Connect with Us

Qëllimi i makinave elektrike/ Sa do të realizohen nga ana teknike

Teknologji

Qëllimi i makinave elektrike/ Sa do të realizohen nga ana teknike

Publikuar

-

Këtë javë, qeveria e Mbretërisë së Bashkuar njoftoi se shitjet e makinave të reja me benzinë ​​dhe naftë do të ndalohen nga viti 2030 – vetëm një sinjal mes shumë njerëzve në botë që po zhvillohet një ndryshim i madh në automjetet me karbon të ulët.Në praktikë, kjo do të thotë që miliona njerëz do të duhet të binden për të zgjedhur një makinë elektrike – dhe në Çadrën Teknike të kësaj jave ne zbulojmë se si përmirësimet në teknologjinë e baterisë mund ta bëjnë atë të ndodhë.

Dekada e fundit ka parë përparime të mëdha në motorizimin me bateri, me Tesla të Elon Musk që kryeson duke treguar që makinat elektrike nuk duhet të jenë të shëmtuara – dhe ata nuk duhet të ndalen çdo 20 milje për t’u rimbushur.

Por shqetësimi mbi gamën e makinave, disponueshmëria e tarifimit dhe kostoja fillestare janë ende çështje për blerësit e mundshëm. Colin Herron, një inxhinier automobilistik i cili ka punuar për Nissan për shumë vite dhe tani është një konsulent në teknologjinë e automjeteve me karbon të ulët, i thotë Tech Tent se ka arsye për të qenë të gëzuar për përparimet e ardhshme në bateritë. Bateritë e jonit litium janë shënjestra e parë.”Ne do të ndërhyjmë me këtë bateri gjatë katër ose pesë viteve të ardhshme, dhe vendosja e më shumë aditivëve do të marrë rreth një rritje tjetër të performancës prej 20%,” shpjegon ai. Por ai thotë se hapi i madh përpara do të vijë me bateri të ngurta, të cilat do të shfaqen së pari në celularët dhe laptopët përpara se të kalojnë në makina. Ata premtojnë të jenë një mundësi më e sigurt dhe më e lehtë dhe studiuesit besojnë se mund të ofrojnë karikim shumë më të shpejtë. “Të gjithë ata synojnë 10 deri në 12 minuta. Kjo është ajo që ata mendojnë se është” koha e ndalimit “, koha e përshtatshme për të kontrolluar emailin tuaj për njerëzit që po lëvizin përpara.”Megjithatë, Herron beson se të gjithë do të duhet të ndryshojmë mënyrën se si mendojmë për automjetet në epokën elektrike: përdorimi i trenave për udhëtime më të gjata dhe mbajtja e makinës për udhëtime më të shkurtra lokale, ku ndalja e ngarkimit nuk do të jetë e nevojshme.

Dhe ai paralajmëron që ne gjithashtu duhet të kuptojmë se përshkrimi i motorit elektrik si “karboni zero” mund të jetë i gjerë: “motshtë motor pa emision, por makina duhet të ndërtohet, bateria duhet të ndërtohet, dhe elektriciteti vjen nga diku “.Në atë temë, ne gjithashtu dëgjojmë se si një vend afrikan po bën përparim drejt një të ardhmeje me karbon zero. Wangari Muchiri, një inxhinier i energjisë së rinovueshme me seli në Kenia, na tregon se rrjeti elektrik i vendit është pothuajse plotësisht i varur nga energjia e rinovueshme.

LEXO EDHE:  Milenialët janë të varur nga ndjekja e jetës me teknologji, tregon studimi

“Investimi më i madh i sektorit privat në historinë Keniane ka qenë në të vërtetë në energjinë e erës,” thotë ajo. “Dhe ne tani po shohim që, ngadalë, ndërsa njerëzit bëhen më të sigurt, investitorët bëhen më të sigurt me peizazhin Kenian.”Problemi është se rreth gjysma e popullsisë, veçanërisht në zonat rurale, nuk është e lidhur me rrjetin, dhe më shumë se 80% e Kenianëve varen nga djegia e drurit dhe materialeve të tjerë të biomasës për gatim dhe ngrohje.Muchiri është i përfshirë në një numër projektesh për të ndërtuar një seri mini-rrjetesh, duke përdorur energjinë e erës dhe diellit për të sjellë energji elektrike më pak ndotëse në Kenia rurale./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Përjashtoi ‘Enel’ nga Android Auto/ Google gjobitet me 102 milion euro

Publikuar

-

Nga

Google gjobitet me shumën prej 102 milion euro

Rregullatori i konkurrencës në Itali e ka gjobitur Google me 102 milion euro për përjashtimin e një aplikacioni për lëvizje elektronike të zhvilluar nga Enel nga sistemi Android i gjigandit të teknologjisë amerikane.

 “Për më shumë se dy vjet, Google nuk e ka lejuar JuelPass të Enel të veprojë në Android Auto, një sistem që lejon aplikacionet të përdoren në mënyrë të sigurt në makina duke kufizuar përdorimin e tij ndërsa favorizon Google Maps” , tha rregullatori të enjten.

“Sjellja e kontestuar mund të ndikojë në zhvillimin e lëvizshmërisë elektronike në një fazë thelbësore. me efekte të mundshme negative të përhapjes në rritjen e automjeteve elektrike (EV),” tha ajo.

Në një deklaratë që njofton gjobën për abuzimin e një pozicioni dominues, rregullatori i kërkoi Google që të vinte në dispozicion JuicePass në Android Auto.

