Connect with Us

Facebook/ Reklamat e pirjes së duhanit dhe alkoolit ‘synojnë fëmijët’

Teknologji

Facebook/ Reklamat e pirjes së duhanit dhe alkoolit ‘synojnë fëmijët’

Publikuar

-

Facebook miratoi reklama që synojnë fëmijët adoleshentë të interesuar në lojërat e fatit, pirjen e duhanit dhe humbjen ekstreme të peshës, thotë një raport . Pjesëtarët e grupit të Reset Australia krijuan një faqe në Facebook Ozzie News Network për të eksploruar mundësitë e reklamimit.

Facebook ndalon reklamimin e alkoolit dhe produkteve të tjera të papërshtatshme për nën 18 vjeç – por studiuesit ishin në gjendje të reklamonin, për shembull, një recetë koktejesh për 52,000 fëmijë adoleshentë që në Facebook identifikoheshin si të interesuar për alkoolin.

U identifikuan 14,000 të tjerë nga këta si të interesuar në lojërat e fatit dhe të tjerët në humbje ekstreme e peshës, ushqime të shpejta, takime online etj.

“Facebook duket se përdor të dhënat e adoleshentëve në të njëjtën mënyrë si të rriturit,” tha drejtori ekzekutiv i Reset Australia Chris Cooper për Guardian.

“Kjo hap një kuti krimbash rreth asaj se si Facebook përfiton nga të dhënat nën moshë, dhe saktësisht se çfarë mbrojtje kanë ata nga shënjestrimi i papërshtatshëm.”

LEXO EDHE:  Si ta zbuloni se çfarë di për ju Facebook-u

“A duhet që një 13-vjeçar që rendit statusin e tyre të vetëm të marrë reklama në shënjestër për një shërbim takimi me baba sheqeri?

“A duhet që një 15-vjeçar i profilizuar si i interesuar për alkoolin të shohë reklama që sugjerojnë receta koktejesh bazuar në kabinetin e alkoolit të prindërve të tyre?

“A duam që 16-vjeçarët të kenë reklama në lidhje me lojërat e fatit ose ekstremizmin politik në shënjestër të tyre?”/CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Covid-19/ Twitter dhuron 15 milionë dollarë në ndihmë të Indisë

Publikuar

-

Nga

Covid-19/ Twitter dhuron 15 milionë dollarë në ndihmë të Indisë

Twitter ka dhuruar 15 milion dollarë për të ndihmuar në luftën kundër COVID-19 në Indi e cila po lufton me valën e dytë të paparë të pandemisë vdekjeprurëse.

CEO i Twitter Jack Patrick Dorsey të hënën shkroi në Twitter se shuma u është dhuruar tre organizatave jo-qeveritare – Care, Aid India dhe Sewa International USA.

Ndërsa CARE-it i janë dhënë 10 milion dollarë, Aid India dhe Sewa International USA kanë marrë 2.5 milion dollarë  secila.

LEXO EDHE:  5 ushqimet që kanë ndikim negativ tek njerëzit që vuajnë nga ankthi

LEXO EDHE:  Triliona postime në Facebook shtohen në rezultatet e kërkimit

“Sewa International është një organizatë e shërbimit hinduist, të bazuar në besim, humanitar dhe jofitimprurës. Kjo organizatë do të sigurojë pajisjet spiatlore si koncentratorë oksigjeni, ventilator, makina BiPAP (Presion pozitiv i rrugëve ajrore Bilevel. Pajisjet do të shpërndahen në spitalet qeveritare dhe qendrat e kujdesit COVID-19  dhe spitalet,” u shpreh një nga përfaqësuesit e kompanisë./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Facebook po krijon Instagram Kids/ Paralajmërimi i fortë: Rrezikohet shëndeti mendor i fëmijëve

Publikuar

-

Nga

Facebook po krijon Instagram Kids/ Paralajmërimi i fortë: Rrezikohet shëndeti mendor i fëmijëve

Facebook po përballet me reagime në SHBA lidhur me planet për të krijuar një version të Instagram për fëmijët nën 13 vjeç.

