Connect with Us

Dëshironi një jetë të shëndetshme?/ Këto janë 12 perimet më të mira për lëng

Shëndeti

Dëshironi një jetë të shëndetshme?/ Këto janë 12 perimet më të mira për lëng

Publikuar

-

Dëshironi një jetë të shëndetshme?/ Këto janë 12 perimet më të mira nga të cilat mund të pini një gotë lëng

Në vitet e fundit, lëngëzimi ka fituar popullaritet të gjerë në mesin e individëve të ndërgjegjshëm për shëndetin që kërkojnë një mënyrë të shpejtë dhe të përshtatshme për të rritur marrjen e tyre të lëndëve ushqyese. Sidoqoftë, nëse jeni i ri në lëngëzimin, mund ta keni të vështirë të përcaktoni se cilat perime të zgjidhni.

Këtu janë 12 perimet më të mira për lëng për të përmirësuar shëndetin tuaj të përgjithshëm.

1. Lakër jeshile

Kale është një jeshile me gjethe të gjithanshme dhe me një aromë të butë që bashkohet mirë me frutat dhe perimet e tjera në lëngje. Ky përbërës i mbushur me energji elektrike është një burim i shkëlqyeshëm i disa lëndëve ushqyese kryesore, përfshirë vitaminat A, C dhe K.

Lakra e papërpunuar është gjithashtu veçanërisht e pasur me antioksidantë, përfshirë beta-karotenin. Antioksidantët neutralizojnë molekulat e dëmshme të quajtura radikale të lira për të mbrojtur nga sëmundje si sëmundja e zemrës.  Në fakt, pirja e lëngut të lakrës jeshile është treguar për të zvogëluar faktorët e rrezikut të sëmundjeve të zemrës, përfshirë kolesterolin LDL (të keq).

Një studim në 32 burra me nivele të larta kolesteroli zbuloi se pirja e 5 ons (150 ml) lëng lakre çdo ditë për 3 muaj ul kolesterolin LDL (të keq) me 10% dhe rrit kolesterolin HDL mbrojtës të zemrës me 27%.

2. Karrota

Për shkak të aromës së tyre pak të ëmbël dhe profilit mbresëlënës të lëndëve ushqyese, karrotat janë një zgjedhje perfekte për lëngëzimin. Ata janë të ulët në kalori dhe të larta në vitaminë A , biotinë dhe kalium.

Për më tepër, ato janë të ngarkuara me karotenoide, të cilat janë pigmente bimore që punojnë si antioksidantë të fuqishëm në trupin tuaj. Këto përfshijnë beta-karoten, likopen, alfa-karoten dhe luteinë.

Studimet tregojnë se ngrënia e një diete të pasur me karotenoide mund të lidhet me një rrezik më të ulët të sëmundjeve degjenerative të syve , sëmundjeve të zemrës dhe llojeve të caktuara të kancerit, duke përfshirë edhe prostatën.

Ëmbëlsia e lëngut të karotës kombinohet mirë me perime dhe fruta të tjera me lëng, të tilla si agrumet, xhenxhefili dhe panxhari.

3. Panxhari

Përveç ngjyrës së gjallë dhe aromës së tyre tokësore, panxhari shton një mori përfitimesh shëndetësore në lëngun tuaj të përditshëm. Për sa i përket të ushqyerit, panxhari është i mbushur me mangan, kalium dhe folate.  Ata janë gjithashtu të pasur me nitrate , një lloj përbërje natyrore bimore me efekte të fuqishme shëndetësore.

Në fakt, studimet tregojnë se lëngu i panxharit të pasur me nitrate mund të përmirësojë presionin e gjakut, si dhe performancën atletike dhe mendore.  Jo vetëm që panxhari bën një shtesë të shijshme të lëngjeve, por edhe majat e tyre me gjethe jeshile – të quajtura zarzavate panxhari – janë shumë ushqyese dhe mund të lëngëzohen gjithashtu.

4. Lakra

Lakra mund të mos duket si një zgjedhje e qartë për lëngëzimin, por është një përbërës ushqyes dhe i shijshëm që funksionon mirë në lëngje. Çdo racion i lakrës është plot me vitamina K dhe C, së bashku me mikroelementë të tjerë si folati, mangani dhe vitamina B6.  Kjo është klasifikuar gjithashtu si një perime kryqëzore dhe e lidhur ngushtë me perime të tjera si brokoli, lakra jeshile, lulelakër dhe lakrat e Brukselit .

