LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Përfitime të jashtëzakonshme/ Gjashtë arsye pse patatet janë të mira për shëndetin tuaj

15 Qershor 2021, 15:02, Lifestyle CNA
Përfitime të jashtëzakonshme/ Gjashtë arsye pse patatet

Dikur patatja ishte një element kryesor i dietave të shumë vendeve por së fundi është quajtur një ushqim “i pashëndetshëm”  dhe që duhet shmangur.

Në fakt, patatet përmbajnë shumë vitamina dhe vlera të tjera ushqyese që janë të rëndësishme për shëndetin. Këtu janë gjashtë arsye pse patatet janë të mira për ju.

1-Vitamina C

Njerëzit zakonisht e lidhin vitaminën C me portokall dhe fruta agrumesh. Por një burim i rëndësishëm i vitaminës C në dietat britanike për pjesën më të madhe të shekullit të 20-të erdhi nga patatet . Mesatarisht, një patate e vogël (150g) na siguron rreth 15% të vitaminës C ditore .

Vitamina C është e rëndësishme pasi jo vetëm që mbështet funksionin imunitar dhe përmban antioksidantë, ajo luan një rol thelbësor në formimin e indit lidhës, i cili ndihmon nyjet tona të funksionojnë.

2-Vitamina B6

Vitamina B6 është një bashkë-faktor thelbësor (një molekulë e vogël) në trup. Ndihmon mbi 100 enzima në trup të funksionojnë si duhet, një proces kyç për funksionimin e mirë të nervave. Kjo mund të jetë edhe arsyeja pse B6 është e lidhur me shëndetin e mirë mendor .Në mënyrë tipike, një patate e vogël do të përmbajë rreth një të katërtën e konsumit ditor të rekomanduar të një të rrituri B6 .

3-Kaliumi

Pasja e kaliumit në qelizat tona është e rëndësishme për rregullimin e sinjalizimit elektrik në muskuj dhe nerva. Pra, nëse kaliumi rritet ose ulet shumë, ai mund të dëmtojë zemrën. Patatet e pjekura, përmbajnë nivele më të larta të kaliumit sesa patatet e ziera ose pure, përmban rreth një të tretën e marrjes së rekomanduar ditore.

4-Kolina

Kolina është një përbërje e vogël që bashkohet me yndyrën për të bërë fosfolipide, blloqet ndërtimore të mureve qelizore, si dhe acetilkolinën neurotransmetuese (e cila na ndihmon në kontraktimin e muskujve, zgjerimin e enëve të gjakut dhe rrahjet e ngadalta të zemrës). Patatet përmbajnë nivelin e dytë më të lartë të kolinës, pranë ushqimeve të pasura me proteina, si mishi dhe soja. Eshtë thelbësore që të konsumoni mjaft kolinë pasi është thelbësore për tru, nerva dhe muskuj të shëndetshëm. Dhe ndryshimet delikate në gjenet tona mund të nënkuptojnë se disa prej nesh janë natyrshëm më të mangët në prodhimin e kolinës. Një patate përmban rreth 10% të kërkesave ditore të një personi për kolinë. Kolina është veçanërisht e rëndësishme në shtatzëni, pasi foshnja në rritje po bën shumë qeliza dhe organe të reja.

5-Eshtë e mirë për stomakun.

Gatimi dhe ftohja e patateve para se t?i hani lejon që të krijohet niseshte rezistente . Kjo niseshte e shëndetshme ndihmon trupat tanë në shumë mënyra, përfshirë edhe duke vepruar si prebiotik (të cilat janë të rëndësishme për një mikrobiomë të shëndetshme të zorrëve).

6-Nuk përmban gluten

Patatet janë gjithashtu natyrshëm pa gluten, kështu që janë një mundësi e shkëlqyeshme për njerëzit me sëmundje celiake ose që kanë nevojë të shmangin glutenin./ CNA.al

Lajmet e fundit nga