FOTO-Zbulohet planeti i çuditshëm me tre diej

Me dy diej në qiellin e saj, planeti me shtëpi në “Luke Skywalker Tatooine” në “Star Wars” duket vërtet i huaj për ne adhuruesit e diellit të vetëm në Tokë. Së fundi është zbuluar nga Nasa një planet që orbiton rreth një ylli në një sistem me Tre-diej. Shkencëtarët thonë se bota e huaj, e cila është afërsisht 1800 vjet dritë larg, është një gjigant gazi afërsisht sa gjysma e madhësisë së Saturnit, ose shtatë herë më i madh se Toka.

Është emëruar KOI-5Ab pas sistemit të pazakontë të yjeve të trefishtë, në të cilin formon një pjesë, KOI-5.Planeti u gjet më shumë se një dekadë më parë në ditët e para të misionit të Nasa-s për gjueti planetësh Kepler. “KOI-5Ab u braktis sepse ishte i ndërlikuar dhe ne kishim mijëra kandidatë (planet),”  tha astronomi i Nasa, Dr David Ciardi . “Kishte zgjedhje më të lehta se KOI-5Ab, dhe ne po mësonim diçka të re nga Kepler çdo ditë, në mënyrë që KOI-5 të harrohej kryesisht.

FOTO-Zbulohet planeti i çuditshëm me tre diej

Vëzhgimet më të fundit i kanë lejuar shkencëtarët të konfirmojnë ekzistencën e tij dhe të marrin një kuptim më të mirë të botës misterioze. Gjigandi i gazit lë yllin e tij çdo pesë ditë në një orbitë, kjo gjë arriti kulmin e interesit të shkencëtarëve. “Ne nuk dimë për shumë planetë që ekzistojnë në sistemet me tre yje, dhe ky është jashtëzakonisht i veçantë sepse orbita e tij është e zhdrejtë“, tha Dr Ciardi.

KOI-5Ab është një ekzoplanet, një botë që rrotullohet rreth një ylli jashtë Sistemit Diellor. Ekzoplanetët brenda sistemeve me shumë yje, të cilët nganjëherë referohen si planetë ‘Tatooine’, janë të pazakontë, por jo të padëgjuar. Mendohet se nga më shumë se 4,300 ekzoplanetë të konfirmuar deri më tani, më pak se 10 përqind i përkasin sistemeve me shumë yje. Në gjetjen dhe studimin e ekzoplanetëve veçanërisht kuriozë si KOI-5Ab, Nasa shpreson të hedhë më shumë dritë se si ekzistojnë botët e huaja.

LEXO EDHE:  5 milionë kilometra katrorë! Toka ka tashmë një kontinent të ri

Ne kemi akoma shumë pyetje rreth asaj se si dhe kur planetët mund të formohen në sisteme me shumë yje dhe si pronat e tyre krahasohen me planetët në sistemet me një yll”, tha Dr Ciardi. “Duke studiuar këtë sistem në detaje më të mëdha, ndoshta ne mund të fitojmë pasqyrë se si Universi bën planetë“, shtoi ai./ CNA.al

“Planeti i kuq” siç nuk e keni parë ndonjëherë/ NASA publikon imazhet e reja nga Marsi

Imazhe të reja nga Marsi të shkrepura nga roverja NASA Perseverance kanë zbuluar ngjyrën mbresëlënëse të sipërfaqes së planetit të kuq.

Rover Mars Perseverance preku Marsin për herë të parë këtë muaj dhe ka marrë fotografi të planetit. Ata që gjithmonë kanë menduar se si duket sipërfaqja e Marsit, përgjigjen e pyetjeve të tyre do ta marrin me fotografitë e fundit.

Që nga ardhja në tokë javën e kaluar, rover Perseverance ka bërë më shumë se 23,000 fotografi të planetit.

Por ndërsa pamja e saj ngjyrë gështenjë është sigurisht jashtë kësaj bote, kjo është thjesht për shkak të kamerave të Nasa’s Perseverance që ende nuk janë kalibruar ndërsa vjen në tokë.

LEXO EDHE:  Ministria e Bujqësisë jep me qira 1000 hektarë tokë bujqësore

Al Chen, nga Laboratori i Jet Propulsionit të Nasa, tha: ‘Këto video dhe këto imazhe janë ëndrrat tona.’ Si dhe marrja e ngjyrës së pazakontë, fotografitë japin një pasqyrë të pamjes së sipërfaqes së planetit.

