5 shenjat që tregojnë se nuk po ecni sa duhet

4 Maj 2021, 13:38, Lifestyle CNA
5 shenjat që tregojnë se nuk po ecni sa duhet

Sytë tuaj janë të fryrë.

Një mënyrë jetese e ulur është një nga shkaktarët kryesorë të mbajtjes së ujit. Sytë e fryrë shfaqen për shkak të periudhave të zgjatura të qëndrimit në një  pozicion horizontal. Yoga mendohet të jetë zgjidhja më e mirë. Sapo të filloni të përfshini disa lëvizje në rutinën tuaj të përditshme, sytë e fryrë nuk janë më një problem.

Ju jeni kaps.

Ushtrimet janë të rëndësishme për lëvizjet e rregullta të zorrëve. Nëse pjesën më të madhe të kohës e kaloni ulur, duhet më shumë kohë që ushqimi të lëvizë nëpër zorrën tuaj të trashë. Si pasojë, sasia e ujit që trupi juaj thith nga jashtëqitja juaj është e kufizuar, gjë që sjell kapsllëk. Lëvizja rregullisht përmirëson efikasitetin e traktit tuaj tretës . Edhe një shtrirje e thjeshtë 5 minutëshe disa herë në ditë mund të parandalojë kapsllëkun.

Probleme me kujtesën.

Një studim zbuloi se njerëzit që bëjnë stilin e jetës së ulur tregojnë ndryshime strukturore në tru në zonën e lobit temporal medial. Ky lob është përgjegjës për aftësinë tonë për të  memorizuar gjërat. Ushtrimet fizike janë treguar për të rritur kujtesën. Nuk është për t’u habitur që struktura juaj e trurit rritet ndërsa bëheni më të aftë.

Dhimbja e gjunjëve.

Lëvizja është sekreti për lirimin e nyjeve të ngushta. Ushtrimi mund të lehtësojë artritin dhe simptomat e artrozës, veçanërisht ushtrime aerobike me ndikim të ulët. Pacientët me dhimbje kronike të gjurit këshillohen t?i nënshtrohen një programi ushtrimesh. Duke punuar rregullisht, muskujt tuaj forcohen dhe bëhen më fleksibël.

Dëshira për të konsumuar ëmblësira.

Aktiviteti fizik lufton në mënyrë të përsosur dëshirat e sheqerit. Ajo rrit energjinë tuaj dhe çliron endorfina, të cilat inkurajojnë lumturinë e përgjithshme. Nga ana tjetër, hormonet e lumtura ulin ndjeshëm dëshirat për sheqer. Të bësh mjaft lëvizje gjatë ditës e mban larg depresionin./ CNA.al

Lajmet e fundit nga