Studimet tregojnë se ngrënia e më shumë perimeve kryqëzore shoqërohet me një rrezik më të ulët të diabetit, sëmundjeve të zemrës dhe inflamacionit.

5.Spinaqi

Spinaqi është një perime jeshile me gjethe që sjell një aromë të butë, të freskët në smoothie dhe lëngje. Highshtë e pasur me vitamina A dhe C dhe jep një dozë të bollshme antioksidantësh si quercetin, kaempferol dhe lutein.  Spinaqi është gjithashtu i pasur me nitrate, të cilat mund të përfitojnë shëndetin e zemrës.

Një studim në 27 njerëz zbuloi se konsumimi i spinaqit për 7 ditë uli ndjeshëm presionin e gjakut sistolik dhe diastolik (numri i sipërm dhe i poshtëm i një leximi). Presioni i lartë i gjakut është një faktor kryesor i rrezikut për sëmundjen e zemrës.  Për më tepër, disa studime sugjerojnë që lëngu i spinaqit ka një aktivitet të konsiderueshëm antacid, duke e bërë atë një zgjedhje të mençur për ata me zbaticë acidi.

6. Brokoli

Brokoli është një perime kryqëzore që lidhet me përfitime të ndryshme mbresëlënëse shëndetësore. Në veçanti, është një burim i shkëlqyeshëm i mikroelementëve kryesorë, siç janë kaliumi dhe vitaminat A, B6 dhe C.

Ai gjithashtu përmban kaempferol, një përbërje e fuqishme që është treguar se neutralizon radikalet e lira që shkaktojnë sëmundje, ul inflamacionin dhe zvogëlon rritjen e qelizave kancerogjene në studimet e provëzave.

Për më tepër, një studim i fundit në 960 njerëz vuri në dukje se ngrënia e një racioni në ditë me perime jeshile të pasura me kaempferol dhe antioksidantë të tjerë mund të ngadalësojë rënien mendore të lidhur me moshën.  Hidhni kokat dhe rrjedhjet e brokolit në shtrydhësen tuaj për një shtesë ushqyese në recetën tuaj të lëngut të gjelbër.

LEXO EDHE:  Nga Ermand Mertenika/ Biofizika e tumorëve dhe teknikat e trajtimit të tyre

7. Majdanoz

Shpesh hiqet si pak më shumë se një barishte dhe zbukurim për gatim, majdanozi është një perime e shkëlqyeshme për t’u përdorur për lëngje. Majdanozi i freskët është veçanërisht i pasur me vitamina A, K dhe C, të cilat të gjitha mund të kontribuojnë në përfitimet e tij të shumta shëndetësore.

Në një studim, dhënia e minjve me ekstrakt diabeti majdanoz uli ndjeshëm sheqerin në gjak dhe përmirësoi nivelet e antioksidantit në gjak, krahasuar me një grup kontrolli. Një tjetër studim zbuloi se administrimi i ekstraktit të majdanozit te minjtë me dëmtim të mëlçisë të shkaktuar nga ilaçet rrit statusin e antioksidantit dhe funksionin e ruajtur të mëlçisë.

8. Kastaravecat

Kastravecat kanë një përmbajtje të lartë uji , duke i bërë ato një shtesë e shkëlqyeshme për lëngun tuaj të ardhshëm. Ata janë gjithashtu të ulët në kalori, por të larta në kalium, mangan dhe vitamina K dhe C. Shtimi i trangujve në dietën tuaj mund t’ju ndihmojë të jeni të hidratuar, gjë që është thelbësore për shëndetin e tretjes, funksionimin e veshkave, menaxhimin e peshës dhe performancën fizike.

Për më tepër, hulumtimi i epruvetës tregon se ekstrakti i kastravecit mund të ndihmojë në uljen e inflamacionit në qelizat e lëkurës. Kjo e bën lëngun e kastravecit një zgjedhje të shkëlqyeshme pas ditëve të kaluara në diell.

9. Chard zvicerane

Chard zvicerane është një perime me gjethe jeshile që është e mbushur me vitamina dhe minerale kryesore. Në fakt, çdo racion përmban shumë vitamina A dhe C, të cilat janë lëndë ushqyese të rëndësishme që dyfishohen si antioksidantë për të ndihmuar në luftimin e dëmtimit qelizor në trupin tuaj.

Disa hulumtime mbi kafshët sugjerojnë që zhardhoku zviceran mund të jetë veçanërisht i dobishëm për ata me diabet. Në një studim 45-ditor, ushqimi i ekstraktit të zhavorrit zviceran për minjtë me sheqer të lartë në gjak uli nivelet e ngritura duke rritur statusin antioksidant dhe duke ndryshuar aktivitetin e enzimave që kontrollojnë insulinën, një hormon që rregullon sheqerin në gjak.