LEXO EDHE:  Teknologjia, mësuesit dhe nxënësit

LEXO EDHE:  “Bizneset shqiptare investojnë jashtë Shqipërisë 1.3 mld euro”/ Tabaku: Ikën nga klima mbytëse

 “Google “me respekt nuk pajtohet” me vendimin e rregullatorit të antitrustit dhe do të shqyrtojë dokumentet për të vendosur hapat e tij të ardhshëm, tha një zëdhënës i Google në Itali./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Si të shmangni bllokimin nga WhatsApp pas 15 majit?

Publikuar

-

Nga

Si të shmangni bllokimin nga WhatsApp pas 15 majit?

Afati i fundit për pranimin e kushteve të reja të WhatsApps është vetëm dy ditë larg. Përdoruesit që nuk bien dakord me politikat e reja të privatësisë do të humbasin funksionalisht nga llogaria e tyre, por kjo nuk do të ndodhë domosdoshmërisht menjëherë.

Si të shmangni bllokimin nga WhatsApp më 15 maj?

Lajmi i mirë është se edhe përdoruesit të cilët nuk kanë pranuar politikat e reja ËhatsApp deri në afatin e 15 majit ende kanë një shans për të mbajtur llogarinë e tyre në punë.

Uebfaqja WhatsApp thekson : “Askush nuk do t’i fshijë llogaritë e tij ose të humbasë funksionalitetin e WhatsApp më 15 maj për shkak të këtij azhurnimi.”Ajo gjithashtu theksoi që bisedat dhe llogaria juaj nuk do të fshihen pas 15 majit.

Nëse nuk i pranoni kushtet do të keni akoma disa javë dhe shumë përkujtesa që duhet të pranoni para se të humbni funksionet në llogarinë tuaj WhatsApp. Pas kësaj pike, përkujtuesit do të bëhen këmbëngulës dhe vështirë të injorohen. Kjo është kur do të zbuloni se mezi mund ta përdorni aplikacionin derisa të pranoni azhurnimin.

LEXO EDHE:  “Vetura elektrike e së ardhmes”/ Përshkon 180 milje me 10 minuta karikim

LEXO EDHE:  “Bizneset shqiptare investojnë jashtë Shqipërisë 1.3 mld euro”/ Tabaku: Ikën nga klima mbytëse

Uebfaqja WhatsApp thotë se kjo nuk do të ndodhë me të gjithë përdoruesit në të njëjtën kohë. WhatsApp shpjegoi: “Pas disa javësh funksionalitet të kufizuar, nuk do të jeni në gjendje të merrni thirrje hyrëse ose njoftime dhe WhatsApp do të ndalojë dërgimin e mesazheve dhe thirrjeve në telefonin tuaj.”

Në këtë pikë nuk do të keni zgjidhje tjetër përveç se të klikoni pranoni në kushtet e reja të WhatsApp ose fytyrën tuaj, duke mos e përdorur kurrë më llogarinë tuaj./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Google Pay do të lejojë përdoruesit të dërgojnë para nga një shtet në tjetrin

Publikuar

-

Nga

Google Pay tani do t’u lejojë përdoruesve në SH.B.A. të dërgojnë para tek miqtë dhe familjet e tyre në Indi dhe Singapor. Kjo zyrtarisht shënon hyrjen e gjigandit të teknologjisë në tregun e shërbimeve të dërgesave. Google ka bashkëpunuar me Western Union dhe Wise për të mundësuar shërbimin e ri përmes aplikacionit Google Pay.

Megjithëse transferimet e huaja përmes Google Pay janë fillimisht të kufizuara në Indi dhe Singapor, por ka plane për të zgjeruar shërbimin në rreth 280 vende globalisht më vonë këtë vit. Google Pay mund të jetë në gjendje të tërheqë një numër të madh migrantësh në SH.B.A. me azhurnimin më të fundit.

Është e rëndësishme të theksohet se transferimet e huaja përmes Google Pay janë të kufizuara në përdoruesit individualë. Kjo do të thotë që aplikacioni nuk ju lejon të dërgoni para nga SH.B.A. në ndonjë biznes në Indi ose Singapor. Përdoruesit në Indi gjithashtu nuk janë të pajisur me funksionin për të dërguar para në SH.B.A. përmes aplikacionit Google Pay.

Si të dërgoni para në Google Pay nga SH.B.A. në Indi ose Singapor

LEXO EDHE:  Milenialët janë të varur nga ndjekja e jetës me teknologji, tregon studimi

LEXO EDHE:  Si funksionon vaksina Astra Zeneca?/ Çfarë teknologjie përdoret?

Për të dërguar para përmes Google Pay, kërkoni për përdoruesin e Google Pay të cilit doni të dërgoni para, prekni butonin ‘paguaj’ dhe më pas zgjidhni Western Union ose Wise. Pas kësaj, prekni ‘vazhdo’ për të parë shumën e saktë që do të marrë marrësi. Trokitni lehtë mbi butonin ‘vazhdo’ dhe zgjidhni se si doni që marrësi të marrë paratë , përmes UPI ose përmes marrjes së parave.

Deri në fund të vitit, Google planifikon të zgjerojë shërbimin e transferimit të parave të huaja përmes aplikacionit Google Pay në më shumë se 200 vende dhe territore përmes Western Union dhe në më shumë se 80 vende përmes Wise./CNA.al

LEXO TE PLOTE