Connect with Us

Ushqimet më të mira që janë burim i vitaminës D

Shëndeti

Ushqimet më të mira që janë burim i vitaminës D

Publikuar

-

Ushqimet më të mira që janë burim i vitaminës D

Një studim i fundit i botuar në JAMA zbuloi se vitamina D uli incidencën e kancerit të avancuar, metastatik, si dhe shkallën e moralit tek njerëzit brenda një diapazoni normal të peshës. Kjo vitaminë thelbësore, e cila është me të vërtetë një hormon, gjithashtu përmirëson metabolizmin, zvogëlon humbjen e kockave dhe rrit imunitetin.

Një nga burimet më të mira të vitaminës D është rrezet e diellit por rrezet ultraviolet nga dielli mund të shkaktojnë kancer të lëkurës, i cili prek afërsisht 5 milion amerikanë çdo vit, sipas AARP. Marrja e rekomanduar ditore, ose RDI, për vitaminën D është midis 600 IU për shumicën e të rriturve dhe 800 IU për ata mbi moshën 70 vjeç.

Për t’u siguruar që po merrni mjaftueshëm vitaminë D, mund të drejtoheni edhe tek burimet ushqimore. Këtu janë pesë mënyra të mira për të plotësuar vitaminën D në tryezën e darkës:

Peshk

Ngrënia e peshkut, veçanërisht e salmonit, mund të rrisë marrjen e vitaminës D. Një studim i vitit 2017 zbuloi se një racion prej 3.5 onsësh i salmonit të egër siguron 988 IU të vitaminës D. Sidoqoftë, i njëjti racion i salmonit të rritur në fermë ka vetëm 240 IU.

LEXO EDHE:  Foto/Krijesë e çuditshme në Kinë: trup peshku dhe gojë krokodili

Të verdhat e vezëve

Sipas Insider, një e verdhë veze e madhe përmban 44 IU të vitaminës D. Dhe nëse shqetësoheni se vezët do të rrisin nivelin e kolesterolit, mos u bëni. Jonny Boëden, Ph.D., i njohur si “The Nutrition Myth Buster”, thotë për Neësmax se ai mendon se vezët – veçanërisht të verdhat – janë një mënyrë e shkëlqyeshme për të filluar ditën tuaj. “Kolesteroli në vezë nuk ka asnjë efekt në kolesterolin në gjakun tuaj”, thotë ai. “Yndyra në të verdhën e vezës është kryesisht yndyrë e pangopur, e njëjta lloj që gjendet në vajin e ullirit.” Sipas Healthline , vezët me rreze të lirë ose të pasterizuar kanë deri në gjashtë herë më shumë vitaminë D sesa vezët e zakonshme.

Kërpudha

Një filxhan kërpudha maitake përmban 786 IU të vitaminës D. Përsëri, studimet kanë treguar se kërpudhat e egra kanë më shumë vlera ushqyese sesa varietetet e blera në dyqane.

Djathë zviceran

Sipas Nathalie Rhone , MS, RDN, një dietologe e regjistruar dhe nutricioniste e mjekësisë funksionale, djathi zviceran jo vetëm që përmban vitaminë D por edhe kalcium dhe vitaminë K për të ndihmuar në ndërtimin e kockave të forta./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

“Janë bërë gabime trashanike”/ Mjekja ngre alarmin: Kujdes me trajtimet, po dëmtohen të rinjtë

Publikuar

-

Nga

“Janë bërë gabime trashanike”/ Mjekja ngre alarmin: Kujdes me trajtimet, po dëmtohen të rinjtë

Mjekja nga Gjermani, Aurora Dollenberg tha se pavarësisht se jemi të fokusuar tek vaksina në këtë periudhë pandemie nuk duhet të harrojmë edhe ato të cilët janë të infektuar si të rinjtë sepse kanë nevojë për trajtimin e duhur për të mos u shkaktuar dëme në shëndet.