Për më tepër shihni pamjet./ CNA.al

Elon Musk nis misionin e tij për të kolonizuar “planetin e kuq”

Misioni i Elon Musk në Mars “për të kolonizuar Planetin e Kuq” mund të fillojë javën e ardhshme

Elon Musk ka zbuluar se një raketë SpaceX e krijuar për të çuar njerëzit në Mars mund të uudhëtojë në qiell në ditët në vijim. Në status të Dielën, miliarderi tha se prototipi i fundit i Starship ka një “shans të mirë” për të fluturuar këtë javë. Kulla prej çeliku inox, e quajtur SN10, aktualisht po i nënshtrohet provave në një strukturë të SpaceX në Teksasin jugor.

Kompania shpreson të dërgojë një Starship plotësisht funksionues në hapësirë ​​për herë të parë më vonë këtë vit.Kushtet në Teksas janë përmirësuar pasi Shteti Lone Star u godit nga një stuhi vdekjeprurëse e dimrit javën e kaluar, duke e detyruar SpaceX të vonojë operacionet e tij.

Temperaturat në bazën e Starship afër qytetit të Boca Chica tani janë kthyer në normale, duke lejuar që puna të vazhdojë. Pritjet për fluturimin e parë të SN10 janë të mëdha pasi paraardhësi i tij, SN9, arriti një fund të zjarrtë në fillim të këtij muaji.

Raketa prototip gjuajti gjashtë milje në ajër gjatë një fluturimi provë para se të binte përsëri në tokë dhe të shpërthente nga goditja.Një raketë tjetër, SN8, takoi një fund të ngjashëm të dhunshëm pas një fluturimi në dhjetor.

LEXO EDHE:  Ministria e Bujqësisë jep me qira 1000 hektarë tokë bujqësore

LEXO EDHE:  5 milionë kilometra katrorë! Toka ka tashmë një kontinent të ri

Shpërthimet ishin aq të dhunshme sa që ndezën një hetim nga Administrata Federale e Aviacionit për masat paraprake të sigurisë SpaceX. Një zëdhënës i FAA i tha  CNET  se agjencia kishte mbyllur hetimin, “duke hapur rrugën për fluturimin provë SN10”.

Ata shtuan se kompania kaliforniane kërkoi miratimin e FAA-s për azhurnimet e licencës.Sipas fotografive të këputura nga vëzhguesit gjatë fundjavës, SpaceX kohët e fundit instaloi flaps aerodinamike në SN10. Ata do të ndihmojnë për të drejtuar anijen ndërsa lëshohet në një lartësi deri në disa milje mbi nivelin e detit./ CNA.al

Gjendet tek ADN-ja/ Shkencëtarët zbulojnë gjenin që i bën njerëzit më të lumtur në martesë

Është identifikuar një gjen që i bën njerëzit më të lumtur në marrëdhëniet e tyre dhe më shumë të ngjarë të kenë një martesë të fortë dhe të shëndetshme. Një shtrirje e ADN-së e quajtur CD38 krijon një proteinë e cila ka një larmi rolesh, përfshirë kontrollimin e prodhimit të oksitocinës, e njohur si hormoni i përqafimit.  Njerëzit me një formë specifike të këtij gjeni kanë tipare që i bëjnë ata partnerë më të mirë, siç janë mirënjohja, besimi dhe falja.

Në një studim të fundit me 142 persona,71 çifte të sapomartuar, kjo rezultoi në një nivel më të lartë kënaqësie në marrëdhëniet e tyre.Gjeni gjendet në vendndodhjen gjenetike rs3796863 dhe, si të gjitha gjenet, përbën dy pjesë. Këto alele punojnë në çifte dhe së bashku krijojnë formën përfundimtare të gjenit. Në CD38 opsionet janë ose CC, AC ose AA. Studiuesit nga Universiteti i Arkansas u përqendruan posaçërisht në varietetin CC.Shkencëtarët rekrutuan 142 persona që sapo ishin martuar dhe i ndoqën ata gjatë një periudhe të trazuar kohore që pasoi muajin e mjaltit.

Mostrat e ADN-së u morën nga secili pjesëmarrës dhe secili person plotësoi një pyetësor brenda tre muajve nga dasma e tyre. Pyetësorët vijues u plotësuan çdo katër muaj për tre vitet e ardhshme. Studimi u krye mbi amerikanët dhe studiuesit thonë se geni CC gjendet në rreth një në tre (37 përqind) afro-amerikanë. Studiuesit shtojnë se analiza e tyre tregon ‘mbështetje të fortë’ për teorinë se gjeni CC është i lidhur me një marrëdhënie më të fortë.

LEXO EDHE:  Përmbyten dhjetra hektarë tokë në Fushë Krujë