LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

6 rregullat e shëndetit të zemrës për gratë mbi 50 vjeç

16 Nëntor 2020, 15:34, Lifestyle CNA
6 rregullat e shëndetit të zemrës për gratë mbi 50

Kur një grua mbush 50 vjeç, jeta mund të jetë më sfiduese kur bëhet fjalë për shëndetin e saj. Ekspertët thonë se menopauza dhe ndryshime të tjera hormonale në trup mund të shkaktojnë simptoma shqetësuese. Por qëndrimi i shëndetshëm i zemrës duhet të jetë një përparësi, thonë kardiologët.

“Si kardiolog, unë i kam kushtuar një pjesë të madhe të karrierës time avokatit për shëndetin e zemrës së grave”, thotë Dr. Kevin Campbell, një kardiolog i njohur nga Karolina e Veriut dhe autor i “Grave dhe Sëmundjeve Kardiovaskulare: Adresimi i Pabarazive në Kujdes”, thotë për Newsmax. . “Ndërsa ne kemi bërë hapa të mëdha drejt një kujdesi më të drejtë në dekadën e fundit, gratë me sëmundje të zemrës mbeten të nën-trajtuar dhe të nën-shërbyer.

“Ndërsa më shumë gra sesa burra vdesin çdo vit nga sëmundjet e zemrës, shumë ende mendojnë se sëmundja e zemrës është vetëm një sëmundje e burrave. Ne duhet të bëjmë më shumë për të edukuar pacientët, familjet, mjekët dhe gratë që ato janë në rrezik dhe duhet t’i kuptojnë më mirë këto rreziqe dhe si t’i modifikoni ato “.

Këtu janë disa strategji për të zbutur rrezikun e sëmundjes së zemrës:

Sigurohuni që zemra juaj të jetë e shëndetshme.

Hapi i parë, sipas Well + Good , është të bëni një kontroll me mjekun tuaj. Kjo duhet të përfshijë historinë mjekësore, kontrollin e presionit të gjakut dhe një ekzaminim të zemrës, së bashku me punën e gjakut.

Lëviz trupin.

Synoni për të paktën 150 minuta aktivitet fizik të moderuar në javë, thotë kardiologu Dr. Matthew Budoff, profesor i mjekësisë në Shkollën e Mjekësisë David Geffen në UCLA. “Ushtrimi është më i rëndësishmi për gratë mbi 50 vjeç pasi ndihmon në njohje, sëmundje të zemrës dhe forcën e kockave, e cila është veçanërisht e rëndësishme kur plakemi,” tha ai.

Hani më shumë hudhër.

Budoff thotë se ai ka gjetur se “hudhra mund të ketë ndikimin më të mirë në shëndetin e zemrës sesa çdo shtesë shtesë dietetike e njohur”. Ai shton se hulumtimet kanë treguar se ekstrakti i hudhrës së moshës mund të ndihmojë në uljen e presionit të gjakut, në uljen e inflamacionit dhe madje ndihmon në heqjen e grumbullimit të pllakave nga arteriet. “Hudhra gjithashtu zvogëlon nivelet e kolesterolit të keq”, tha ai, sipas Well + Good.

Flini mjaftueshëm.

Budoff thotë se gjumi i pamjaftueshëm rrit rrezikun e sëmundjes kardiovaskulare. “Të gjithë e dimë se gjumi i duhur lejon që trupi të riparohet vetë”, thotë ai. “Gjumi është shumë i rëndësishëm për një zemër të shëndetshme”.

Praktikoni higjenën e mirë të gojës.

Pastrimi me zell dhe pastrimi i dhëmbëve me pe ndihmon që bakteret në gojën tuaj të mos udhëtojnë në qarkullimin e gjakut dhe të shkaktojnë inflamacion të rrezikshëm, i cili mund të çojë në sulm në zemër dhe goditje në tru, thotë Budoff.

Ndërtoni një sistem mbështetës.

Ndryshimi i stilit të jetës tuaj nuk është i lehtë, thonë ekspertët, sipas Well + Good. Pasja e një sistemi të fortë mbështetjeje mund t’ju ndihmojë të qëndroni në rrugën e duhur. Kjo mund të nënkuptojë organizimin e një grupi në këmbë me fqinjët dhe miqtë ose krijimin e një shkëmbimi recetash për të ndarë ide të shëndetshme për kohën e ngrënies./ CNA.al

Marrë nga Newsmax

Lajmet e fundit nga