Ju mund të shtoni copëza zvicerane në pothuajse çdo lëng ose ta përdorni atë në vend të zarzavateve me gjethe më të zakonshme , të tilla si lakër jeshile dhe spinaq.

10. Bari i grurit

Bari i grurit është një bar i ngrënshëm që shpesh konsiderohet si një nga perimet më të njohura për lëngje. Ky është një përbërës tepër i dendur në lëndë ushqyese dhe furnizon një sasi të konsiderueshme hekuri, fosfori, magnezi dhe bakri, së bashku me 17 aminoacide të ndryshme – blloqet ndërtuese të proteinave.

Përmban gjithashtu klorofil, një pigment natyral bimor me veti të fuqishme anti-inflamatore dhe luftuese ndaj kancerit.  Për më tepër, një studim në 59 gra zbuloi se plotësimi me pluhur barishte për 10 javë uli ndjeshëm nivelet e trigliceridit dhe kolesterolit, duke përmirësuar shëndetin e zemrës.  Lëngu i barit të grurit mund të shijohet më vete si një goditje ose të shtohet në çdo lëng për një nxitje ushqyese.

11. Selino

Lëngu i selinos ka filluar të marrë tërheqje në botën e shëndetit – dhe për një arsye të mirë. Përveç përmbajtjes së lartë të ujit, selino përmban një sasi të mirë të vitaminave A, K dhe C, si dhe antioksidantë si kaempferol, acid kafeik dhe acid ferulik.

Kërkimet mbi kafshët dhe epruvetat kanë zbuluar se ekstrakti i selinos mund të përmirësojë shëndetin e zemrës duke ulur presionin e gjakut, trigliceridet dhe nivelet e kolesterolit.

Një studim mbi kafshët gjithashtu tregoi se përbërje të caktuara në selino kanë veti të fuqishme anti-inflamatore , të cilat mund të mbrojnë kundër sëmundjeve kronike. Shumë njerëz pëlqejnë të pinë lëng selino më vete, por ai gjithashtu mund të kombinohet me lëng limoni, mollë, xhenxhefil dhe zarzavate me gjethe për një pije të shijshme.

12. Domatet

Domatet janë një element kryesor i kuzhinës dhe i shkëlqyeshëm për t’u përdorur në shtrydhëse frutash e perimesh. Ata jo vetëm që janë të ulët në kalori, por edhe të mbushur me lëndë ushqyese thelbësore si vitamina C, kalium dhe folate. Domatet janë gjithashtu të pasura me likopen , një përbërje që lidhet me një rrezik më të ulët të kancerit të prostatës, sulmit në zemër dhe goditjes në tru.

Pirja e lëngut të domates gjithashtu është treguar se zvogëlon inflamacionin, rrit metabolizmin dhe përmirëson pjellorinë mashkullore. Për më tepër, lëngu i domates mund të zvogëlojë inflamacionin që lidhet me stërvitjen, duke e bërë atë një zgjedhje të zgjuar për atletët.  Bashkoni domatet me selino, kastravec dhe majdanoz për një lëng freskues dhe të shëndetshëm./CNA.al.

Marrë nga healthline.com

 

 

 

 

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

Manastirliu mesazh nga Saranda/ “Shfrytëzojeni këtë muaj për t’u vaksinuar dhe për të mbrojtur veten”

Publikuar

-

Nga

Manastirliu mesazh nga Saranda/ "Shfrytëzojeni këtë muaj për t’u vaksinuar dhe për të mbrojtur veten"

Ministrja e Shëndetësisë Ogerta Manastirliu ka vizituar një nga qendrat e reja të vaksinimit në Sarandë nga ku ka përcjellë mesazhin për të gjithë qytetarët.

Ajo edhe një herë bën thirrje që të gjithë personat mbi 18 vjeç të vaksinohen për të mbrojtur veten dhe familjarët e tyre.

Gjithashtu ka dhënë lajmin e mirë se në Shqipëri do të mbërrijnë sot edhe 50 mijë doza të tjera Pfizer

“🌼50.000 doza të tjera të vaksinës Pfizer mbërrijnë sot në vend, për të vijuar pa u ndalur vaksinimi në çdo komunitet me njësitë levizëse, në qendrat e vaksinimit të përqëndruar dhe në qendrat shëndetësore.

