Connect with Us

Duhet patjetër të jenë pjesë e dietës tuaj/ Ushqimet që përmirësojnë shëndetin mendor

Shëndeti

Duhet patjetër të jenë pjesë e dietës tuaj/ Ushqimet që përmirësojnë shëndetin mendor

Publikuar

-

Duhet patjetër të jenë pjesë e dietës tuaj/ Ushqimet që përmirësojnë shëndetin mendor

Ushqimi i mirë ju ndihmon të funksiononi në mënyrë optimale, të flini mirë dhe të zvogëloni stresin. Por gjithashtu mund të ndikojë në shëndetin tuaj mendor dhe të përmirësojë fuqinë e trurit. Sipas  Good Morning America , ushqimet që hani mund të rrisin nivelet e serotoninës në tru për të përmirësuar disponimin tuaj. Ato gjithashtu mund të ulin inflamacionin që është i rëndësishëm për shëndetin e trurit dhe për të zvogëluar rrezikun e sëmundjes Alzheimer dhe demencës.

Tara Collingëood, një dietologe sportive e çertifikuar nga bordi, thotë për Neësmax se ushqimi mund të ndikojë patjetër në mënyrën se si mendoni, të ruani informacionin dhe të kryeni detyrat e përditshme. “Sigurisht, duket sikur i harrojmë gjërat ndërsa plakemi, por hulumtimi tregon se ju mund të rrisni shanset për të mbajtur një tru të shëndetshëm edhe në pleqërinë tuaj nëse shtoni disa ushqime në regjimin tuaj të përditshëm të ngrënies”, thotë ajo.

Këtu janë zgjedhjet e saj kryesore për të rritur fuqinë e trurit dhe për të përmirësuar shëndetin mendor:

Peshk

“Peshqit në ujë të thellë, të tilla si salmoni, janë të pasura me acide yndyrore thelbësore omega-3, të cilat janë thelbësore për funksionimin e trurit”, thotë eksperti. DHA, një acid yndyror omega-3 që gjendet në peshk, është përbërësi kryesor i sinapsave të trurit. Mungesa e omega-3 është treguar se zvogëlon performancën intelektuale dhe është e lidhur me çmendurinë. “Nëse nuk hani peshk, omega-3 gjendet gjithashtu tek arrat, farat e kungullit dhe farat e lirit. Përveç kësaj, mund ta merrni si shtesë. Unë rekomandoj 1000 mg në ditë, ”thotë Collingëood.

LEXO EDHE:  “Gropëzat e padëshiruara” të vajzave/ Ushqimet që ndihmojnë në reduktimin e celulitit

Fruta dhe perime të pasura me antioksidantë

Frutat dhe perimet janë të pasura me antioksidantë të fuqishëm që mund të ndihmojnë në mbrojtjen e trurit tuaj nga dëmtimi i radikalëve të lirë. “Disa nga të preferuarat e mia përfshijnë manaferrat, spinaqin dhe domatet”, thotë dietologia.

Vezët

Janë të pasura me kolinë, një vitaminë B e ngjashme me yndyrën, e cila është treguar se rrit kujtesën dhe minimizon lodhjen. Kolina rrit prodhimin e qelizave, gjë që rrit kujtesën dhe funksionin tuaj njohës. Burime të tjera të kolinës janë qumështi i skremuar, qumështi i nënës, arrat dhe mishrat. Kolina në të verdhat përmirëson kujtesën, të mësuarit dhe njohjen.

Arra

Arrat janë një burim i shkëlqyeshëm i acideve yndyrore omega-3 të cilat parandalojnë rënien e funksionit njohës dhe motorik. Kërkimet tregojnë se kombinimi i omega-3 dhe uridinës, një lëndë ushqyese që gjendet në panxhar sheqeri ose molasë, rrit qëndrueshmërinë e trurit dhe përmirëson funksionimin e qelizave. Kjo dyshe gjithashtu ekuilibron neurotransmetuesit e paqëndrueshëm që mund të shkaktojnë depresion dhe çrregullime të tjera të humorit. “Një dorë me arra çdo ditë mund të përmirësojë shëndetin e trurit tuaj,” shton ajo./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

OBSH kritikon vendet e pasura/ “Mos vaksinoni fëmijët, jepjani vaksinat vendeve të varfra”

Publikuar

-

Nga

OBSH kritikon vendet e pasura/ “Mos vaksinoni fëmijët, jepjani vaksinat vendeve të varfra

Kreu i Organizatës Botërore të Shëndetësisë Tedros Adhanom Ghebreyesus gjatë një konferencë për mediat u ka kërkuar vendeve të pasura që të jenë më solidare me të varfrat për sa i përket shpërndarjes së vaksinës kundër koronavirusit.

Ghebreyesus kërkoi nga vendet më të fuqishme që të shtyjnë planet për të vaksinuar të adoleshentët dhe fëmijët dhe të furnizojnë me sa më shumë doza skemën e Covax, e cila shpërndan vaksinat për vendet e varfra.

“Mos vaksinoni fëmijët  e adoleshentët, jepjani dozat  ‘Covax’. Në vendet me të ardhura të ulëta dhe të mesme, furnizimi me vaksina nuk ka qenë i mjaftueshëm as për të vaksinuar punonjësit e sistemit shëndetësore që përballen çdo ditë me virusin vdekjeprurës”, tha Ghebreyesus./CNA.al

 

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Manastirliu nxjerr shifrat/ Ja sa vaksinime janë kryer nga fillimi i fushatës ndaj Covid

Publikuar

-

Nga

Manastirliu nxjerr shifrat/ Ja sa vaksinime janë kryer nga fillimi i fushatës ndaj Covid

Ministrja e Shëndetësisë Ogerta Manastirliu, ka publikuar shifrat e vaksinimeve që janë zhvilluar deri me tani.

Ministrja e Shëndetësisë , Ogerta Manastirliu shprehet se nga nisja fushates janë kryer 650 mijë vaksinime ndërsa  procesi do të vijojë deri në arritjen e objektivit për 1 milion.

Ndërkohë në 24 orët e fundit në vend u raportua për një viktimë dhe 49 raste të reja.

LEXO EDHE:  FOTO/ Kapet peshku i rrezikshëm

LEXO EDHE:  Këto janë ushqimet pas të cilave u fiksuam të gjithë në 2018-n

Ndërsa 983 persona e fituan betejën me sëmundjen e rëndë./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Alimehmeti jep lajmin e mirë/ “Pandemia drejt shuarjes”

Publikuar

-

Nga

Alimehmeti jep lajmin e mirë/ “Pandemia drejt shuarjes”

Eksperti epidemiolog Ilir Alimehmeti është shprehur se ka ardhur koha që disa masa kufizuese kundër Covid-19 të rishikohen menjëherë, duke nisur nga heqja e maskës në rrugë, mjafton që të respektohet distancimi social.

Epidemiologu në një intervistë për Bw, thotë se Shqipëria nuk do të përjetojë më valë të reja të COVID-19 si ato që u regjistruan në muajt dhjetor 2020 dhe shkurt 2021.

Ai shprehet se imunizimi i tufës nuk duhet marrë si mekanizëm mbrojtje ndaj personave të pavaksinuar dhe që nuk e kanë kaluar COVID-in, për aq kohë sa virusi COVID-19 do të jetë në qarkullim./CNA.al

LEXO EDHE:  FOTO/ Kapet peshku i rrezikshëm

LEXO EDHE:  FOTO/ Kapet peshku i rrezikshëm

 

LEXO TE PLOTE