avatarë, përfshirë personazhe të njohur të filmave, siç është Gjigandi i Hekurt, kështu që ata janë në gjendje të duken si gjithçka që dëshirojnë që nga koha kur zgjohen deri në kohën kur shkojnë per te fjetur.

LEXO EDHE:  Sony hedh në treg robotin qen/ Çmimi është marramendës

LEXO EDHE:  ISIS përdor një teknologji shumë të sofistikuar

Ata mund të shkojnë në botë të largëta për udhëtime ngjitje në shkëmb me Batman, të vizitojnë vendet e largëta që kurrë nuk mund t’i përballojnë në jetën reale ose të bëhen miqtë më të mirë me njerëz që nuk kanë takuar kurrë në jetën reale.

Sidoqoftë, CEO i Facebook thotë se vizioni i tij për të cilin ai ka punuar për disa muaj,  jo vetëm që do të arrinte në realitetin virtual, por edhe realitetin e shtuar, kompjuterat, pajisjet mobile dhe tastierat e lojërave gjithashtu. New York Times kohët e fundit detajoi disa zona ku ‘metaverse’ tashmë ka filluar të zhvilloeht, duke përfshirë Animal Crossing të njohur të Nintendo, ose video lojëra të tilla si Roblox dhe Fortnite, të gjitha këto mund të luhen në pajisje të lëvizshme dhe konzola lojërash.

Vizioni i Zuckerberg është që të gjitha pajisjet e lartpërmendura kombinohen në një ‘mjedis të vazhdueshëm, sinkron ku mund të jemi së bashku’, duke rezultuar në një ‘hibrid’ midis platformave të sotme të mediave sociale si Facebook, Instagram dhe Twitter dhe një ambienti ku mund të ‘jesh’ i pranishëm, edhe nëse nuk jeni fizikisht atje./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Arritja e madhe e Snapchat/ Kap numrin e 293 milionë përdoruesve

Publikuar

-

Nga

Numri i përdoruesve aktivë të përditshëm në Snapchat është rritur dhe ka kapur shifrat e 293 milionë përoruesve, një rritje prej 23 për qind mbi të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.

Kjo në fakt është rritja më e madhe në vitet e fundit, dhe rritja e mëparshme më e madhe prej 22 për qind e regjistruar katër vjet më parë është përmirësuar gjithashtu.

Rritja e Snapchat gjithashtu tejkaloi atë të Twitter, i cili regjistroi 206 milionë përdorues aktivë të përditshëm në tremujorin e dytë.

LEXO EDHE:  ISIS përdor një teknologji shumë të sofistikuar

Të ardhurat totale u rritën me një shumë mbresëlënëse 116 për qind në 982 milionë dollarë, që është rezultati më i mirë deri më tani. Rritja është më e shpejtë edhe në krahasim me Tëitter dhe Facebook.

LEXO EDHE:  Karakteristikat e reja të WhatsApp në 2021/ Fotot “vetë-shkatërruese” dhe “Instagram Reels”

Rritja i atribuohet kryesisht bllokimit të futur për shkak të pandemisë së coronavirusit, por edhe aplikacionit të përmirësuar të Android./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Prezantohet smartphone që karikohet në vetëm 35 minuta

Publikuar

-

Nga

“ONEPLUS” ka zbuluar smartphone-in e tij të fundit me karakteristikën e pëlqyer nga të gjithë.

Javën e ardhshme, OnePlus do të prezantojë modelin e ri të smartphone Nord 2, i cili ka një ekran të madh dhe një kamerë tepër të fuqishme.

Mbi të gjitha ka një karakteristikë që mund të shfaqë konkurrencë për kompanitë e tjera.

Smartphone i ri mund të karikohet deri në 100% për 35 minuta.

Nord 2 përqendrohet në ofrimin e kamerave më të mira, një ekran me cilësi të lartë dhe jetëgjatësi të baterisë për t’u tërhequr nga përdoruesit e mediave sociale.

Ka një sistem të trefishtë të kamerës së pasme, i përballur nga një kapës kryesor 50 megapiksel dhe një lente ultra e gjerë 8MP. Ka edhe një kamerë selfie 32MP.

LEXO EDHE:  Si po përgatiten mediat sociale për kaosin zgjedhor në SHBA

LEXO EDHE:  ISIS përdor një teknologji shumë të sofistikuar

OnePlus tha se ka rritur sasinë e dritës që godet sensorin e kamerës dhe ka përmirësuar aftësinë e tij për të bërë foto në errësirë ​​krahasuar me vitin e kaluar Nord 1. Aftësitë e karikimit të telefonit të ri janë forcuar gjithashtu.

Përdorimi i karikuesit Warp Charge 65 të OnePlus, që vjen në kutinë, bateria e telefonit prej 4,500 mAh mund të karikohet plotësisht në më pak se 35 minuta.

Ky është një përmirësim i madh në celularët e përballueshëm si iPhone SE ose Samsung Galaxy A52 .

Ashtu si telefonat e mëparshëm të kompanisë, Nord 2 gjithashtu mbështetet shumë në teknologjinë e tij të ekranit./ CNA.al

LEXO TE PLOTE