Connect with Us

Hoqi bllokimin e ushqimeve të skaduara/ Skandali i gjyqtarit të administratives në Vetting

Vetingu

Hoqi bllokimin e ushqimeve të skaduara/ Skandali i gjyqtarit të administratives në Vetting

Publikuar

-

Hoqi bllokimin e ushqimeve të skaduara/ Skandali i gjyqtarit të administratives në Vetting

Prej më shumë se një viti, gjyqtari i Gjykatës Administrative, Gjirokastër, Elidon Papazisi është nën hetime nga Vettingu.

Para se t’u nënshtrohej hetimeve Vetting, Papazisi, është denoncuar nga zëvendëskryeministri Erion Braçe, për shkelje të ligjit.

Me 26 Gusht 2019, Braçe, me anë të një letre i është drejtuar ministres së Drejtësisë, Etilda Gjonaj, për të hetuar veprimtarinë e tre gjyqtarëve, një prej të cilëve ishte Papazisi,  që sipas tij kanë dhënë vendime në shkelje me ligjin kundër operacionit anti-informalitet.

Sipas Braçes, gjyqtari i Gjykatës Administrative në Gjirokastër, Elidon Papazisi,  i hoqi bllokimin nga Autoriteti Kombëtar i Ushqimit  një sasie 7636 kg ushqime të skaduara, të bllokuara në një biznes në Sarandë. Megjithatë AKU bëri edhe një ribllokim të kësaj sasie ushqimesh pasi vendimi i gjyqtarit ishte me shkelje.

Image result for aku bllokon produkte

Më tej Braçe u ka bërë thirrje organeve të drejtësisë dhe ndërkombëtarëve të hetojnë me kujdes veprimtarinë e këtyre gjyqtarëve.

Sa i përket pasurisë, gjyqtari Elidon Papazisi, burim të ardhurash ka vetëm pagën e tij.

Ai deklaron dhe disa kredim si për blerje, telefoni, laptopi, televizori makine.

Dhe shumë shpejt e ka parë duke blerë e shitur makina, të paktën nga viti 2014 e tutje.

Për më tepër po sjellim deklaratat e pasurisë së gjyqtarit Elidon Papazisi, sipas të dhënave të ILDKPKI-së.

Viti 2005

Makinë Renault me vlerë 250 000 lekë.

Të ardhura nga bursa në Shkollën e Magjistraturës, 348 750 lekë.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Kurbin, 192 000 lekë.

Viti 2006

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Kurbin, 794 421 lekë.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 145 819 lekë.

Detyrim qiraje, 15 000 lekë në muaj.

Viti 2007

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 813 292 lekë.

Kontratë  qiraje, 75 000 lekë.

Viti 2008

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 791 575 lekë.

Detyrim qiraje, 15 000 lekë.

Viti 2009

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 1 059 818 lekë.

Viti 2010

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 754 122 lekë.

Kredi për blerjen e një laptopi 95 000 lekë. Pa shlyer 45 000 lekë.

Të ardhura nga interesat e Margarita Papazisit, 61 256 lekë.

Pension 21 000 lekë.

Depozitë bankare e Margarita Papazisit, 865 683 lekë.

Të ardhura të Harillaq Paparizit, në një kompani private, 270 000 lekë.

Depozitë bankare e  Harillaq Paparizit 1 022 153 lekë me interesa 61 256 lekë.

Viti 2011

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 826 139 lekë.

Kredi për blerjen e një laptopi 95 000 lekë. Pa shlyer 79 579 lekë.

Të ardhura nga interesat e Margarita Papazisit, 460 000 lekë dhe 600 000 lekë.

Pension 250 800 lekë.

Të ardhura të Harillaq Paparizit, në një kompani private, 270 000 lekë.

Depozitë bankare e  Harillaq Paparizit me interesa 600 000 lekë.

Viti 2012

Blerë makinë me vlerë 200 000 lekë.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, 821 460 lekë.

Kredi për blerjen e një laptopi 95 000 lekë. Pa shlyer 57 000 lekë.

Kredi për një telefon. Pa shlyer 20 000 lekë.

Të ardhura të Harillaq Paparizit, në një kompani private, 270 000 lekë.

Depozitë bankare e  Harillaq Paparizit me interesa 40 000 lekë.

Të ardhura nga interesat e Margarita Papazisit, 90 000 lekë.

Pension 276 000 lekë.

