Connect with Us

Qëllimi i makinave elektrike/ Sa do të realizohen nga ana teknike

Teknologji

Qëllimi i makinave elektrike/ Sa do të realizohen nga ana teknike

Publikuar

-

Këtë javë, qeveria e Mbretërisë së Bashkuar njoftoi se shitjet e makinave të reja me benzinë ​​dhe naftë do të ndalohen nga viti 2030 – vetëm një sinjal mes shumë njerëzve në botë që po zhvillohet një ndryshim i madh në automjetet me karbon të ulët.Në praktikë, kjo do të thotë që miliona njerëz do të duhet të binden për të zgjedhur një makinë elektrike – dhe në Çadrën Teknike të kësaj jave ne zbulojmë se si përmirësimet në teknologjinë e baterisë mund ta bëjnë atë të ndodhë.

Dekada e fundit ka parë përparime të mëdha në motorizimin me bateri, me Tesla të Elon Musk që kryeson duke treguar që makinat elektrike nuk duhet të jenë të shëmtuara – dhe ata nuk duhet të ndalen çdo 20 milje për t’u rimbushur.

Por shqetësimi mbi gamën e makinave, disponueshmëria e tarifimit dhe kostoja fillestare janë ende çështje për blerësit e mundshëm. Colin Herron, një inxhinier automobilistik i cili ka punuar për Nissan për shumë vite dhe tani është një konsulent në teknologjinë e automjeteve me karbon të ulët, i thotë Tech Tent se ka arsye për të qenë të gëzuar për përparimet e ardhshme në bateritë. Bateritë e jonit litium janë shënjestra e parë.”Ne do të ndërhyjmë me këtë bateri gjatë katër ose pesë viteve të ardhshme, dhe vendosja e më shumë aditivëve do të marrë rreth një rritje tjetër të performancës prej 20%,” shpjegon ai. Por ai thotë se hapi i madh përpara do të vijë me bateri të ngurta, të cilat do të shfaqen së pari në celularët dhe laptopët përpara se të kalojnë në makina. Ata premtojnë të jenë një mundësi më e sigurt dhe më e lehtë dhe studiuesit besojnë se mund të ofrojnë karikim shumë më të shpejtë. “Të gjithë ata synojnë 10 deri në 12 minuta. Kjo është ajo që ata mendojnë se është” koha e ndalimit “, koha e përshtatshme për të kontrolluar emailin tuaj për njerëzit që po lëvizin përpara.”Megjithatë, Herron beson se të gjithë do të duhet të ndryshojmë mënyrën se si mendojmë për automjetet në epokën elektrike: përdorimi i trenave për udhëtime më të gjata dhe mbajtja e makinës për udhëtime më të shkurtra lokale, ku ndalja e ngarkimit nuk do të jetë e nevojshme.

Dhe ai paralajmëron që ne gjithashtu duhet të kuptojmë se përshkrimi i motorit elektrik si “karboni zero” mund të jetë i gjerë: “motshtë motor pa emision, por makina duhet të ndërtohet, bateria duhet të ndërtohet, dhe elektriciteti vjen nga diku “.Në atë temë, ne gjithashtu dëgjojmë se si një vend afrikan po bën përparim drejt një të ardhmeje me karbon zero. Wangari Muchiri, një inxhinier i energjisë së rinovueshme me seli në Kenia, na tregon se rrjeti elektrik i vendit është pothuajse plotësisht i varur nga energjia e rinovueshme.

LEXO EDHE:  SHBA financon projektin prej 7 milionë dollarësh/ Ambasada amerikane zbulon ku do të përdoren paratë

“Investimi më i madh i sektorit privat në historinë Keniane ka qenë në të vërtetë në energjinë e erës,” thotë ajo. “Dhe ne tani po shohim që, ngadalë, ndërsa njerëzit bëhen më të sigurt, investitorët bëhen më të sigurt me peizazhin Kenian.”Problemi është se rreth gjysma e popullsisë, veçanërisht në zonat rurale, nuk është e lidhur me rrjetin, dhe më shumë se 80% e Kenianëve varen nga djegia e drurit dhe materialeve të tjerë të biomasës për gatim dhe ngrohje.Muchiri është i përfshirë në një numër projektesh për të ndërtuar një seri mini-rrjetesh, duke përdorur energjinë e erës dhe diellit për të sjellë energji elektrike më pak ndotëse në Kenia rurale./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Ndalimi i Huawei/ Mbretëria e Bashkuar vendos fundin e përdorimit të rrjetit të ri 5G

Publikuar

-

Nga

Ndalimi i Huawei/ Mbretëria e Bashkuar vendos fundin e përdorimit të rrjetit të ri 5G

Ofruesit e telekomunikacioneve duhet të ndalojnë instalimin e pajisjeve Huawei në rrjetin celular 5G në Mbretërisë së Bashkuar nga shtatori, ka thënë qeveria.

