Connect with Us

5 mënyra për të shpejtuar metabolizmin tuaj

Shëndeti

5 mënyra për të shpejtuar metabolizmin tuaj

Publikuar

-

Pavarësisht se çfarë diete ndiqni, nëse nuk hani ushqimet e duhura për trupin tuaj, do të jetë e vështirë, në mos e pamundur, të arrini qëllimet tuaja për humbjen e peshës.

“Ne mund të jemi duke ngrënë ushqime të shëndetshme, por në sasi dhe përmasa që nuk mbështesin qëllimet tona dhe madje mund të kenë një ndikim negativ në metabolizmin tonë,” thotë për Newsmax Jessica Cording, MS, RD.

Metabolizmi është një process që tregon saktësisht se sa energji (kalori) kërkon trupi juaj për të përmbushur funksionet themelore ditore të tilla si mbajtja e rrahjeve të zemrës suaj dhe tretja e zorrëve.

Në varësi të moshës dhe mënyrës së jetesës, niveli juaj bazë metabolik, ose BMR, përbën 40% -70% të të gjitha kalorive që përdorni në një ditë mesatare.

Meqenëse muskujt djegin më shumë kaloritë sesa dhjamin, sasia e muskujve që keni do të ndikojë në metabolizmin tuaj, sipas Institutit Kombëtar të Shëndetit. Kjo është arsyeja pse burrat, të cilët zakonisht kanë më shumë masë muskulore se gratë, zakonisht kanë një normë më të lartë metabolike.

Dhe metabolizmi nuk mbetet i qëndrueshëm gjatë gjithë jetës sonë. “Ne priremi të humbasim muskuj dhe të fitojmë dhjamë në të 40-at dhe më tej, dhe BMR-ja jonë zvogëlohet,” thotë Cording.

Për fat të mirë, ka gjëra që ju mund të bëni, dhe të shmangni për të mbajtur metabolizmin tuaj pa probleme:

1. Hani proteina në çdo vakt. Sipas Healthline, proteina rrit efektin termik të ushqimeve, ose TEF. Proteina shkakton TEF më të lartë, duke rritur normën metabolike në 15% -30%.

LEXO EDHE:  Drejtoni flokët në mënyrë natyrale

2. Merrni mjaftueshëm lëndë ushqyese. Kur nuk merrni mjaftueshëm lëndë ushqyese, trupi juaj kalon në modalitetin e urisë, duke kursyer kalori për përdorim të mëvonshëm.  Cording këshillon të mos hani kurrë më pak se 1200 kalori në ditë.

3. Bëni një gjumë të mirë. Mungesa e gjumit largon hormonet tuaja të urisë, leptinën dhe grelinën.
“Kjo do të thotë që ju jeni më pak në një mendje me sugjerimet tuaja të urisë dhe plotësisë,” shpjegon Coming. Kjo ju shtyn të mbingopni dhe të kërkoni ushqime me kalori.

 4. Mos rrini pa ushqim për një kohë të gjatë. Lisa Lynn, autore e “The Metabolism Solution” dhe trainerja personale e Martha Stewart për vite me radhë, shpjegon se studimet tregojnë se të ndenjurit pa ushqim për më shumë se 14 orë në të vërtetë ngadalëson shkallën metabolike.
Nëse dëshironi të provoni ‘agjërim të përhershëm’ për të humbur peshë, synoni për periudha të shkurtra të mos ngrënies. Hulumtimet tregojnë se agjërimi për periudha më të shkurtra prej 6-12 orësh rrit metabolizmin tuaj me 14%.

5. Pini më shumë ujë të ftohtë. Lynn thotë se pirja e ujit është një nga mënyrat më të lehta për të rritur metabolizmin tuaj dhe për të rritur aftësinë e djegies së dhjamit në trupin tuaj. Sipas Healthline, pirja e ujit të ftohtë djeg kaloritë duke e ngrohur deri në temperaturën e dhomës. Uji është gjithashtu një qetësues i shkëlqyeshëm i oreksit, kështu që Lynn sugjeron të pini një gotë 8-ons para çdo vakti dhe një midis vakteve./Përshtatur nga CNA.al

Burimi: https://www.newsmax.com/health/health-news/metabolism-calories-bmr-fasting/2020/11/20/id/997997/

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

SHBA, miliarda për pilulën kundër COVID-it dhe viruseve të tjera

Publikuar

-

Nga

SHBA, miliarda për pilulën kundër COVID-it dhe viruseve të tjera

Shtetet e Bashkuara po investojnë 3.2 miliardë dollarë për zhvillimin e pilulave antivirale për COVID-19-ën dhe viruset e tjera që mund të shkaktojnë pandemi të reja.