Viti 2013

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë, Durrës dhe Gjirokastër, 919 584 lekë.

Kredi për blerje TV,  102 900 lekë. Pa shlyer 97 830 lekë.

Kredi për blerje makine, 821 600 lekë.

Të ardhura nga interesat e Margarita Papazisit, 60 000 lekë dhe 60 000 lekë.

Pension 23 000 lekë.

Të ardhura të Harillaq Paparizit, në një kompani private, 23 000 lekë.

Depozitë bankare e  Harillaq Paparizit me interesa 60 000 lekë.

Viti 2014

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Gjirokastër, 1 058 008 lekë.

Blerë makinë 5 000 euro.

Shitur makinë 4 000 euro.

Kredi për blerje TV,  102 900 lekë. Pa shlyer 31 198 lekë.

Kredi për blerje makine, 821 600 lekë. Pa shlyer 765  669 lekë.

Viti 2015

Shitur makina 6 000 euro.

Blerje makine, 10 000 euro.

Blerje makine, 160 000 lekë.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Sarandë dhe Gjirokastër, 1 081 889 lekë.

Kredi për blerje makine, 821 600 lekë.  Shlyer.

Kredi për mbylljen e kredisë për blerje makine 1 200 000 lekë. Pa shlyer 1 066 621 lekë.

Viti 2016

Shitje e makinës 980 000 lekë.

Shitje e makinës 2 000 euro.

Blerë makina 3 360 euro.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Gjirokastër, 1 105 487 lekë.

Kredi për mbylljen e kredisë për blerje makine 1 200 000 lekë. Pa shlyer 870 829 lekë.

Viti 2017

Blerë makinë, 360 000 lekë.

Shitur makinë, 5 000 euro.

Blerë makinë 120 000 lekë.

Shitur makinë 160 000 lekë.

Blerë makinë 300 000 lekë.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Administrative,  Gjirokastër, 1 118 738 lekë.

Kredi për mbylljen e kredisë për blerje makine 1 200 000 lekë. Pa shlyer 710 674 lekë.

Kredi 408 000 lekë. Pa shlyer 391 866 lekë.

Kredi 1 430 000 lekë. Pa shlyer 1 419 851 lekë.

Viti 2018

Shitur makina 5 000 euro.

Të ardhura të subjektit deklarues nga Gjykata Administrative,  Gjirokastër, 1 148 244 lekë.

Kredi 1 430 000 lekë. Pa shlyer 1 280 170  lekë./CNA.al

 

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vetingu

Mbeti jashtë sistemit të drejtësisë për 15 vjet/ KPA “rrëzoi” bashkëshorten e Denar Bibës

Publikuar

-

Nga

Mbeti jashtë sistemit të drejtësisë për 15 vjet/ KPA "rrëzon" bashkëshorten e Denar Bibës

Nga Edmond Hoxhaj*

Kolegji i Posaçëm i Apelimit, KPA i ka rrëzuar si të pabazuar pretendimet e ish-këshilltares ligjore pranë Gjykatës së Lartë, Elona Kana, për të cilën Komisioni vendosi më 3 shkurt 2020 të ndërpresë procesin e rivlerësimit dhe i hoqi të drejtën për t’u emëruar në institucionet e drejtësisë për një periudhë 15-vjeçare.

Kana pretendonte në ankim se ishte larguar nga Shkolla e Magjistraturës dhe nuk kishte dhënë dorëheqje sipas nenit G të Kushtetutës. Sipas saj për këtë rast kishte boshllëk ligjorë dhe KPK nuk do duhej të dilte me vendim.

Trupi gjykues i KPA, i kryesuar nga Ina Rama, me relatore Rezarta Schuetz dhe anëtarë Albana Shtylla, Natasha Mulaj dhe Ardian Hajdari, i kujton Kanës në vendimin e zbardhur se vendi në Shkollën e Magjistraturës e kishte marrë si këshilltare ligjore e Gjykatës së Lartë.

Përkundër pretendimit të saj se kishte boshllëk, ishte parashikuar shprehimisht në ligj se për këshilltarët që nuk e kalonin procesin, ndërpritej edhe mundësia e vijimit të Shkollës së Magjistraturës.

Elona Kana, në momentin e hyrjes në fuqi të ligjit për rivlerësimin e gjyqtarëve dhe prokurorëve ka ushtruar detyrën e këshilltares ligjore në Gjykatën e Lartë.

