Connect with Us

Çfarë ndodh nëse nuk i pranoni kushtet e reja të WhatsApp brenda 15 Majit?

Teknologji

Çfarë ndodh nëse nuk i pranoni kushtet e reja të WhatsApp brenda 15 Majit?

Publikuar

-

Çfarë ndodh nëse nuk i pranoni kushtet e reja të WhatsApp brenda 15 Majit?

WhatsApp po planifikon të fshijë llogaritë e përdoruesve të cilët nuk pranojnë kushtet e tij të reja të diskutueshme të privatësisë.

Shërbimi i bisedës në pronësi të Facebook ka caktuar një afat përfundimtar deri në 15 maj për ndryshimet, të cilat do të shpërndahen për përdoruesit në të gjithë globin.Termat e rinj, të cilët u shfaqën për herë të parë përmes një alarmi brenda aplikacionit muajin e kaluar, ngjallën panik masiv në mediat sociale dhe çuan në një eksod masiv në aplikacionet rivale të bisedave.

Miliona u hodhën nga anija mes frikës për privatësinë e tyre pasi u zbulua se marrëveshja e lejonte aplikacionin të ndante më shumë të dhëna me Facebook.WhatsApp fillimisht u dha përdoruesve një ndërprerje të 8 shkurtit për të rënë dakord për kushtet, por e shtyu atë përsëri në maj pas kritikave të ashpra në internet.

Tani, një email zyrtar i parë nga TechCrunch ka zbuluar se për çfarë po përgatiten përdoruesit që shmangin politikën e re. Sipas mesazhit dërguar partnerëve tregtarë të WhatsApp, firma e Kalifornisë do t’u lejojë përdoruesve të rishikojnë azhurnimin e tij me “ritmin e tyre”.WhatsApp tha se “ngadalë do t’u kërkojë” përdoruesve të respektojnë termat e rinj “në mënyrë që të kenë funksionalitetin e plotë të WhatsApp” duke filluar nga 15 maj.

Ata që nuk pranojnë marrëveshjen, shpërndarë përmes një pop-up, do të bllokohen nga dërgimi i mesazheve dhe mund të shohin llogaritë e tyre të mbyllura.”Për një kohë të shkurtër, këta përdorues do të jenë në gjendje të marrin telefonata dhe njoftime, por nuk do të jenë në gjendje të lexojnë ose dërgojnë mesazhe nga aplikacioni”, shkruajti firma në shënim.

LEXO EDHE:  Risia e fundit e WhatsApp do t'ju bëjë të fshini aplikacionin

The Sun e kupton që shënimi pasqyron me saktësi planet e WhatsApp që do të shkojnë përpara.”Koha e shkurtër” i referohet një periudhe prej disa javësh, sipas TechCrunch. Disa pretenduan se rregullat e reja i japin Facebook leje për të lexuar mesazhet tuaja private. WhatsApp  mohon  me forcë akuzat.

Kompania ka theksuar se azhurnimi është përqendruar në lejimin e përdoruesve për të dërguar mesazhe me bizneset dhe kjo nuk do të ndikojë në bisedat personale, të cilat mbesin të mbrojtura nga enkriptimi nga fundi në fund.”Ky azhurnim nuk e zgjeron aftësinë tonë për të ndarë të dhëna me Facebook,” tha WhatsApp në një deklaratë muajin e kaluar.

“Ndërsa jo të gjithë blejnë me një biznes në WhatsApp sot, ne mendojmë se më shumë njerëz do të zgjedhin ta bëjnë këtë në të ardhmen dhe njerëzit e tij të rëndësishëm janë të vetëdijshëm për këto shërbime.”Facebook ka filluar mjetet e biznesit në WhatsApp gjatë vitit të kaluar ndërsa lëviz për të rritur të ardhurat nga aplikacioni.

Facebook bleu WhatsApp për 19 miliardë dollarë në 2014 dhe është ende në kërkim të mënyrave efektive për të fituar para prej saj.Aplikacioni tashmë ndan kategori të caktuara të të dhënave personale, duke përfshirë numrin e telefonit të përdoruesit dhe adresën IP, me Facebook./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

WhatsApp nuk ndalet me ndryshimet/ Ja çfarë i shtohet aplikacionit

Publikuar

-

Nga

WhatsApp nuk ndalet me ndryshimet/ Ja çfarë i shtohet aplikacionit

WhatsApp po sjell një ndryshim të madh në aplikacion. Aplikacioni po shton dyqane.

Tanimë do të jeni në gjendje të blini artikuj në aplikacionin e bisedës.

WhatsApp nisi si një aplikacion mesazhesh në vitin 2009.

Por përfundimisht u ble nga Facebook në 2014 dhe që prej asaj kohe është përditësuar në mënyrë të vazhdueshme me veçori shtesë.

