Connect with Us

Pyetja që shpesh i bëni vetes/ Pse qani kur shihni një film?

Kuriozitete

Pyetja që shpesh i bëni vetes/ Pse qani kur shihni një film?

Publikuar

-

Pyetja që shpesh i bëni vetes/ Pse qani kur shihni një film?

Të qash është një emocion i natyrshëm dhe të gjithë kemi qarë qoftë nga lumturia apo nga fatkeqësitë.

Ndodh që ju të qëndroni të lidhur pas ekranit duke shikuar një shfaqje televizive dhe në fund të një sekuence drithëruese, emocionale keni qarë. Ndërsa shumë e quajnë këtë episod një moment dobësie, rezulton se, kjo sjellje mund të jetë shumë e shëndetshme dhe asgjë për t’u shqetësuar, sipas shkencëtarëve dhe psikologëve.

Kërkimet tregojnë se zhvillimi i lidhjes me personazhet e trilluara nuk është aspak i shëndetshëm dhe në fakt, mund t’ju ndihmojë të rriteni edhe ju! Arsyeja pse kjo funksionon është se truri ynë nuk mund të dallojë me të vërtetë midis marrëdhënieve të trilluara dhe atyre të jetës reale dhe kështu, të marrë aspektet e mira nga episodet dhe të na bëjë të ndihemi edhe emocionalë.

Kjo është ajo që psikologët pëlqejnë t’i quajnë marrëdhënie “njëkahëshe”. Studimet e kryera në Universitetin e Oklahoma zbuluan se për një kohë të zgjatur, këto marrëdhënie të njëanshme ose miqësia me personazhe televizivë ose filmash në të vërtetë mund të rrisin moralin, të përmirësojnë vetëbesimin si dhe të ulin vetminë në shumë.

Kjo është arsyeja pse, kur diçka e madhe ose shkatërruese ndodh në një sekuencë komploti, kjo jo vetëm që i trondit fansat por edhe i bën ata të mërziten, e cila është, në fakt, një përgjigje shumë reale që po sinjalizon mendja juaj.

Prandaj, është krejt normale të shprehësh zhgënjim dhe të derdhësh disa lotë duke parë shfaqje televizive dhe nuk ka asgjë për të fshehur. E njëjta gjë ndodh kur shikojmë një personazh që kalon diçka pozitive, ndihemi të lumtur për ta, ashtu si do të reagonim ndaj një shoku ose partneri.

Të qash është e mundur edhe në skenarë të tjerë!

LEXO EDHE:  Shqiptari përkrah Jennifer Lopez në film

Të njëjtat emocione me siguri do të përjetohen kur shohim një fitues të shfaqet në një garë sportive si një maratonë apo edhe një shfaqje realiteti. Tifozët e zjarrtë qajnë për garuesin e tyre të preferuar sepse ata ndiejnë se edhe ata i nënshtrohen udhëtimit të tmerrshëm me ta. Kjo është ajo që shkencëtarët e quajnë ‘meta-emocione’ ose paradoksi i përjetimit të tragjedisë së trilluar.

Jo vetëm kaq, studime të ndryshme kanë vërtetuar se zakoni i të ndjekurit një shfaqje fetarisht dhe ta shikoni atë rregullisht mund të rrisë herësin tuaj emocional, duke ju bërë më të mirë në gjykimin e njerëzve dhe leximin e mendimeve dhe ndjenjave, e cila njihet si inteligjence emocionale. Shikimi i shfaqjeve kuptimplota, intensive mund t’ju bëjë gjithashtu më të dashur dhe më vetëmohues, veçanërisht fëmijët e vegjël.

Qëndro në anën e sigurt!

Pra, po, kjo të jep një arsye tjetër për të parë shfaqjen. Por, një paralajmërim, duhet pak kohë që të lidhesh edhe me miqtë e tu të jetës reale, jo vetëm me ata në anën tjetër të ekranit. Thjesht sigurohuni që shfaqja që shihni nuk po ju pengon në jetën personale dhe nuk do të shkaktojë shqetësime mendore, përndryshe mund të jetë mjaft taksuese./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kuriozitete

Shkencëtarët vullnetarë ndihmojnë në mbledhjen e të dhënave për natyrën

Publikuar

-

Nga

Shkencëtarët vullnetarë ndihmojnë në mbledhjen e të dhënave për natyrën

NASA – agjencia amerikane e hapësirës – ka krijuar një aplikacion që lejon “shkencëtarët vullnetarë” në të gjithë botën të ndihmojnë shkencëtarët që studiojnë Tokën dhe mjedisin global.