Në maj të 2018-ës, ajo iu nënshtrua testimit për vlerësimin e aftësive profesionale për subjektet e rivlerësimit ex officio, të zhvilluar nga Shkolla e Magjistraturës. Pas kalimit me sukses të testimit, Kana zgjodhi të ndjekë programin e formimit fillestar në Shkollën e Magjistraturës, në profilin “gjyqtar”.

Pasi Komisioni i Pavarur i Kualifikimit, KPK vendosi përfundimin e hetimit administrativ për të tria kriteret e vlerësimit për Kanën, e ftoi atë në seancë dëgjimore.

Në seancën dëgjimore të zhvilluar më 2 tetor 2019, Elona Kana kërkoi përjashtimin e relatores së çështjes, Xhensila Pine, kërkesë që u rrëzua si e pabazuar në ligj e prova nga një trupë tjetër gjyqësore e KPK.

Kana ngriti dyshime për ndikim politik të Pines në qëndrimin ndaj saj, duke u shprehur se relatorja e çështjes ishte zgjedhur nga Partia Demokratike. Ajo e lidhi ndikimin politik me funksionin e bashkëshortit të saj, Denar Biba si nënkryetar i Komisionit Qendror të Zgjedhjeve. Gjithashtu, Kana e mbështeti kërkesën edhe me ndjesinë e saj se nuk ishin marrë parasysh provat dhe dokumentet e dorëzuara në lidhje me udhëtimet e punës, si dhe të ardhurat.

Pak ditë pas seancës dëgjimore, subjekti i rivlerësimit i paraqiti Këshillit Drejtues dhe Drejtorit të Shkollës së Magjistraturës dorëheqjen me shkrim nga vazhdimi i mëtejshëm i procesit akademik, duke vënë në dijeni edhe Komisionin për këtë veprim të sajin.

KPK riçeli hetimin për verifikimin e dorëheqjes duke e thirrur sërish Kanën në seancë dëgjimore më 30 janar 2020, për t’u dëgjuar. Pasi subjekti zgjodhi të mos ishte e pranishme, Komisioni e zhvilloi seancën dëgjimore në mungesë të saj dhe vendosi të ndërpresë procesin e rivlerësimit kalimtar dhe t’i heqi të drejtën për emërimin e saj në pozicione të caktuara në institucionet e drejtësisë për një periudhë 15-vjeçare.

Në ankim, Kana pretendon se vendimi i Komisionit është i paligjshëm dhe i paarsyetuar dhe se vjen në kundërshtim me parimet e përgjithshme të të drejtave dhe lirive të parashikuara nga Kushtetuta dhe nga KEDNj-ja.

Ajo e konsideron të gabuar zbatimin në rastin e saj, të pikës 2 të nenit G të Aneksit të Kushtetutës, që parashikon sanksionin për ndalimin e emërimit në sistemin e drejtësisë për një periudhë 15-vjeçare, kur subjekti i rivlerësimit dorëhiqet.

Subjekti i rivlerësimit, pretendon se Komisioni gjendej përpara një boshllëku ligjor dhe se ishte në pamundësi për të dhënë vendim përfundimtar, pasi në momentin e dorëheqjes, ajo ka qenë studente e Shkollës së Magjistraturës dhe nuk gëzonte asnjë status tjetër në kuptim të legjislacionit.

Kana argumenton se nuk ka dhënë dorëheqjen nga detyra e ndihmëses ligjore në Gjykatën e Lartë në kuptim të nenit G të Aneksit të Kushtetutës, ku parashikohet sanksioni që i heq subjektit të rivlerësimit të drejtën e emërimit në institucionet e drejtësisë. Ajo thekson se është larguar nga detyra në zbatim të nenit 165 të ligjit nr. 96/2016 “Për statusin e gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë”, ku parashikohen dispozitat kalimtare për ndihmësit ligjorë.

Kana pretendon se, në rastin e saj, as Kushtetuta dhe as legjislacioni nuk ka parashikuar se çfarë vendimi do të duhet të marrin institucionet e rivlerësimit për ndihmësit ligjorë të Gjykatës së Lartë, apo për subjekte të tjera që vazhdojnë Shkollën e Magjistraturës, kur dorëheqjen nga detyra për shkak të së cilës u bënë subjekte rivlerësimit. Sipas saj, Komisioni e kishte të pamundur për të dhënë vendim pasi ajo nuk gëzonte asnjë status pas dorëheqjes së dhënë.