Njoftimi vjen përpara një ligji të ri që do të zbulohet të Martën, i cili ndalon firmën kineze të përdor 5G. Sekretari dixhital Oliver Dowden tha se po bënte presion për “heqjen e plotë të shitësve me rrezik të lartë” nga rrjetet 5G. Afati i ri do të jetë më herët sesa pritej, megjithëse mirëmbajtja e pajisjeve të vjetra do të lejohet ende.

Rrjetet tani do të duhet të rregullojnë oraret e tyre për vendosjen e rezervave të kitit Huawei 5G që ata kanë ndërtuar.

LEXO EDHE:  Fëmijët përdorin gjithnjë e më shumë teknologjinë

LEXO EDHE:  Denoncimi i CNA.al për rrugën Milot-Fier/ Basha: Tender me 5-fishin e çmimit

Më parë, divizioni i ET i BT, Vodafone dhe Three UK do të kishin kohë deri në 2027 për të instaluar ndonjë pajisje të tillë të fituar para fundit të këtij viti – kur një ndalim blerje të hyjë në fuqi./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

FOTOT-Kjo është makina elektrike më e shitur në Europë

Publikuar

-

Nga

1,127,624 makina të reja janë shitur në Europë muajin e kaluar, që është 7% më pak se në tetor 2019.  Teksa 26.8% e numrit të përgjithshëm të makinave të reja të shitura ishin me një formë të makinës së elektrike.

Makinat e elektrike më të shitura në tetor ishin hibride, të cilat zënë 32% të automjeteve totale të elektrike të shitura. Ndërsa modeli më i shitur tërësisht elektrik në muajin tetor ishte Volkswagen ID.3, me 10,475 njësi të shitura.

Vendi i parë u mbajt më parë nga Tesla Model 3  por marka amerikane ra në renditje muajin e kaluar, pjesërisht për shkak të kohës së dërgesave të Tesla , të cilat pritet të mbërrijnë në nëntor.

LEXO EDHE:  Video/ Hakerat mundin sistemin e sigurisë me Face ID të Iphone vetëm në një javë

LEXO EDHE:  Del më në fund zgjidhja/ Ja si të ruani baterinë e celularit tuaj

Sa i përket makinave me karburant të zakonshëm, muajin e kaluar solli rezultate të forta për Opel / Vauxhall . Corsa hatchback i markës u bë makina e tretë më e shitur në Evropë si për tetorin ashtu edhe për vitin deri më tani, duke shitur 21,220 njësi muajin e kaluar, 59% më shumë sesa makina e gjeneratës së mëparshme e arritur në tetor 2019./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Tesla mund të zgjerojë versionin e softuerit vetë-drejtues brenda dy javësh

Publikuar

-

Nga

Shefi Ekzekutiv i Tesla Inc Elon Musk tha të Premten se ndoshta do të ketë një version më të gjerë të një azhurnimi të ri të softuerit “Full Self Driving” brenda dy javësh.

Në tetor, Tesla lëshoi ​​një beta, ose version provë, të asaj që ai e quan një azhurnim i softuerit “Full Self Driving” në një numër të pazbuluar të drejtuesve “ekspertë, të kujdesshëm”.

“Ndoshta do të shkojë në një beta më të gjerë në 2 javë”, tha Musk në Twitter, në një përgjigje për një përdorues duke pyetur nëse softueri do të ishte i disponueshëm në Minesota.

LEXO EDHE:  Video/ Hakerat mundin sistemin e sigurisë me Face ID të Iphone vetëm në një javë

LEXO EDHE:  Fondet: Rritet ekspozimi në investimet me risk

Musk kishte thënë më parë ishte planifikuar që azhurnimi i fundit do të lëshohej gjerësisht deri në fund të këtij viti, me sistemin duke u bërë më i fuqishëm ndërsa mblidhte më shumë të dhëna./ CNA.al

LEXO TE PLOTE