LEXO EDHE:  Verifikimi i llogarive në Whatsapp tashmë ja lehtëson punën kompanive

LEXO EDHE:  Shkrirje dhe bashkime/Ja Ministritë që do preken nga ndryshimet

Më e fundit është “Dyqanet”, e cila lejon bizneset të ofrojnë dyqanet virtuale në shërbim të qytetarëve.

Nuk është një surprizë e madhe, duke pasur parasysh që aplikacionet Facebook dhe Instagram tashmë kanë funksionalitetin e blerjeve./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Rezistent ndaj ujit/ Motorola prezanton versionin e ri të telefonit Moto G30

Publikuar

-

Nga

Rezistent ndaj ujit/ Motorola prezanton versionin e ri të telefonit Moto G30

Motorola ka prezatuar telefonin Moto G30, i cili pritet të arrijë shitje të mëdha për çmimin e tij të lirë krahasuar me specifikimet e tij të përparuara.

Telefoni ka një strukturë rezistente ndaj ujit dhe pluhurit, e mbrojtur nga një shtresë xhami anti-goditje dhe rezistente ndaj gërvishtjeve, dimensionet e tij janë (165,2 / 75,7 / 9,1) mm dhe pesha e tij është 200 g.

Telefoni ka një ekran 6.5 inç IPS LCD, dimensionet e tij janë “20: 9”, rezolucioni i ekranit të tij është (1600/720) piksel dhe frekuenca e tij është e barabartë me 90 herz. Performanca e shkëlqyeshme e këtij telefoni përfshin një procesor okta-bërthamë “Qualcomm Snapdragon 662”, procesor grafik Adreno 610, 4 GB RAM dhe 128 GB memorie të brendshme të zgjerueshme përmes kartave microSDXC.

LEXO EDHE:  Zilet e derës, një target i lehtë për hakerët

LEXO EDHE:  Shkrirje dhe bashkime/Ja Ministritë që do preken nga ndryshimet

Pavarësisht nga çmimi i tij konkurues, i cili nuk i kalon 180 euro, ky telefon është i pajisur edhe me një aparat fotografik bazë me lente me një rezolucion prej (64 + 8 + 2 + 2) megapiksel, dhe një kamera të përparme 13 megapiksel që punon me fytyrën teknologjike të njohjes./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

A spiunoheni nga rrjetet sociale?/ Eksperti ndan eksperiencën e tij dhe zbulon të “fshehtat”

Publikuar

-

Nga

A spiunoheni nga rrjetet sociale?/ Eksperti ndan eksperiencën e tij dhe zbulon të “fshehtat”

Shumë prej nesh zbulojmë informacione rreth vetes ku pranojmë të ashtuquajturat “Cookies” të kontrollojnë aktivitetet tonë në faqet e ndryshme të internetit.

Pjesa e parë e këtyre “Cookies” lejojnë që faqet e internetit të ruajnë detajet përsa i përket interaktivitetit tonë në faqe.

Në këtë mënyrë duke pranuar “Cookies” ata ju bëjnë të mundur që herën tjetër që vizitoni një faqe të caktuar nuk do të keni nevojën të filloni kërkimin nga fillimi.

Por ka dhe Cookies që janë të krijuar nga domenët që ndodhen në brendësi të faqes që ju po vizitoni.

Pas tyre qëndron një kompani marketingu apo një kompani partnere me faqen apo aplikacioni e pjesës së parë të Cookies (për të cilën folëm më lart).

Kjo kompani do të marrë të dhënat tuaja, nëse ju klikoni qoftë edhe mbi një dritare të padukshme. Në këtë mënyrë reklamuesi do të zotërojë një përmbledhje të rutinës suaj në rrjetet sociale, të dhëna që keni ndarë në Facebook apo në media të tjera sociale.

LEXO EDHE:  “Truku” gjenial/ Si të ruani gjërat me rëndësi në WhtasApp?

LEXO EDHE:  Shkrirje dhe bashkime/Ja Ministritë që do preken nga ndryshimet

Këto kompani vazhdimisht kërkojnë të vlerësojnë popullaritetin e produkteve të tyre dhe se si kjo ndryshon bazuar në faktorë të tillë si mosha, gjinia, gjatësia, pesha, puna dhe hobi i një klienti.

Duke klasifikuar dhe grumbulluar këtë informacion, reklamuesit përmirësojnë algoritmet e tyre të rekomandimeve, duke përdorur “sisteme rekomanduesish”  që synojnë klientët e duhur me reklamat e duhura.

Kështu mënyra se si navigoni dhe pranoni Cookies në faqe të ndryshme internet, ju jepni mundëisnë kompanive të ndryshme të kenë më shumë të dhëna rreth jush.

Këtë eksperiencë ka ndarë edhe Robert Revee i cili zbulon se duke pranuar “Cookies” tregojmë më shumë të dhëna se sa në mediat sociale./ CNA.al

LEXO TE PLOTE