“Ne fokusin e kemi vënë patjetër tek vaksina, por nuk duhet të harrojmë që ato që janë të infektuar, të rinjtë kanë nevojë për trajtim, kanë nevojë për një mjek kompetent përsa i përket medikamenteve që ju jepen, kohën kur ju jepet, dozat e duhura.

Prandaj të nisur nga kjo lloj domodoshmërie e kohës ne si mjekë të Federatës së Mjekëve në Europë jemi mbledhur që në dhjetor dhe kemi konkuluduar ato protokollet kryesore të trajtimit të cilat po zbatohen në të gjitha vendet europiane dhe patjetër zemrën edhe dëshirën e kemi të ndihmojmë popullin tonë shqiptar.

Kështu që këto protokolle ja kemi përcjellë përpara dy javësh edhe institucioneve përkatëse të Shqipërisë, por edhe të trevave të tjera shqiptare në mënyrë që edhe mjeku qoftë ai i qendrës spitalore, por edhe ato ambulatore deri në zonat e fshatit më rajonalet të kenë mundësi që të orientohen ehe pse mund të ketë mundësi të ekzistojnë disa lloje protokollesh”- u shpreh mjekja për “Fax News”.

Në lidhje me trajtimin e covidit-19 mjekja Dollenberg tha se antiviralët janë dhënë në mënyrë të ekzagjeruar, ndërsa përdorimi i oksigjenit tej normës së duhur ka sjellë dëmtimin e mushkërinjve. Ajo i ka cilësuar si gabime trashanike mënyrën e marrjes së medikamenteve në sasi të tepruar.

LEXO EDHE:  Foto/ Ushqimet që ju garantojnë një ‘gjumë të ëmbël’

LEXO EDHE:  Dy herë në javë duhet të hamë peshk

“Janë blerë medikamente pafund. Antiviralët janë dhënë në mënyrë të ekzagjeruar dhe sidomos ato më të shtrenjtit. Ka pasur raste kur janë dhënë edhe 2 antiviralë të njëkohësishme me besimin e mirë që do të funksionojë edhe më tepër. Janë bërë gabime trashanike në disa lloj aspektesh mjekësore.

Tendenca që të gjithë shqiptarët të kenë një bombol oksigjeni dhe ta gëzojnë sipas një rekomondimi të mjekut, por jo shumë të qartë është shumë e lartë dhe mund të themi që kjo ka çuar në një dëmtim masiv edhe të mushkërinjve sepse pjesa më e madhe e tyre tentojnë që t’i japin oksigjenin deri në 10 litra po të jetë e mundshme gjë që ka edhe efekte toksike për mushkëritë”- shtoj ndër të tjera Dollenberg./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

‘Boom’ rastesh të reja me Covid/ Konfirmohen 879 të infektuar, rritet frikshëm dhe numri i viktimave

Publikuar

-

Nga

‘Boom’ rastesh të reja me Covid/ Konfirmohen 879 të infektuar, rritet frikshëm dhe numri i viktimave

Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ka publikuar të dhënat e 24 orëve të fundit sa i përket situatës së pandemisë në vendin tonë.

Sipas të dhënave mësohet se në 24 orët e fundit janë kryer 3605 testime dhe kanë rezultuar pozitivë 879 qytetarë, ndërsa janë regjistruar dhe 8 viktima.

Rastet pozitive të konfirmuara janë identifikuar në këto bashki: 142 raste në Tiranë, 66 raste në Elbasan, 56 raste në Durrës, 45 raste në Lushnje, 43 raste në Kavajë, 37 raste në Krujë, 36 raste në Berat, 34 raste në Kurbin, 29 raste në Shkodër, 27 raste në Sarandë, 26 raste në Vlorë, Fier, 22 raste në Kuçovë, 18 raste në Kukës, Librazhd, Kamëz, Mat, 17 raste në Dibër, 16 raste në Lezhë, 15 raste në Ura Vajgurore, 11 raste në Mallakastër, Prrenjas, Gramsh, Skrapar, 10 raste në Gjirokastër, Belsh, Tepelenë, 8 raste në Shijak, 7 raste në Patos, 6 raste në Mirditë, Delvinë, Vau i Dejës, 5 raste në Pogradec, Divjakë, Roskovec, Himar, Vorë, Poliçan, 4 raste në Korçë, Tropojë, Peqin, 3 raste në Rrogozhinë, Kolonjë, 2 raste në Pukë, Malësi e Madhe, Bulqizë, Maliq, Cërrik, Has, 1 rast në Devoll, Këlcyrë, Konispol.