Eksperti i lartë amerikan i sëmundjeve infektive, Dr. Anthony Fauci, e bëri njoftimin të enjten në një konferencë shtypi në Shtëpinë e Bardhë si pjesë e një iniciative të re të quajtur Programi Antiviral për Pandemitë.

Programi do të mbështesë punën kërkimore për zhvillimin e barnave të reja për të trajtuar simptomat e shkaktuara nga koronavirusi dhe viruse të tjera potencialisht të rrezikshme.

Tabletat për COVID-19-ën janë tashmë në fazën e zhvillimit dhe mund të fillojnë të jenë në dispozicion nga fundi i vitit 2021 nëse provat klinike janë të suksesshme.

LEXO EDHE:  Ne nuk mund ta ndryshojmë ADN-në tonë duke injektuar një vaksinë të ARN-së

LEXO EDHE:  Lajm i keq për qytetarët/ Durrësi sot dhe nesër pa ujë

Financimi do të përshpejtojë provat dhe do të forcojë mbështetjen për kërkimin, zhvillimin dhe prodhimin e sektorit privat.

Shtetet e Bashkuara më parë aprovuan ilaçin antiviral remdesivir si një kurë për COVID-19-ën. SHBA gjithashtu kanë autorizuar për përdorim urgjent tre kombinime të antitrupave që ndihmojnë në luftimin e virusit. Por ilaçet mund të merren vetëm nga pacientë të shtruar në spital apo në klinikë mjekësore, një problem logjistik që ka rezultuar në një kërkesë të dobët.

Kompanitë farmaceutike AstraZeneca, Pfizer dhe Roche kanë filluar testimin e ilaçeve antivirale në formë pilule./ VOA

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Paralajmërimi i ekspertëve/ Kur duhet të shqetësoheni për lemzën

Publikuar

-

Nga

Paralajmërimi i ekspertëve/ Kur duhet të shqetësoheni për lemzën

Lemza mund të jetë e bezdisshme dhe shpesh klasifikohet si e padëmshme. Ato janë kontraktime të pavullnetshme të diafragmës të pasuara nga një mbyllje e papritur e kordave tuaja vokale, e cila është ajo që prodhon tingullin e njohur të lemzës , sipas Klinikës Mayo.

Zakonisht nuk e dimë se çfarë saktësisht shkakton sulmet tona të lemzës, të cilat mund të vijnë nga pak sode, pije alkoolike , apo edhe nga një emocion i papritur. Në këto raste, ato zakonisht nuk zgjasin shumë. Sidoqoftë, jo të gjitha rastet kur ju merr lemza janë të padëmshme dhe ato mund të jenë simptomë e diçkaje më serioze, veçanërisht nëse nuk zhduken.

Nëse lemza juaj zgjat më shumë se 48 orë, ato mund të jenë simptomë e një problemi serioz. Ndërsa lemza e rastit nuk është asgjë për t’u shqetësuar, lemza që zgjat me ditë shpesh nënkupton që diçka nuk është në rregull.

Siç shpjegoi Timothy Pfanner , MD, një ish-profesor asistent i mjekësisë në Kolegjin e Mjekësisë të Shkencës Shëndetësore të Teksasit A&M, ekzistojnë dy lloje të lemzave të zgjatura : të vazhdueshme ose të pazgjidhshme. Lemzat e vazhdueshme janë ato që zgjasin më shumë se 48 orë, por më pak se 30 ditë, ndërsa lemza e paqëndrueshme zgjat më shumë se 30 ditë. Pfanner tha se lemza afatgjate, zakonisht është koha që mjekët “të fillojnë të shqetësohen se diçka më serioze po ndodh brenda”. Lemza afatgjatë mund të jetë një shenjë e disa shqetësimeve të mëdha shëndetësore.

LEXO EDHE:  E rëndë/ Makina bie nga 100 metër lartësi tek kanionet e Skraparit

LEXO EDHE:  Lajm i keq për qytetarët/ Durrësi sot dhe nesër pa ujë

Është e rëndësishme të mos injoroni lemza të zgjatura sepse ato janë shoqëruar me disa shqetësime të mëdha shëndetësore. Një raport i vitit 2018 i botuar në revistën aktuale Neurology and Neuroscience Reports shpjegoi se “prodhimi i lemzës është një mekanizëm kompleks i cili përfshin shumë neurotransmetues dhe strukturë anatomike brenda sistemit nervor qendror dhe periferik”, që do të thotë se ato mund të shkaktohen nga një numër i kushtet themelore në të gjithë trupin.