Pasi analizon procedurën e ndjekur në Komsion për rivlerësimin e Kanës, Kolegji sjell në vëmendje se ndihmësit ligjorë të Gjykatës së Lartë përfshihen në kategorinë e subjekteve që i nënshtrohen procesit të rivlerësimit ex officio, në vijim të parashikimeve kushtetutese dhe ligjore, ashtu si gjyqtarët dhe prokurorët.

Në mënyrë të shprehur, ligjvënësi i ka kategorizuar ndihmësit ligjorë të Gjykatës së Lartë si subjekte të rivlerësimit”, vëren Kolegji.

Trupi gjykues i KPA, argumenton se subjektet e rivlerësimit ex officio, ndër të cilat edhe Kana, përfituan lehtësira ligjore për të ndjekur programin e trajnimit dyvjeçar në Shkollën e Magjistraturës.

Ndryshe nga procedura e zakonshme e programit trevjeçar që ndjek Shkolla e Magjistraturës për studentët që vijnë nga jashtë sistemit, për këshilltarët dhe ndihmësit ligjorë është përcaktuar të jetë dy vjet. Këto subjekte rivlerësimi, nuk përfitojnë bursë sikurse ndodh në rekrutimet e zakonshme, por marrin pagë barabartë me atë të pozicionit të tyre respektiv.

Ligji nr. 96/2016, në nenin 165 nuk parashikon humbjen e cilësisë së subjektit të rivlerësimit ex officio për shkak të ndjekjes së programit të formimit profesional në Shkollën e Magjistraturës, përkundrazi. Gjuha dhe fryma e dispozitave që rregullojnë procesin e rivlerësimit, dhe sidomos neni 165, pika 8 e ligjit nr. 96/2016, përcaktojnë që moskalimi me sukses i procesit të rivlerësimit përbën shkak për ndërprerjen e programit akademik në Shkollën e Magjistraturës”, evidentohet në vendim.

Trupi gjykues vëren se, përkundër nga çfarë pretendon Kana, gjatë procesit të rivlerësimit nuk ka paraqitur në asnjë moment kërkesë ku të parashtrojë pretendimin se nuk duhej t’i nënshtrohej procesit të rivlerësimit, pasi nuk përfshihej më në kategorinë e subjekteve të rivlerësimit duke qenë se ishte studente pranë Shkollës së Magjistraturës.

Kolegji konstaton se akti i dorëheqjes nga Kana para vitit të dytë të programit të formimit fillestar në Shkollën e Magjistraturës ka ndodhur pas ndërprerjes së seancës dëgjimore, që është një fazë që i paraprin marrjes së vendimit nga ana e Komisionit.

Në rast se këto subjekte vendosin të mos i nënshtrohen këtij procesi, atëherë ata përjashtohen nga mundësia e emërimit në disa prej organeve të drejtësisë, për një periudhë 15-vjeçare, sipas përcaktimeve në pikën 2 të nenit G të Aneksit të Kushtetutës”, konstaton Kolegji.

KPA e quan të pabazuar edhe pretendimin tjetër të Kanës se, ndalimi për 15 vite cënon të drejtën kushtetuese për punë, si dhe është në kundërshtim me parimin e proporcionalitetit pasi KPK ka vendosur masë penalizuese të njëtrajtshme për cilindo subjekt kur ndërpritet procesi i rivlerësimit, pa marrë parasysh specifikat rast pas rasti.

Kana ankohet edhe mbi formulimin e nenit G të Aneksit të Kushtetutës, duke pretenduar se bie ndesh me parimet e shtetit të së drejtës pasi parashikon një dënim fiks, shumë herë më të rëndë se dënimi penal dhe se në mënyrë jo proporcionale vendos trajtim të barabartë për subjekte krejtësisht të pabarabarta.

Kolegji thekson se kushtetutshmëria e parimeve mbi të cilat është bazuar procesi i rivlerësimit, nuk është objekt diskutimi i kësaj çështjeje. Në vijim, duke ju referuar edhe jurisprudencës së Gjykatës Kushtetuese, trupi gjykues vlerëson se parashikimi i nenit G të Aneksit të Kushtetutës është i qartë në frymën dhe gjuhën e tij, ku parashikohet se dhënia e dorëheqjes sjell ndërprerjen e procesit të rivlerësimit dhe sanksionon ndalimin prej 15 vitesh për të kryer detyra të caktuara në sistemin e drejtësisë.