Në 24 orët e fundit janë shëruar 589 qytetarë, duke e çuar numrin e të shëruarve 44,880 që nga fillimi i epidemisë.

Aktualisht në 4 spitalet COVID, po trajtohen 284 pacientë, 21 në terapi intensive nga të cilët 5 pacientë janë të intubuar.

Me gjithë përpjekjet e stafit mjekësor, 8 qytetarë e kanë humbur betejën me COVID19 në spitalet COVID. 3 qytetarë nga Tirana, 1 qytetare nga Durrësi, 1 qytetar nga Librazhdi, 1 qytetar nga Burrel, 1 qytetar nga Kukësi, 1 qytetar nga Lezha, të moshave 59-81 vjeç. Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale i shpreh ngushëllime familjarëve të të ndjerëve.

LEXO EDHE:  Ja kush janë mënyrat natyrale për uljen e nivelit të kolesterolit

LEXO EDHE:  Ja kush janë mënyrat natyrale për uljen e nivelit të kolesterolit

Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale u drejtohet qytetarëve të mos neglizhojnë asnjë shenjë të sëmundjes dhe të kontaktojnë për çdo dyshim me mjekun e familjes për të kryer testimin si dhe për ndjekjen dhe trajtimin ambulator në banesë. Telefononi në linjën e gjelbër 0800 40 40 për të mësuar mjekun tuaj të familjes dhe për të kontaktuar me të. Gjithashtu, telefononi në numri unik 127 i Urgjencës Kombëtare mund të telefononi kur dyshoni se keni shenja të sëmundjes dhe duhet të kryeni testimin për COVID19 apo nëse keni nevojë për trajtim të specializuar spitalor në spitalet COVID.

COVID-19 – Statistika (26 Janar 2021)

Raste të reja ditore        879

Të shëruar në 24 orë     589

Të shtruar në spitale     284

Humbje jete në 24 orë   8

Testime ditore              3605

Testime totale            340,321

Raste pozitive             73,691

Raste të shëruara       44,880

Raste Aktive                27,479

Humbje jete                 1332

Shpërndarja gjeografike e rasteve aktive sipas qarqeve:

Tiranë   16040

Fier        2072

Durrës       1499

Shkodër  1369

Elbasan  1226

Vlorë     1090

Lezhë    990

Korçë    899

Berat     890

Gjirokastër 532

Dibër     452

Kukës    420

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

10 ushqimet kryesore që luftojnë gripi dhe rrisin sistemin imunitar

Publikuar

-

Nga

10 ushqimet kryesore që luftojnë gripi dhe rrisin sistemin imunitar

Ndërsa Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve thonë se  numri i rasteve  për sezonin e gripit 2020-21 është në rënie këtë vit, është ende e rëndësishme të mbani sistemin tuaj imunitar të fortë.

Tani është koha për t’u bërë një avokat i shëndetit dhe për të mbështetur sistemin tuaj imunitar, sistemin natyror të mbrojtjes së trupit për të shmangur sëmundjen dhe për të zvogëluar rrezikun e sëmundjes“, Dr. Ellen Kamhi.

Këtu janë 10 ushqimet kryesore që rrisin imunitetin:

Boronicat

Anthocyanins në boronicat shkatërrojnë radikalet e lira, zvogëlojnë inflamacionin dhe rrisin shëndetin e trurit, thotë Levin. Një filxhan boronicë siguron 15% të sasisë së rekomanduar ditore të vitaminës C. Jo vetëm që vitamina C është një lëndë ushqyese kryesore që ndihmon sistemin imunitar të funksionojë siç duhet, por është gjithashtu një antioksidant që ndihmon në mbrojtjen e qelizave nga dëmtimi.