Sipas Pfanner, lemza e vazhdueshme ose e pazgjidhshme mund të tregojë në inflamacion rreth zemrës, por ato janë gjithashtu shenja të mundshme të një sulmi në zemër ose goditje në pritje. Dhe këto ngjarje kardiovaskulare nuk janë shqetësimet e vetme kryesore shëndetësore. Sipas Pfanner, lemza e palëvizshme ka qenë gjithashtu e lidhur me kancer të caktuar ose tumore./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Ky zakon i përditshëm rrit rrezikun e prekjes nga sëmundja e frikshme

Publikuar

-

Nga

Kur bëhet fjalë për të qëndruar të shëndetshëm, është gjithmonë e rëndësishme të dëgjoni atë që mjeku juaj ju thotë se është më e mira. Në shumë raste, këshillat e mira përfshijnë shmangien e shijimit të një sasie të tepërt të disa ushqimeve, pijeve ose aktiviteteve. Por sipas hulumtimit të ri, ekziston një zakon i habitshëm i përditshëm që mund të jetë duke ju rrezikuar më shumë nga zhvillimi i demencës. Dëgjimi i muzikës me zë të lartë në kufje mund të rrisë rrezikun e çmendurisë.

Një analizë e fundit nga Shoqata Akustike e Amerikës paralajmëron që njerëzit me ekspozim të zgjatur ndaj niveleve të zhurmës prej 70 decibelësh ose më shumë po e rrezikojnë veten e tyre për të zhvilluar probleme të dëgjimit më vonë gjatë jetës. Ky nivel, i cili është gati aq i lartë sa një TV në vëllim normal të dëgjimit ose duke përdorur një fshesë me korrent, tejkalohet lehtësisht duke përdorur kufje ndërsa dëgjoni muzikë me më shumë se 50 përqind të vëllimit, raporton EatingËell .

Për shkak të këtij ekspozimi të rregullt, të zgjatur në nivele rreth 85 decibel në pajisjet personale të dëgjimit, Organizata Botërore e Shëndetësisë (OBSH) vlerëson se rreth gjysma e të gjithë fëmijëve, adoleshentëve dhe të rinjve të rritur midis moshës 12 dhe 35 vjeç po e vendosin veten në rrezik të humbje te degjimit .

Hulumtimi ka treguar se aftësitë edhe të zvogëluara të dëgjimit i vendosin njerëzit në rrezik më të lartë të zhvillimit të demencës më vonë në jetë. Një studim i vitit 2011 i botuar në JAMA Neurology zbuloi se nga 639 pjesëmarrës të testuar për një mesatare prej 12 vjetësh, ata me humbje të lehtë të dëgjimit kishin dy herë më shumë gjasa të tregonin shenja të rënies njohëse krahasuar me ata me dëgjim të paprekur; humbja e moderuar e dëgjimit rriti rrezikun me tre herë; dhe një diagnozë e humbjes së rëndë të dëgjimit e bëri dikë pesë herë më shumë të ngjarë të diagnostikohet me çmenduri.

LEXO EDHE:  Vakte të shëndetshme me pak kalori
LEXO EDHE:  Foto-Dita e “Ujit Të Bekuar”/ Të rinjë nëpër qytete sfidojnë temperaturat e ulta për kapjen e kryqit

Humbja e dëgjimit prek zona të caktuara të trurit dhe shkakton çmenduri me kalimin e kohës. Studiuesit besojnë se marrëdhënia midis çmendurisë dhe humbjes së dëgjimit është rezultat i drejtpërdrejtë i mungesës së stimulit, me studime të imazhit që tregojnë se truri juaj mund të fillojë të luftojë pasi të ndalojë të marrë aq shumë të dhëna nga veshët tuaj sa është mësuar.

Sipas ekspertëve, shumica e humbjes së dëgjimit është e mundur të shmanget. Përkundër besimit popullor, humbja e aftësisë për të dëgjuar me kalimin e kohës nuk është domosdoshmërisht një përfundim i falur.

Ju mund të mbroni veshët tuaj me disa mjete dhe taktika të thjeshta. Përveç sigurimit që të mos i dëgjoni meloditë tuaja në 11 me kufje, ka edhe mënyra të tjera për të mbrojtur veten nga efektet e ekspozimit të zhurmës.

Pajisjet e tilla si Apple Watch tani ofrojnë mundësinë për të monitoruar sa kohë kaloni rreth tingujve me zë të lartë, duke ju paralajmëruar kur janë kaluar kufijtë e pranueshëm në mënyrë të sigurt. Aplikacionet e lexuesit Decibel janë gjithashtu të disponueshme për smartphone që mund t’ju ndihmojnë të përcaktoni çdo ambient me rrezik të lartë.

Sipas Harvard Health, është gjithashtu më mirë të sillni veshë ose kufje që anulojnë zhurmën në koncerte, ngjarje sportive dhe festa të tjera ku zhurmat e mëdha janë të zakonshme. Sugjerohet gjithashtu që të bëni pushime gjatë seancave të zgjatura të dëgjimit duke përdorur kufje./ CNA.al

LEXO TE PLOTE