Mbi 40 avokatë të përgjithshëm shtetërorë tani po i bëjnë thirrje Facebook-ut të heqë dorë nga plani i tij i diskutueshëm ‘Instagram për Kids’.

Prokurorët e përgjithshëm kanë lëshuar një letër të hapur drejtorit ekzekutiv Mark Zuckerberg duke argumentuar se shëndeti fizik dhe mendor i fëmijëve të vegjël mund të rrezikohet nëse ata përdorin media sociale.

U ngritën shqetësime nëse platforma do të përputhet me ligjin ekzistues federal të privatësisë së fëmijëve dhe nëse do të jetë në gjendje të bëjë sa duhet për t’i mbajtur fëmijët të sigurt.

LEXO EDHE:  Rama nuk mjaftohet me Facebook-un dhe Instagramin/ Hap edhe kanal në Youtube

LEXO EDHE:  iPhone juaj do t'iu "heqë qafe" reklamat e bezdishme që shfaqen në Facebook

Një pjesë e letrës thotë: “Duket se Facebook nuk po i përgjigjet një nevoje, por në vend të kësaj krijon një të tillë, pasi kjo platformë u drejtohet kryesisht fëmijëve që përndryshe nuk kanë ose nuk do të kenë një llogari në Instagram.

“Shkurtimisht, një platformë Instagram për fëmijë të vegjël është e dëmshme për arsye të panumërta.” Facebook, i cili zotëron Instagramin, po këmbëngul që plani i tij ‘Instagram për Kids’ do t’i vërë prindërit në kontroll./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Shqetësoheni për privatësinë e fotove tuaja?/ Këto mjete mund të ndihmojnë

Publikuar

-

Nga

Shqetësoheni për privatësinë e fotove tuaja/ Këto mjete mund të ndihmojnë

Keni menduar ndonjëherë se çfarë ndodh me një selfie që ngarkoni në një faqe të mediave sociale? Aktivistët dhe studiuesit kanë paralajmëruar prej kohësh në lidhje me privatësinë e të dhënave dhe thonë se fotografitë e ngarkuara në internet mund të përdoren për të trajnuar mjete të njohura të fytyrës me inteligjencë artificiale (AI).

Këto mjete të mundësuara nga AI (të tilla si Clearvieë, AWS Rekognition, Microsoft Azure dhe Face ++) mund të përdoren nga qeveritë ose institucionet e tjera për të ndjekur njerëzit dhe madje për të nxjerrë konkluzione të tilla si preferencat fetare ose politike të subjektit.

Studiuesit kanë gjetur mënyra për të hequr ose mashtruar këto mjete AI nga të qenit në gjendje të njohin apo edhe zbulojnë një selfie, duke përdorur sulme kundërshtare  ose një mënyrë për të ndryshuar të dhënat e dhëna që shkaktojnë një model të të mësuarit thellë për të bërë gabime.

Dy nga këto metoda u prezantuan javën e kaluar në Konferencën Ndërkombëtare të Përfaqësimeve të Mësimit (ICLR) , një konferencë udhëheqëse e UA që u mbajt praktikisht. Sipas një raporti nga MIT Technology Review, shumica e këtyre mjeteve të reja për të hequr softuerin e njohjes së fytyrës bëjnë ndryshime të vogla në një imazh që nuk janë të dukshëm për syrin e njeriut, por mund të ngatërrojnë një UA, duke e detyruar softuerin të bëjë një gabim në identifikimin e qartë të personi ose objekti në imazh, ose, madje, edhe ndalimi i tij për të realizuar imazhin është një selfie.

Emily Wenger nga Universiteti i Çikagos, së bashku me kolegët e saj, ka zhvilluar një nga këto pajisje ‘fshehje të imazhit’ të quajtur FOX. Të tjerët, të quajtur ‘ Locke’, janë zhvilluar nga Valeria Cherepanova dhe kolegët e saj në Universitetin e Maryland./CNA.al

LEXO TE PLOTE