Patate e ëmbël

Betakarotina në patatet e ëmbla lufton kancerin dhe mbështet sistemin imunitar. Ato gjithashtu përmbajnë më shumë se tre herë sasinë e rekomanduar të vitaminës A dhe janë një burim i mirë i B6.

Hudhra dhe qepa

Sulfidet alil në këto perime ndihmojnë në shkatërrimin e qelizave kancerogjene dhe zvogëlojnë ndarjen e qelizave, vëren Levin. Hudhra përmban enzimën alliinase, e cila shndërrohet në alliin në allicin që rrit funksionin imunitar. Ju gjithashtu mund të korrni përfitimet duke përdorur ekstraktin e hudhrës së moshës nëse nuk ju pëlqen shija e fortë e produktit të papërpunuar ose të gatuar.

Brokoli

Kjo perime e shëndetshme përmban indole dhe luteinë të cilat mbështesin shëndetin e syve. Ata gjithashtu eliminojnë estrogjenin dhe kancerogjenët e tepërt nga trupi.

Domate

Domatet janë një central elektrik që rrit imunitetin. Ato përmbajnë likopen që ndihmon në parandalimin e kancerit të gjirit dhe prostatës, thotë Levin. Sipas hulumtimit, likopeni gjithashtu mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjes së zemrës. Domatet gjithashtu përmbajnë kalium i cili ndihmon në kontrollin e presionit të gjakut dhe vitaminës K e cila është e rëndësishme për koagulimin e gjakut dhe shëndetin e kockave.

LEXO EDHE:  Ja kush janë mënyrat natyrale për uljen e nivelit të kolesterolit

LEXO EDHE:  Krijesë e frikshme jeton në oqeane

Peshk vajor

Peshq si salmoni, trofta, anchovies dhe sardelet janë të pasura me acide yndyrore thelbësore omega-3 të cilat janë pararendëse e shumë përbërjeve që luajnë një rol mbrojtës në përgjigjen imune.

Speca të kuq

Specat e kuq janë një nga ushqimet e  preferuara për t’u përfshirë në dietë pasi kanë përfitime dhe rrisin imunitetin. Ato janë veçanërisht të pasura me vitaminë C e cila është e rëndësishme për imunitetin, zvogëlimin e gjatësisë dhe ashpërsisë së ftohjeve dhe kolagjenit që e mban lëkurën tuaj të shëndetshme.

Manaferrat e Zeza

Ky frut i shijshëm, i cili është lehtësisht i disponueshëm në dyqanet e ushqimit të shëndetshëm si një shurup, është një forcuese të imunitetit. Ajo ofron një mbështetje të butë por të fuqishme për sistemin imunitar. Si një plus, shurupi është i shijshëm dhe ka një aromë që edhe fëmijët do ta duan.

Kos

Kosi mbështet një sistem tretës shëndetësor i cili nga ana e tij forcon sistemin imunitar. “Sistemi imunitar është lidhja kryesore midis baktereve tona të zorrëve dhe mënyrës se si ndikon në shëndetin tonë”, thotë Gabrielle Geerts, RD, nga Boulder, Colorado.

Vaj rigoni

Vaji është i pasur me vitamina dhe minerale që ofrojnë mbështetje të dobishme për sistemin imunitar. Rigoni është gjithashtu një antioksidant natyral, anti-kërpudhat dhe antibakterial – e cila është pikërisht ajo që trupi juaj ka nevojë për të qëndruar i shëndetshëm. Duke konsumuar rigon në formë vaji të përqendruar, ju merrni më shumë përfitime. Nëse nuk ju pëlqen shija e pikave, mund të blini shtesa në formë kapsule./ CNA.al

LEXO TE PLOTE