Njerëzit nga gjithë Shtetet e Bashkuara dhe bota po ndihmojnë shkencëtarët në NASA në një projekt shkencor për Tokën.

Duke përdorur një aplikacion në telefonët e tyre, “shkencëtarët vullnetarë” matin lartësinë dhe gjerësinë e pemëve lokale dhe i ndajnë të dhënat me shkencëtarët e NASA-s për t’i ndihmuar ata të vlerësojnë sasinë e karbonit që mund të mbahet nga pemët.

“Jemi këtu në Universitetin Shtetëror Bowling Green, jamme Megan Recker. Do ta vëzhgojmë pemën duke përdorur aplikacionin GLOBE Observer. Je gati Megan?”

Megan: “Po!”

Pjesëmarrësit hapin aplikacionin dhe zgjedhin Pemë nga katër ikonat kryesore.

“Për të matur lartësinë e pemës, ajo duhet të fillojë nga baza e pemës.”

“Pastaj ajo do të bëjë një foto të majës së pemës.”

Dhe pastaj një fotografi të gjithë pemës.

Megan më pas shkon te pema, duke numëruar hapat e saj për të përcaktuar distancën e cila tregon se kjo pemë është rreth 16 metra e lartë.

“Dhe tani Megan do të dërgojë të gjitha të dhënat e saj për pemën në GLOBE që shkencëtarët e aplikacionit të kenë qasje në matjet që sapo bëri Megan.”

NASA ka satelitë që rrotullohen rreth Tokës.. që masin lartësinë e pemëve nga hapësira.

Të dhënat nga përdoruesit e aplikacioneve plotësojnë vëzhgimet hapësinore të NASA-s për të ndihmuar shkencëtarët të kuptojnë më mirë karbonin që pemët ose thithin, ose çlirojnë në atmosferë.

“Dhe kështu NASA mund të përdorë të dhënat që kemi mbledhur nga toka për të vëzhguar sa të sakta janë modelet e saj. A e masin satelitët e saj saktësisht lartësinë e pemës?”

“Teknologjia e telefonit inteligjent që ne mbajmë në xhep çdo ditë – përfshin disa mjete mjaft të sofistikuara që janë të dobishme për mbledhjen e të dhënave. Dhe kështu kur kuptuam që teknologjia kishte përparuar mjaftueshëm, ne ishim në gjendje t’i kombinonim ato në një instrument për të përfshirë publikun në mbledhjen e të dhënave. “

Përdorimi i aplikacionit për Pemët frymëzoi të apasionuarën ndaj natyrës Candace Gossen për të organizuar ekskursione në pyjet e malitTabor, në Portland të Oregonit dhe për t’i angazhuar ata.

LEXO EDHE:  Johnny Depp shumë afër Shqipërisë/Ja ku po e xhiron filmin e ri!

LEXO EDHE:  Ina Kollçaku bën deklaratë e fortë: Meshkujt e mi kanë qarë për mua

“Unë kam aplikacionin në telefonin që sjell me vete, shpjegoj se çfarë po bëjmë; jo vetëm që flasim për efektin e pemëve, por flasim edhe për mënyrën se si ecim së bashku dhe ndajmë këtë informacion me pjesën tjetër të botës”, thotë Candace Gossen, mësuese dhe pjesëmarrëse në programin GLOBE Observer.

Më shumë se 120 vende po marrin pjesë në program deri tani me pjesëmarrësit që e vlerësojnë rolin e tyre si shkencëtarë vullnetarë.

“Kam parë që studentëve të të gjitha moshave u pëlqen të jenë pjesë e projektit më të madh, kur ata analizojnë pemën, ata duan të shohin idetë e tyre dhe kontributin në faqen e internetit që të shohin që kanë sjellë ndryshim megjithëse mund të jetë i vogëlm që ata po ndihmojnë në monitorimin e shëndetit të Tokës, dhe kjo është kuptimplotë për ta”, thotë profesorja Haney./ VOA

LEXO TE PLOTE

Kuriozitete

Peshkaqenët përdorin fushën magnetike të Tokës për t’u orientuar

Publikuar

-

Nga

Peshkaqenët përdorin fushën magnetike të Tokës për t’u orientuar

Shkencëtarët kanë zbuluar se peshkaqenët përdorin fushën magnetike të Tokës, si një lloj GPS natyral, për të udhëtuar në distanca të largëta përgjatë oqeaneve të botës.