LEXO EDHE:  Studimi italian/ Ja pse ngrënia e specave djegës ju zgjat jetën

LEXO EDHE:  Ju tregojmë se përse doni të kryeni marrëdhënie gjatë gjithë kohës

🟢 Nëse je mbi 18 vjeç, shfytëzoje këtë muaj mundësinë për t’u vaksinuar për të mbrojtur veten dhe njerëzit e dashur”, shprehet Manastirliu./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

MSH publikon shifrat/ Anjë humbje jete, ja sa raste të reja me Covid janë regjistruar sot

Publikuar

-

Nga

MSH publikon shifrat/ Asnjë humbje jete, 47 raste të reja me Covid-19

Sot ka nisur muajini hapur i vaksinimit masiv për çdo qytetar +18 vjeç, ndaj Ministria e Shëndetësisë i bën apel qytetarëve të vaksinohen sa në parë, për të mbrojtur veten dhe njerëzit e afërt dhe për të frenuar përhapjen e virusit të rrezikshëm.

Vaksinat anticovid reduktojnë mundësinë e infektimit dhe shmangin në shkallë të lartë hospitalizimet dhe fatalitetet.

Nëse dyshoni se jeni i prekur nga Covid19 apo keni shenja të sëmundjes, izolohuni menjëherë dhe kontaktoni me mjekun tuaj të familjes për t’u testuar ose telefononi Urgjencën Kombëtare në numrin unik 127.

Ju informojmë për situatën në 24 orët e fundit, si vijon:

Janë kryer 2568 testime, nga të cilat kanë rezultuar pozitivë me Covid19, 40 qytetarë, në këto bashki: 12 raste në Tiranë, nga 5 raste në Elbasan, Lezhë, nga 3 raste në Shkodër, Vlorë, nga 2 raste në Fier, Dimal, Patos, nga 1 rast në Kurbin, Devoll, Kavajë, Gjirokastër, Peqin, Kuçovë.

LEXO EDHE:  Aplikacionet që ju ndihmojnë të lini pijen

LEXO EDHE:  Aplikacionet që ju ndihmojnë të lini pijen

Aktualisht janë 421 pacientë aktivë me COVID19 në të gjithë vendin.

Në Spitalin Infektiv po marrin trajtim spitalor të specializuar 24 pacientë.

Në 24 orët e fundit nuk ka asnjë humbje jete me Sars-Cov2 pozitiv.

Janë shëruar 21 qytetarë gjatë 24 orëve të fundit, duke e çuar numrin e të shëruarve në 130,243 që nga fillimi i epidemisë.

Statistika (1 Gusht 2021)

Raste të reja ditore         40

Të shëruar në 24 orë       21

Të shtruar në spitale       24

Humbje jete në 24 orë     0

Testime ditore                 2568

Testime totale             902,914

Raste pozitive             133,121

Raste të shëruara         130,243

Raste Aktive                      421

Humbje jete                   2,457

Shpërndarja gjeografike e rasteve aktive sipas qarqeve:

Tiranë              152

Elbasan            58

Lezhë               36

Shkodër           34

Kukës                32

Vlorë                32

Fier                   25

Berat              21

Korçë                15

Durrës              10

Gjirokastër        6…/ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Nis muaji i hapur i vaksinimit masiv për çdo qytetar mbi 18 vjeç

Publikuar

-

Nga

Nis muaji i hapur i vaksinimit masiv për çdo qytetar mbi 18 vjeç

Ministrja e Shëndetësisë, Ogerta Manastriliu, ka bërë me dije se sot nis vaksinimi për grupmosha mbi  moshën 18 vjeç.

Manastirliu iu ka bërë thirrje të rinjve të vaksinohen në mënyrë që të nisin një vit të ri akademik më të sigurt dhe të mbrojtur.

Përmes statsusit, Manastirliu sqaron se qendra e vaksinimit do të jenë të hapura nga ora 08:00 deri në 20:00.

LEXO EDHE:  FOTOT/ U dobësuan nga dieta? Ja si kanë vepruar Meta, Eriku dhe Sara

LEXO EDHE:  Vizitat shtohen, por numri i mjekëve bie në shërbimin parësor

Nis sot muaji i hapur i vaksinimit masiv për çdo qytetar +18 vjeç . Me kartën e identitetit, ju mund të paraqiteni në qendrën tuaj shëndetësore ose në qendrën më të afërt të vaksinimit për të kryer vaksinën #antiCOVID. Qendrat e vaksinimit që do të jenë të hapura nga ora 08:00-20:00”, shkruan Manastirliu./ CNA.al

LEXO TE PLOTE