Trupi gjykues i KPA vëren se në dritën e qëllimit për të cilin është ngritur sistemi i rivlerësimit, ndalimi i ushtrimit të detyrave në sistemin e drejtësisë për 15 vjet, nuk është disproporcional, për sa kohë shteti legjitimohet të sanksionojë ndalime të caktuara në fusha të caktuara të funksioneve publike.

Në vendim thuhet se pretendimi i subjektit bie ndesh edhe me kriteret e përcaktuara nga Gjykata Evropiane e të Drejtave të Njeriut, GjEDNj-ja dhe sillet në vëmendje çështja “Niadin kundër Rumanisë”.

Gjykata vëren se shteti nuk ka vendosur ndalime mbi punësimin e ardhshëm të kërkuesit”, citohet argumenti i GjEDNj në vendimin e KPA.

Më tej, trupi gjykues i Kolegjit vëren se nga ana e Komisionit rezulton të jenë respektuar parimet e procesit të rregullt ligjor, duke i dhënë mundësinë subjektit të rivlerësimit për të ushtruar të drejtat bazuar në parimin e kontradiktorialitetit, për t’u dëgjuar dhe për t’u mbrojtur, përpara marrjes së vendimit.

KPA lë në fuqi vendimin e KPK/ Bashkëshortja e Denar Bibës ngelet jashtë sistemit të drejtësisë për 15 vjet

LEXO TE PLOTE

Vetingu

Huatë nga prindërit “fundosin” gjyqtaren Alma Hicka

Publikuar

-

Nga

Huatë nga prindërit “fundosin” gjyqtaren Alma Hicka

Komisioni i Pavarur i Kualifikimit ka shkarkuar nga detyra gjyqatren Alma Hiçka.

KPK relatoi për së dyti mungesën e dokumentimit të të ardhurave të prindërve si dhe dyshimet për një rast të konfliktit të interesit, ndërkohë që kandidatja për Gjykatën e Lartë, Alma Hicka kërkoi konfirmimin në detyrë.

Në seancën e dytë dëgjimore të zhvilluar të mërkurën në Komisionin e Pavarur të Kualifikimit me kandiaten për Gjykatën e Lartë, Alma Hicka, u relatuan sërish mungesa të burimeve të ligjshme për krijimin e pasurive, si dhe një rast konflikti interesi gjatë kohës që ajo ushtronte detyrën e Avokates së Shtetit.

Relatorja Xhensila Pine vuri në dukje në relatim se Hicka kishte marrë tre hua nga prindërit e saj. Huaja e parë prej 250 mijë lekë ishte marrë në vitin 2003 për blerjen e një makine. E dyta në shumë 13 mijë euro ishte marrë për blerjen e një makine në vlerën 23.900 euro në vitin 2010. Huaja e tretë në shumën 4.2 milionë lekë ishte marrë në vitin 2015 për të financuar këstet e një apartamenti 90 mijë euro të blerë në Tiranë

Pine tha në të tre rastet se huatë ishin deklaruar në deklarimet periodike, por nuk ishin deklaruar në deklaratën veting. Ajo tha se për këtë i ishin kërkuar shpjegime Hickës.
Po ashtu Pine vuri në dukje se të ardhurat e dokumentuara të prindërve nuk ishin të mjaftueshme për të financuar asnjë nga këto hua.

Duke iu referuar huasë prej 4.2 milionë lekë për apartamentin, Pine tha se nga analiza financiare rezultonte se prindërit e subjektit pa llogaritur shpenzimet e jetesës kishin pasur deri në atë periudhë më pak të ardhura të ligjshme se vetë huaja./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Vetingu

Vettingu/ KPK jep vendimin për Elisabeta Imerajn

Publikuar

-

Nga

Komisioni i Pavarurr i Kualifikimit ka konfirmuar në detyrë prokuroren e Tiranës, Elisabeta Imerajn.

Elisabeta Imeraj është drejtuese e Prokurorisë së Tiranës që prej gushtit të vitit 2018.
Ajo u komandua në atë post pas shkarkimit prej KPK-së të ish-prokurorit, Dritan Rreshka. Imeraj që më herët ka qenë prokurore pranë Prokurorisë së Krimeve të Rënda.

Trupa gjykuese e KPK-së që kreu vlerësimin për Imerajn përbëhej nga Olsi Komici kryesues, Roland Ilia relator dhe Suela Zhegu anëtare./CNA.al

LEXO TE PLOTE