Hulumtuesit thonë se eksperimentet e tyre laboratorike detare me specie të vogla peshkaqenësh konfirmojnë spekulimet e kahershme se peshkaqenët përdorin fushat magnetike për t’u orientuar.

Kjo veti është vërejtur edhe tek kafshë të tjera si breshkat e detit. Studimi u publikua këtë muaj në revistën “Current Biology”.

LEXO EDHE:  Gratë paguajnë meshkuj bukuroshë që t’u fshijnë lotët

LEXO EDHE:  Refuzoi skenat e seksit në film/ Aktori i famshëm shpjegon arsyet

Sipas VOA, studimi hedh dritë gjithashtu edhe mbi pikpyetje të tjera, se pse peshkaqenët janë në gjendje të përshkojnë detra të tëra dhe të gjejnë rrugën e kthimit, të gjejnë prenë dhe të shumohen.

LEXO TE PLOTE

Kuriozitete

FOTO-Anije apo aeroplan? Kjo është “pulëbardha” elektrike

Publikuar

-

Nga

FOTO-Anije apo aeroplan? Kjo është “pulëbardha” elektrike

Regent me qendër në Boston synon të zvogëlojë koston dhe koston e udhëtimit midis qyteteve bregdetare dhe ka zhvilluar një automjet dyfunskional për ta bërë këtë.

I quajtur një ‘margaritar i detit’, makina fluturuese është elektrike dhe kombinon shpejtësinë, komoditetin dhe sistemet e lundrimit të një avioni me komoditetin, manovrueshmërinë dhe përballueshmërinë e një anijeje.

Artizanatit hibrid fillon udhëtimet ​​me shpejtësi të ulët deri në 45 milje në orë dhe kur arrin ujëra të hapura, automjeti ngrihet dhe arrin 180 milje në orë pasi qëndron brenda një hapësire të krahëve të sipërfaqes së ujit. Kompania po kërkon të vendosë rrugë specifike midis qendrave kryesore si Boston dhe Neë York, Los Angeles dhe San Francisco, ose shtigje më të shkurtra si Neë York City për Hamptons ose rrugët që lidhin ishujt e Haëaii .

Regent ka marrë 450 milion dollarë në porosi provizore nga operatorët në të gjithë globin dhe planifikon të fillojë transportimin e pasagjerëve përgjatë rrugëve bregdetare deri në vitin 2050. Firma ka renditur mjetin e saj që mund të udhëtojë deri në 180 milje, e cila është për shkak të asaj që lejohet nga teknologjia ekzistuese e baterisë.

LEXO EDHE:  Ina Kollçaku bën deklaratë e fortë: Meshkujt e mi kanë qarë për mua

LEXO EDHE:  Johnny Depp shumë afër Shqipërisë/Ja ku po e xhiron filmin e ri!

Regent parashikon që bateritë të bëhen më të fuqishme në të ardhmen dhe thotë se lundruesi i detit do të jetë në gjendje të udhëtojë deri në 500 milje me një karikim të vetëm.

Raundi më i fundit i financimit të REGENT u drejtua nga Founders Fund, me pjesëmarrjen e pronarit të Dallas Mavericks dhe investitorit të teknologjisë Mark Cuban, Y Combinator, Capital Caffeinated, Thiel Capital, themeluesi i Relativity Space Jordan Noone dhe themeluesi i Fitbit James Park. Ajo futet në kategorinë e një anijeje Wing in Ground Effect, ose ËIGs, e cila rregullohet vetëm nga Rojet Bregdetare të SHBA.

Sipas Departamentit Amerikan të Sigurisë Kombëtare, WIGs i referohen ‘si një anije e aftë të veprojë plotësisht mbi sipërfaqen e ujit në një jastëk ajri dinamik të krijuar nga ngritja aerodinamike për shkak të efektit të tokës midis enës dhe sipërfaqes së ujit’.

CEO Billy Thalheimer i tha CNBC se ai po punon me infrastrukturat ekzistuese të porteve për të lëshuar flotat e margaritarëve në të gjithë botën.

Sidoqoftë, ai gjithashtu njeh në sfidë mungesën e stacioneve të karikimit në zonat e ankorimit./ CNA.al

LEXO TE PLOTE